اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202137264217382
در دسترس نیست

وضعیت قیمت تیرآهن در بازار خرید و فروش

کد: 140202137264217382

، تهران , (اخبار رسمی): بازار تیرآهن در روز جاری یک ثبات کامل را تجربه کرد. تقریبا تمامی شرکت‌های تولید کننده، تیرهای خود را بدون نوسان قیمت عرضه کردند. ثبات حاکم بر بازار تیرآهن در حالی رقم خورده که نرخ دلار نوسان قابل توجهی را ثبت نموده و با افزایش حدود ۱۵۰۰ تومانی طی یک هفته گذشته، به ۵۳ هزار و ۷۶۰ تومان رسیده است.

وضعیت قیمت تیرآهن در بازار خرید و فروش
قیمت تیرآهن امروز 13 اردیبهشت 1402

قیمت تیرآهن در روزهای 10، 11 و دوازدهم ادیبشهت ماه افزایش یافت. اما امروز یعنی 13 اردیبهشت، نسبت به روز قبل بدون تغییر باقی مانده است. قیمت این محصول در هفته گذشته نوسانی و با افزایش و کاهش همراه بود.

تیرهای فولادی

امروز یکی از آرام ترین روزهای معاملاتی خود را پشت سر گذاشتند و تقریبا در تمام مبادی بدون تغییر به کار خود پایان دادند. با وجود نوسانات قیمتی تیرآهن طی یک هفته اخیر، اکثر شرکت‌های تولیدکننده در روز جاری محصولات خود را با همان نرخ دیروز عرضه کرده و هیچ گونه نوسانی در بازار این مقاطع مهم فولادی مشاهده نشد. این شرایط در حالی رقم خورده که بازار ارز مجددا دچار نوسان شده و نرخ دلار طی یک هفته اخیر حدود ۱۵۰۰ تومان افزایش یافته است. در حال حاضر، دلار با قیمت ۵۳ هزار و ۷۶۰ تومان در بازار آزاد داد و ستد می‌شود و باز هم احتمال افزایش آن وجود دارد. افزایش چند مرحله ای قیمت تیرآهن در ماه‌های اخیر را می‌توان مهمترین دلیل عدم واکنش آن به شرایط فعلی بازار ارز دانست.

جدیدترین نرخ فروش تیرآهن کارخانه‌ های داخلی طی معاملات روز جاری، اکثر برندهای تولید تیرآهن کشور محصولات خود را بدون تغییر قیمت عرضه کردند. این در حالی است که طی یک هفته اخیر تقریبا تمامی شرکت‌ها نوسانات قابل توجهی را به ثبت رسانده اند که البته هم مثبت و هم منفی بوده است. برایند این نوسانات هم در اکثر شرکت‌ها یکدیگر را خنثی کرده اند تا بتوان جو کلی بازار تیرهای فولادی در چند روز اخیر را ثابت در نظر گرفت. آخرین نرخ فروش تیرآهن برندهای داخلی بر اساس معاملات امروز، به شرح ذیل می‌باشد:

قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان در بازار امروز یک ثبات کامل را در نرخ فروش تیرهای فولادی خود ثبت کرد. تیرآهن‌های ذوبی تقریبا در تمامی سایزها با همان قیمت روز گذشته عرضه شده و هیچ گونه نوسانی را تجربه نکردند. برای مثال، تیرآهن سایز ۱۲ و ۱۲ متری این شرکت در روز جاری با قیمت ۳۲ هزار و ۲۷۶ تومان به ازای هر کیلوگرم معامله شد. این در حالی است که روز قبل هم این محصول با همین قیمت به فروش رسیده و افزایش یا کاهش خاصی را تجربه نکرد.

شرایط در بخش شاخه فروشی این شرکت هم کاملا مشابه بوده و تیرهای فولادی در این روش فروش هم نوسان خاصی نداشتند. تیرآهن ذوبی سایز ۱۴ و ۱۲ متری که در روز کاری قبل با نرخ ۴ میلیون و ۸۱۶ هزار تومان به فروش می‌رسید، امروز هم با همان قیمت عرضه شد. سایزهای دیگری تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان هم شرایط کاملا مشابهی را تجربه کردند و بدون نوسان خاصی به کار خود در بازار امروز پایان دادند.

تیرآهن فایکو

شرکت فولاد البرز ایرانیان هم در روز معاملاتی جاری تیرهای فولادی خود را بدون تغییر قیمتی عرضه کرد تا روندی مشابه با کلیت بازار این مقاطع داشته باشد. تیرآهن سایز ۱۴ و ۱۲ متری این شرکت در بازار امروز با قیمت ۳ میلیون و ۷۶۱ هزار تومان به ازای هر شاخه به فروش رسید تا تفاوتی با نرخ فروش روز گذشته نداشته باشد. این شرایط همراه با ثبات سایزهای دیگر تیرآهن فایکو را هم شامل شد تا این شرکت روز آرامی را در بخش تیرآهن پشت سر بگذارد.

قیمت فروش تیرآهن اهواز

همانند سایر برندهای تولید تیرآهن کشور، کارخانه فولاد اهواز هم در روز جاری نوسان خاصی را در بخش فروش تیرهای فولادی تجربه نکرد. تیرآهن سایز ۱۴ و ۱۲ متری این شرکت که روز قبل با قیمت ۳ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان به ازای هر شاخه عرضه می‌شد، امروز هم با همان قیمت مورد معامله قرار گرفت. تیرهای سایز ۱۶ و ۱۸ این شرکت هم نسبت به روز قبل تفاوت قیمتی خاصی را ثبت نکردند.

نرخ فروش تیرآهن ماهان

شرکت فولاد ماهان هم از شرایط همراه با ثبات امروز مستثنی نبوده و تیرهای فولادی خود را با قیمتی همانند روز گذشته در بازار عرضه کرد. تیرآهن سایز ۱۶ و ۱۲ متری این شرکت در بازار امروز با قیمت ۵ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان به ازای هر شاخه به فروش رسید. در روز کاری قبل هم تیرهای سایز ۱۶ ماهان با همین قیمت معامله می‌شدند که نشان از یک ثبات نسبی دارد.

قیمت تیرآهن کرمانشاه

تیرهای آهنی این شرکت هم امروز روندی مشابه با کلیت بازار تیرآهن را در پیش گرفته و با تغییر قیمتی خاصی مواجه نشدند. تیرآهن سایز ۱۴ و ۱۲ متری فولاد کرمانشاه در بازار امروز همانند روز گذشته با قیمت ۳ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان به ازای هر شاخه به فروش رسید. سایزهای دیگر تیرآهن کرمانشاه هم بدون تغییر قیمتی مورد معامله قرار گرفتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021663*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار