اطلاعات تماس
  • 091900*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202167269522704
در دسترس نیست

ارورهای ماشین لباسشویی

ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ؛ و رفع آن بدون نیاز به تعمیرکار

کد: 140202167269522704

، کرج , (اخبار رسمی): یکی از راحت‌ترین راه‌های تشخیص خرابی لباسشویی توجه به کد خطای ماشین لباسشویی است. پس از مشاهده این ارور بهترین کار پیدا کردن علت بروز این ارور و مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج و شهر خودتان است.

ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ؛ و رفع آن بدون نیاز به تعمیرکار
ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ؛ و رفع آن بدون نیاز به تعمیرکار

در صورتی که لباسشویی شما ازهربرندی که دارید، دچار خرابی و یا اشکال شد کافیست در هر ساعت از شبانه روز، با شماره 09190099252 تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شوند.

یکی از راحت‌ترین راه‌های تشخیص خرابی لباسشویی توجه به کد خطای ماشین لباسشویی است. پس از مشاهده این ارور بهترین کار پیدا کردن علت بروز این ارور و مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی در کرج و شهر خودتان است. در صورتی‌که تعمیرکاری در نزدیکی خود نمی شناسید می توانید با مراجعه به اینترنت و سرچ کلمه تعمیر لوازم خانگی در کرج مجموعه انتخاب تعمیر را پیدا کنید.
در ادامه این مقاله ارور ماشین لباسشویی سامسونگ را بررسی می‌کنیم. اما جالب است بدانید گاهی خیلی راحت میتوان بدون نیاز به تعمیرکار ارورها را برطرف کرد.
در صورتیکه ارور مربوط به عدم تخلیه آب و یا عدم آبگیری و قفل شدن درب دستگاه باشد میتوانیم آن را برطرف کنیم.
اگر ارور مربوط به پمپ تخلیه آب باشد، شما می توانید در پایین دست راست که مربوط به پمپ تخلیه میباشد را باز کنید و بررسی کنید که داخل آن شی خارجی گیر کرده یا نه.
اگر شی خارجی داخل فیلتر پمپ نبود شلنگ مربوط به فاضلاب را از جای خود خارج کنید و روی زمین قرار دهید و مطمئن شوید که راه آن مسدود نشده باشد.
اگر ارور مربوط به عدم آبگیری باشد، بررسی کنید که شیلنگ آب تا نخورده باشد و فیلتر ورودی آب را بررسی کنید که بر اثر رسوبات مسدود نشده باشد.اگر که فیلتر ورودی آب مسدود شده بود می توانید با یک مسواک آن را تمیز کرده و مجدداً سر جای خودش قرار دهید.

علت نمایش ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ

5E SE nd
مشکل تخلیه؛
این ارور مربوط به وجود مشکل در قسمت تخلیه است.
1E 4E E1 IE
مشکل در آب ورودی؛
ارور EI 1E در ماشین لباسشویی سامسونگ به معنی وجود مشکل در سیستم آبگیری است.
EA EB 8B 3E 3E1 3E2 3E3 3E4
مشکل در عملکرد موتور و سنسور تشخیص دور(تاخو)؛زمانی که عملکرد موتور صحیح نباشد این کد خطا ظاهر میشود
PE 2E 9E1 9E2
مشکل در پاور ؛وقتی یکی از این کدهای خطا در لباسشویی سامسونگ نشان داده شود، یعنی مشکل در پاور و ولتاژ برق ورودی ایجاد شده است.
AE 13E
این ارور بدلیل قطع شدن ارتباط بین برد main و sub بوجود می آید.در واقع سیگنالهای ارسالی در هیچ کدام از برد ها دریافت نمیشود.
BE1 BE2 12E 14E
وقتی یکی از دکمه های ماشین لباسشویی گیر کند، سوئیچ آن بصورت دائم اتصال مدار را برقرار میکند و این ارور روی نمایشگر ظاهر میشود.
8E
خرابی سنسور MEMS ؛ابتدا کانکتور متصل به آن چک شود سپس در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
18E BE3 sr
مشکل در رله اصلی ؛ این ارور زمانی اتفاق می افتد که در برد الکترونیک مشکل بوجود آید و عمدتا مربوط به چسبیدن پلاتین های رله اصلی میشود.
DE DE1 DE2
این ارور مربوط به خطای باز بودن درب است. برای برطرف کردن ارور ابتدا درب لباسشویی را یکبار باز و بسته کنید و از بسته بودن درب مطمئن شوید،سپس دستگاه را خاموش و پس از ۳۰ ثانیه مجددا روشن کنید.
CE
دمای بالای آب ؛ هیتر ماشین لباسشویی تا حد مشخصی باید آب را گرم کند. اگردمای آب بیش از اندازه داغ شود این ارور نشان داده می شود.
FE
ارور FE مربوط به فن خشک کن یا سیستم airwash میباشد.در بعضی از مدل های ماشین لباسشویی های سامسونگ که مجهز به سیستم خشک کن یا ایر واش می‌باشند.
LE LE1 11E E9
نشتی و آبریزی؛
HE E5 HE1 E1 EC
دمای آب (هیتر)؛
HE2 HE3
مشکل هیتر در سیستم بخار؛
OE OF E3 OC
سرریز شدن آب و آبگیری بیش از حد؛
TE1 6E
دمای آب ؛
TE2 TE3
دمای سیستم ایرواش یا خشک کن
UE Ub E4 DC
عدم تعادل لباس ها
SUD SUDs
وجود کف بیش از اندازه
در این مقاله سعی کردیم تا بیشتر ارورهای ماشین لباسشویی های جدید سامسونگ را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با مطالعه این مقاله اطلاعات شما نسبت به ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ، افزوده گردد. اما باید بدانید رفع این ارور ها به همین سادگی‌ها نیست.
انتخاب تعمیر به عنوان مرکز تعمیر لباسشویی در کرج این ارورها را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می کند.
در صورتی که لباسشویی شما ازهربرندی که دارید، دچار خرابی و یا اشکال شد کافیست در هر ساعت از شبانه روز، با شماره 09190099252 تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتخاب تعمیر

انتخاب تعمیر ارائه کننده خدمات با کیفیت تعمیرات لوازم خانگی در کرج تعمیر لباسشویی، یخچال، ظرفشویی و مایکروفر در کرج

اطلاعات تماس
  • 091900*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار