کد: 140202217279918524
در دسترس نیست

بهترین ترازو های قطعه شمار بازار + مشخصات آن ها

معرفی و خرید انواع ترازو قطعه شمار

کد: 140202217279918524

، (اخبار رسمی): ترازو ها از گذشته تاکنون تغییرات زیادی در ساختار و امکانات خود داشته اند و از جمله دستگاه هایی هستند که طبق شرکت های مختلف ترازو معرفی و به بازار عرضه شده اند. در این مقاله به معرفی و خرید انواع ترازو قطعه شمار می پردازیم.

معرفی و خرید انواع ترازو قطعه شمار
معرفی و خرید انواع ترازو قطعه شمار

خرید ترازو فروشگاهی

در میان انواع دیجیتال ترازو که امروزه در فروشگاه های بزرگ و کوچک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، ترازو فروشگاهی است که امکانات گسترده و همچنین دقت و وزن بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد. یک نوع ترازو دیجیتال ترازو است و ظرفیت وزنی آن بر اساس نیاز خریدار متفاوت است به همین دلیل تولید کنندگان اغلب مدل های مختلفی را با ظرفیت وزنی متفاوت به بازار عرضه می کنند تا مشتری بتواند ترازو بهتر خریداری کند.  

به عنوان مثال استانداردهای ترازو تولید می شوند که وزن آنها از چند کیلوگرم تا ده ها کیلوگرم متغیر است و وزن های ترازو سری 14000 و 17000 این شرکت تا 70 کیلوگرم است. همچنین در طراحی و ساخت ترازو ها فروشگاهی سعی می کنند دقت اندازه گیری بسیار خوبی نسبت به ترازو های قدیمی داشته باشند، اکثر ترازو ها فقط تا چند گرم مثلا 2 تا 10 یا حداکثر 20 گرم دقت می کنند.  اما باید به امکانات خرید ترازو فروشگاهی نیز اشاره کنیم که در کنار وزن و دقت، عامل مهم و تاثیرگذاری است که ترازو را از قدیمی و جدید و همچنین از سایر ترازو متمایز می کند.

ترازو قطعه شمار

یکی از رایج ترین ترازو های عددی ترازو قطعه شمار است که علاوه بر وزن دهی، کسرهای مساوی را نیز محاسبه می کند.

این ترازو از حساسیت، دقت و سرعت، وزن اجسام را تعیین می کند و تعداد آنها را نشان می دهد. از این رو در پیچ و مهره فروشی ها، ابزارفروشی ها و سخت افزارها مورد استفاده قرار می گیرند و به عملیات بسته بندی در کارخانه های تولیدی سرعت می بخشند.

بارزترین مزیت ترازو قطعه شمار این است که خودکار است و فقط اجزایی را که باید اندازه گیری شوند شماره گذاری می کند. تصور کنید که شمارش تک تک قطعات در گذشته توسط نیروی انسانی انجام می شد. بنابراین ترازو قطعه شمار نه تنها باعث صرفه جویی در زمان و تلاش می شود، بلکه جایگزین منابع انسانی می شود که تقریباً بدون خطا هستند. البته تاکید می کنیم که ترازو فقط برای شمارش قطعات مساوی و وزن های مساوی استفاده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترازالکترونیک

مجموعه تراز الکترونیک ارائه دهنده ی تجهیزات توزین از قبیل ترازو و باسکول و… همچنین ارائه دهنده ی تجهیزات فروشگاهی از قبیل صندوق های فروشگاهی و کالباسبر و … این مجموعه با سابقه 20 ساله آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار