اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202187274322141
در دسترس نیست

استعلام دقیق قیمت و تخفیف

خرید مستقیم سیم و کابل کسری از نمایندگی

کد: 140202187274322141

، (اخبار رسمی): برند سیم و کابل کسری سال‌هاست در بازار سیم و کابل ایران فعالیت می‌کند. این برند با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته و تکنسین‌های باتجربه توانسته محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار سیم و کابل ایران عرضه کند.

خرید مستقیم سیم و کابل کسری از نمایندگی
نمایندگی سیم و کابل کسری
خرید مستقیم سیم و کابل کسری از نمایندگی
خرید سیم و کابل کسری

  همانطور که می‌دانید امروزه انواع سیم و کابل بخش عمده و مهمی از اتصالات در صنایع مختلف و زندگی روزمره را تشکیل می‌دهند و می‌توان: اکثر تجهیزات، لوازم الکترونیکی، دستگاه‌های برقی، سیستم‌های ارتباطی، سیستم‌های روشنایی، منابع تامین انرژی و طیف وسیعی از انواع محصولات به کمک اتصالات سیم و کابل انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کنند.

با توجه به منبع تامین انرژی و مقصد مصرف کننده انرژی، سیم و کابل‌ها را در سایزهای مختلف با سطح مقطع‌هایی در اندازه‌های مورد نیاز با انواع کاربردهای گوناگون را تولید می‌کنند تا جریان عبوری و مجاز برای هر هدفی برقرار شود.

برای برقراری جریان الکتریکی مناسب، ایمنی و استاندارد لازم است که بر حسب زمینه‌های کاربردی سیم و کابل‌ها را در نوع مناسب و از طریق نمایندگی‌های رسمی که بهترین محصولات استاندارد و هولوگرام دار را ارائه می‌کنند خریداری کنید تا ضمن بهره‌مندی از عملکرد خوب، از کیفیت، ایمنی و طول عمر اتصالات نیز استفاده لازم را ببرید.

در میان انواع برندهای مختلفی که توسط تولیدکننده‌های متعدد در اقصی نقاط کشور تولید می‌شوند؛ سیم و کابل کسری از معروفترین محصولات با کیفیت و کاملاً استانداردی است که تنها توسط نمایندگی‌های معتبر این شرکت تولید کننده عرضه می‌شود.

راهنمای خرید سیم و کابل کسری

پیش از اقدام به خرید محصولات شرکت کسری لازم است که با لیستی از سیم و کابل‌های تولید شده توسط این برند معروف آشنا شوید تا با آگاهی از انواع اتصالات مختلف آن بتوانید نمونه مناسب با کاربرد مدنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

سیم‌ کسری:

سیم نایلونی، سیم کیسه‌ای، سیم نسوز، سیم خشک، سیم تخت،

کابل کسری:

کابل خشک، کابل کولری، کابل آیفونی، کابل خشک، کابل مخابراتی زمینی، کابل آلومینیومی، کابل کیسه‌ای، کابل افشان، کابل مخابراتی هوایی، کابل مهار دار، کابل نایلونی، کابل شیلدار، کابل زمینی

  • در قدم اول توجه به مرکز فروش را در نظر داشته باشید چرا که محصولات اورجینال کسری تنها از طریق نمایندگی‌های رسمی به فروش می‌رسند و در غیر این صورت نمی‌توان تضمینی در خصوص کیفیت و قیمت واقعی سیم و کابل را انتظار داشته باشید.
  • هنگام خرید به سطح مقطع سیم و کابل توجه کنید و اگر خود تخصص کافی در این زمینه را ندارید بهتر است با مشاوران فروش کسری تعامل برقرار کنید تا سیم و کابل‌های مناسب از لحاظ مقاومت، ولتاژ و حد مجاز جریان مورد نیاز با کاربرد مدنظر خود را خریداری کنید.
  • جنس عایق و هادی سیم و کابل نیز در کیفیت عملکرد، چگونگی عبور جریان الکتریکی، طول عمر و مقاومت در برابر عوامل مخرب محیطی نقش بسزایی دارند.
  • فراموش نکنید که نوع سیم و کابل باید ظرفیت عبور جریانی بیشتر از حد مجاز و مورد نیاز کاربرد مدنظر شما را داشته باشد.

معرفی سایت نمایندگی رسمی سیم و کابل کسری

پیش از این با شروع فعالیت و فرآیند تولید انواع سیم و کابل به کمک مدرن ترین تجهیزات و تخصصی ترین پرسنل کاری در شرکت بزرگ کسری آشنا شدیم و همانطور که اشاره شد محصولات این برند موفق به اخذ گواهینامه‌ها و استانداردهای بین المللی و کشوری مختلفی شده‌اند.

شرکت کسری با هدف برقراری رابطه سازنده و موفق با مشتریان خود سعی داشته که با ارائه محصولات از طریق نمایندگی‌های رسمی، مستقیماً با جامعه هدف خود تعامل داشته و شناخت نیاز روز متقاضیان و اطلاع از رضایت کاربران را به صورت فروش مستقیم کسب کند.

همچنین با توزیع انواع سیم و کابل توسط نمایندگی‌های، واسطه‌های غیر معتبر را حذف نموده و از این طریق امکان عرضه محصولات تقلبی، بی‌کیفیت و قیمت‌های گزاف جانبی را حذف نموده و محصولات اورجینال خود را با قیمت مقرون‌به‌صرفه توسط نمایندگی‌های رسمی ارائه می‌دهد.

فروشگاه معتبر سیم و کابل کسری که در پایتخت مشغول به ارائه محصولات در انواع مختلف و مناسب با کاربردهای متنوع مخاطبان است؛ فعالیت خود را به صورت عرضه حضوری و فروش آنلاین محصولات انجام می‌دهد.

این مرکز سعی دارد که با فروش انواع سیم و کابل کسری از طریق سایت رسمی خود، هرگونه محدودیت مکانی و زمانی را نیز برای مخاطبان برطرف نموده و شما بتوانید به صورت آنلاین و با صرف کمترین زمان و هزینه محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید

  • شما می‌توانید برای خرید حضوری به فروشگاه سیم و کابل کسری واقع در تهران _ خیابان لاله زار جنوبی _ کوچه باربد _  پلاک ۶۷ مراجعه نمایید.
  • ضمناً در صورت تمایل می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در زیر، با کارشناسان فروش سیم و کابل کسری ارتباط برقرار کنید و تمام اطلاعات لازم در خصوص انواع سیم و کابل و قیمت های روز را دریافت نمایید و یا خرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

09126596164

02136919301

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]