اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202167269721832
در دسترس نیست

خرید انواع دریل

کد: 140202167269721832

، (اخبار رسمی): دریل یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین لوازم و ابزارآلات الکترونیکی برای تمام مکانیک ها و شاغلانی که در حوزه فنی فعال هستند، می‌باشد که امکان باز و بسته نمودن انواع پیچ و یا سوراخکاری در سطوح متفاوت را برای شما در کمترین زمان فراهم می‌آورد.

خرید انواع دریل
خرید انواع دریل

آشنایی با دریل

دریل یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین لوازم و ابزارآلات الکترونیکی برای تمام مکانیک ها و شاغلانی که در حوزه فنی فعال هستند، است که امکان باز و بسته نمودن انواع پیچ و یا سوراخکاری در سطوح متفاوت را برای شما در کمترین زمان فراهم می‌آورد. شما با خرید دریل برقی دیگر نگران سختی و یا آسانی پیچ ها و یا نصب لوازم و قطعات بر روی دیوار و یا سطوح دیگر نخواهید بود و کافی است از این ابزار برای کار خود استفاده کنید.

دریل از ابزارهای کاربردی در هر صنعتی است میتوانیم بگوییم تقریبا در همه کارگاه ها و حتی منازل شما می‌توانید انواع و اقسام آن را مشاهده نمایید. این ابزار از نظر منبع تغذیه و انرژی به صورت کلی به سه دسته تقسیم می‌شود که شامل دریل برقی، دریل بادی و دریل شارژی هستند.

معرفی انواع دریل

دریل ها نیز همانند هر وسیله دیگری دارای تنوع گسترده ای است و دارای اندازه و قدرت مختلف تولید شده اند که بر اساس ویژگی ها و قابلیت هایی که دارند به دریل ساده، دریل چکشی و دریل گیربکسی و دریل شارژی (دریل پیچ گوشتی شارژی) دسته بندی می‌شوند

دریل گیربکسی: در این مدل نیروی چرخشی موتور بعد از گذشتن از یک گیربکس دنده ای به سه نظام منتقل خواهد شد.

دریل ساده: در این نیروی چرخشی موتور مستقیما به سه نظام و مته منقل خواهد شد و معمولا سه نظامی که دارند سایز 6/5 و 10 است.

دریل چکشی: این دستگاه ها علاوه نیروی چرخشی برای سوراخکاری، مانند چکش ضربه می زند تا نیروی بیشتری به سطح وارد نماید.

دریل پیچ گوشتی: این ابزار دارای ترکمتر است و به همین دلیل قابلیت استفاده برای باز و بسته کردن انواع پیچ و نیز سوراخکاری مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت دریل

خرید انواع دریل ارزان در انواع مختلف همانند دریل شارژی باکیفیت دغدغه اصلی خریداران است، عوامل زیادی بر روی قیمت تاثیرگذار است که از مهمترین آن ها موتور محصولی است که شما قصد دارید آن را خریداری نمایید. همچنین از سایر فاکتورهای خرید برند محصول است و یا امکانات، گارانتی و خدمات پس از فروش و سایر موارد است. به طور کلی دستگاه هایی که دارای موتورهای قوی تری هستند در نتیجه سرعت عمل بالایی نیز دارد، بنابراین از قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر محصولات ضعیف تر است.

محبوب ترین برندهای دریل

دریل ها نیز همانند تمامی ابزارها دارای برند های مختلفی است که برخی از این برندها دارای محبوبیت بیشتری در میان خریداران است که بعضی از این برندها شامل رونیکس، توسن، بوش، نووا، هستند که می توانید در وبسایت علمایی تمامی مدل ها را مشاهده و بررسی نمایید و به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

منبع: olamaee.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار