اطلاعات تماس
  • 021427*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202177270522105
در دسترس نیست

گوشی HONOR X8a توسط مدیاپردازش وارد کشور شد

کد: 140202177270522105

، (اخبار رسمی): با دوربین 100 مگاپیکسلی و فوق شفاف این گوشی به راحتی می‌توانید سوژه‌های زیبا و لحظات احساسی را ثبت کنید.  علاوه بر این‌ها می‌توانید به‌روزترین اپلیکیشن‌های حال حاضر اندروید را به راحتی از “google play” دانلود کنید و عملکرد تلفن همراهتان را بالاتر ببرید.

گوشی HONOR مدل X8a وارد کشور شد
HONOR X8a

مدیاپردازش همیشه شرکت پیشرو در زمینه واردات برند آنر به ایران بوده است. بنابراین اصلا جای تعجبی ندارد که بگوییم این بار هم برای خرید گوشی موبایل HONOR X8a باید به مدیا پردازش رجوع کنیم.

اگر از شما بپرسیم که بیشترین چیزی که در طول روز با شما تعامل دارد و در کنار شماست، چیست؛ چه جوابی می‌دهید؟ بله! درست است. حتی نیازی نیست که به این موضوع بیشتر از چند ثانیه فکر کنید. گوشی موبایل‌تان.

حال اگر از شما بپرسیم که از این هم‌پای همیشگی چه انتظاری دارید؟ این بار قطعا بیشتر از چند ثانیه فکر می‌کنید.

بگذارید کمی کار را برایتان راحت کنیم. قطعا دوست دارید تلفن همراه شما طراحی زیبا و خوش دستی داشته باشد؛ طوری که به راحتی آن را در دستتان نگه دارید و احساس راحتی کنید. باتری آن مصرف بهینه‌ای داشته باشد. اگر اهل هنر و عکاسی باشید یکی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید گوشی موبایل در نظر می‌گیرید، قدرت دوربین آن است.

گوشی موبایل HONOR X8a همان چیزی است که به آن نیاز دارید. با دوربین 100 مگاپیکسلی و فوق شفاف این گوشی به راحتی می‌توانید سوژه‌های زیبا و لحظات احساسی را ثبت کنید. 

علاوه بر این‌ها می‌توانید به‌روزترین اپلیکیشن‌های حال حاضر اندروید را به راحتی از “google play” دانلود کنید و عملکرد تلفن همراهتان را بالاتر ببرید.

مدیاپردازش همیشه  شرکت پیشرو در زمینه واردات گوشی‌های هوشمند به ایران بوده است و تسلط بازار را به عهده داشته است. بنابراین اصلا جای تعجبی ندارد که بگوییم این بار هم برای خرید گوشی موبایل HONOR X8a باید به مدیا پردازش رجوع کنیم.

تمام گوشی‌های وارد شده توسط شرکت مدیاپردازش با گارانتی 18 ماهه مدیاجی به بازار ارائه می‌شوند. بنابراین شما به راحتی می‌توانید این گوشی‌های باکیفیت را با قیمتی رقابتی و گارانتی معتبر تهیه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021427*****
[نمایش اطلاعات]