اطلاعات تماس
  • 091040*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202197274522735
در دسترس نیست

مدرسه مجازی آی نو با ویدیوهای آموزشی رایگان افتتاح شد!

کد: 140202197274522735

، (اخبار رسمی): آیا می‌دانید مدرسه‌ای مجازی در ایران راه اندازی شده است که تمامی خدمات آموزشی که ارائه می‌دهد برای دانش آموزان رایگان است؟

مدرسه مجازی آی نو با ویدیوهای آموزشی رایگان افتتاح شد!
مدرسه مجازی آی نو
مدرسه مجازی آی نو با ویدیوهای آموزشی رایگان افتتاح شد!
آی نو
مدرسه مجازی آی نو با ویدیوهای آموزشی رایگان افتتاح شد!
ویدیوهای آموزشی رایگان آی نو

معرفی مدرسه‌ای مجازی و رایگان برای تمام دانش آموزان ایران
 مدرسه مجازی آی نو امکانات فوق العاده‌ای را در اختیار دانش آموزان قرار داده است. در این مدرسه مدرسین با تجربه و بهترین‌های ایران مشغول به تدریس هستند. مدرسانی که آنها را در مدارس برتر تهران مانند فرزانگان، البرز و علامه حلی دیده‌ایم. قبل از راه اندازی مدرسه مجازی آی نو دانش آموزان برای آنکه بتوانند از دانش و تجربه این مدرسین حرفه‌ای استفاده کنند باید میلیون‌ها تومان هزینه می‌کردند، اما در مدرسه مجازی آی نو دسترسی به تمام محتواهای آموزشی رایگان است. مدرسه مجازی آی نو با شعار سخت نگیر؛ یاد بگیر تلاش کرده تا همه چالش‌ها را برای دانش آموزان برطرف کند.
در واقع شما فقط هزینه اینترنت را پرداخت می‌کنید و می‌توانید به راحتی تمام دروس مقطع تحصیلی خود را با بهترین مدرسان ایران یاد بگیرید. مقاطع تحصیلی‌ای که در مدرسه مجازی آی نو امکان دسترسی به آنها وجود دارد شامل مقاطع متوسطه اول و دوم، از هفتم تا دوازدهم است. این مقاطع مهم‌ترین مقاطع تحصیلی هستند. 
خدمات آموزشی ارائه شده در مدرسه مجازی آی نو عبارتند از: ویدیوهای آموزشی، ویدیوهای حل تمرین، نمونه سوالات امتحانی، آموزش صفر تا صد مباحث درسی، جزوه های درسی، نکات کنکوری و ... را که توسط برترین اساتید حوزه آموزش آماده شده است.


هدف از راه اندازی مدرسه مجازی آی نو چیست؟
در ابتدای امر و با صحبت با مدیران و موسسان مدرسه مجازی آی نو هدف از راه اندازی این مدرسه را جویا شدیم. مدیران و موسسان آی نو دغدغه خود را عدم وجود عدالت آموزشی و تلاش برای ایجاد آن بیان کرده‌اند. در حال حاضر امکان دسترسی به آموزش یکسان برای تمام دانش آموزان در سراسر ایران وجود ندارد و امید است که بتوان شرایطی را فراهم کرد که تمام دانش آموزان در هر کجای کشور، از آموزشی یکسان و با کیفیت برخوردار باشند. اقدامات بسیاری در این راستا صورت گرفته است و از جمله آنها می‌توان به برگزاری اردوهای علمی و مهارتی در نقاط محروم کشور، برگزاری جشنواره‌های علمی و هنری و ایجاد مسابقات علمی اشاره کرد.
تیم مدرسه مجازی آی نو با ایجاد تحولی در دنیای آموزش ایران تلاش کرده تا فضای آموزشی کشور را رشد دهد و شرایطی را فراهم کند که هر فرد بتواند به آموزش باکیفیت و رایگان دسترسی داشته باشد. کیفیت محتواهای آموزشی مدرسه مجازی آی نو بسیار بالا است و تلاش شده تا بهترین مدرسین هر درس در استودیوهای حرفه‌ای و مجهز ویدیوهای آموزشی خود را تهیه کنند. 


چه کسانی می‌توانند از آی نو استفاده کنند؟
یکی از مسائل مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده کنندگان از سیستم آموزشی مجازی است. خوشبختانه تمامی افراد و دانش آموزان در ایران می‌توانند با اتصال به اینترنت به صورت رایگان از محتوای آموزشی این مدرسه استفاده کنند. به این صورت مشکلات مالی، نبود امکانات، دوری از مراکز آموزشی و دیگر محرومیت‌ها نمی‌تواند مانع از یادگیری و تحصیل فرزندان ایران زمین شود.


چشم انداز مدرسه مجازی آی نو
تیم آی نو به حتم مسیر سخت و دشواری را طی کرده است و مسیر پر از چالش‌ را هم پیش رو دارد. این تیم تمام قد در تلاش است تا به سمت عدالت آموزشی قدم بردارد. تولید محتواهای آنلاین و رایگان یکی از بزرگترین چالش‌های آموزشی را برطرف کرده است و امید است بتواند موجب اصلاح و رشد فرهنگ‌های مختلف و درنهایت رشد و سربلندی ایران شود. 


راه های ارتباطی با مدرسه مجازی آی نو
مدرسه مجازی آی نو همواره در تلاش است تا به دانش‌آموزان عزیز کمک کند که بتوانند نمرات خود را در امتحانات نهایی  ارتقاء دهند و همچنین در کنکور به موفقیت برسند. در واقع هدف ما در مدرسه مجازی آی نو این است که بهترین و باکیفیت‌ترین ویدیو‌های آموزشی و ویدیوهای حل تمرین را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. در آینده نزدیک سعی داریم با آماده کردن جزوات درسی و برگزاری امتحان آنلاین، زمینه را برای شبیه‌سازی آزمون فراهم نماییم تا دانش‌آموزان به‌نوعی بتوانند قبل از فرا رسیدن روز امتحان، میزان تسلط خود را بر مفاهیم درسی، بسنجند. 
برای استفاده از محتوای آموزشی رایگان مدرسه مجازی آی نو و ثبت نام در مدرسه مجازی می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس https://ino.school مراجعه کنید و همچنین می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۵۵۱۰ در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091040*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب