اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202217280222748
در دسترس نیست

معرفی پروژه شیباریوم

کد: 140202217280222748

، (اخبار رسمی): هنگامی که ریوشی بنیان‌گذار توکن شیبا با استقبال بی‌نظیری پس از راه‌اندازی این میم کوین روبه‌رو شد تصمیم گرفت تا ارزش ذاتی آن را به‌عنوان یک دارایی گسترش دهد. توکن صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ روی اتریوم شیباست که معمولاً دوج کوین نیز نامیده می‌شود.

معرفی پروژه شیباریوم
معرفی پروژه شیباریوم
معرفی پروژه شیباریوم
معرفی پروژه شیباریوم
معرفی پروژه شیباریوم
معرفی پروژه شیباریوم

خالق میم کوین شیبا که ریوشی نام دارد، یک فرد ناشناس است و هم‌اکنون در حال اجرا و پیاده‌سازی پروتکل‌های جدید و برنامه‌های کاربردی است که ابزارهای ارزشمندی به دارایی اصلی شیبا اضافه می‌کند. پایان سال 2021 بود که آخرین برنامهٔ توسعهٔ شیبا توسط ریوشی برای به‌عنوان راه‌حل لایهٔ دوم شیباریوم اعلام شد. اگر شما هم جزو هولدران ارز دیجیتال شیبا هستید یا تصمیم دارید که در آینده روی آن سرمایه‌گذاری کنید، باید نویدی خوشحال‌کننده به شما بدهیم. این پروژه با معرفی کامل پروژه شیباریوم هم‌اکنون در حال راه‌اندازی شبکهٔ بلاک‌چین شیباریوم است و قبل از هر چیزی باید بدانید شیباریوم چیست؟
معرفی پروژه شیباریوم
این شبکه با تمرکز بر مقیاس‌بندی در زنجیرهٔ میزبانی که در حال حاضر دارد و آن هم اتریوم است، یک راه‌حل لایهٔ دوم است. شیباریوم شبکه‌ای است که توسط تیم توسعهٔ شیبا به‌وجود آمده و در حال تبدیل و گذر از میم کوین است. در این پروتکل امکان سریع‌تر انجام شدن تراکنش‌ها به‌نسبت قبل وجود دارد که با هزینهٔ کمتری انجام می‌پذیرد. در برنامه‌های آیندهٔ این میم کوین، قرار شده‌است که با همکاری بنیادی به نام یونیفیکیشن، یک پروتکل جدید به‌صورت استیبل کوین روی این بلاک‌چین اجرا و معرفی شود. دیگر چشم‌انداز آن نیز اجرای ابزارهای جدید براساس توکن BONE است که یک توکن حاکمیتی است.
شیباریوم چیست؟ می‌توان گفت مکانی برای توسعه است که برنامه‌نویسان بلاک‌چین می‌توانند کار خود را در آن گسترش و توسعه دهند. همچنین برنامه‌های متاورس و پروتکل‌های بازی شیبا ان اف تی نیز توسعه داده خواهند شد.
هم‌اکنون توکن شیب به‌عنوان توکن ERC-20 روی اتریوم کار می‌کند، اما برنامهٔ آینده این است که پس از معرفی کامل پروژهٔ شیباریوم، به شیباریوم انتقال پیدا کند. با راه‌اندازی این پروتکل، می‌توان براساس نظری حدس زد که ارزش توکن شیبا بالاتر خواهد رفت.
هدف ایجاد شیباریوم چیست؟
شیباریوم چیست؟ اگر بخواهیم هدف ایجاد این پروژه را بررسی کنیم، رسیدگی به هزینه‌های بالای بلاک‌چین اتریوم، سرعت پایین انجام تراکنش‌ها یک هدف بزرگ بود. مورد بعدی در اختیار داشتن قسمت اعظم تراکنش‌های میم کوین شیبا بود تا اکوسیستم آن دیگر متکی به اتریوم نباشد. این هدف هم به دلیل هزینه‌های بالای اتریوم و توان عملیاتی پایین آن در نظر گرفته شد، زیرا به‌خودی‌خود مانعی برای رشد اکوسیستم Shiba Inu خواهد شد.
مزایای شیباریوم چیست؟
یکی از مزایای مهم معرفی کامل پروژهٔ شیباریوم، کارمزد کمتر در تراکنش‌هاست که از سوزاندن شیب حاصل می‌شود و می‌تواند هزینهٔ گاز را بسیار پایین آورده و یا به‌طور کل حذف کند. مکانیزمی که برای سوزاندن شیب به‌کار می‌رود، نقش بسیار مهمی دارد، زیرا با عرضهٔ گستردهٔ توکن‌های شیبا، می‌تواند مانع مهمی برای تبدیل آن به توکنی کاربردی شود. از زمانی که شیبا به بازار عرضه شده‌است، حدود بیش از 40 درصد آن سوخته اما تعداد زیادی از توکن ها هنوز در حال گردش هستند.
از دیگر مزایا می‌توان به نقش این پروتکل در توسعه DApps اشاره کرد که جزو برنامه‌های غیرمتمرکز و در فضای بلاک‌چین نیز یک موضوع ترند و داغ است. قصد شیبا این است که تبدیل به یک راه‌حل در این زمینه باشد و همچنین در جهت پشتیبانی متاورس نیز در نظر گرفته شده‌است. این تیم در حال انجام برنامه‌ریزی‌هایی هستند که موجب توسعهٔ متاورس خواهد شد و در حال حاضر آیندهٔ عصر جدید و دنیای دیجیتالی در آن خلاصه خواهد شد.
زمان راه‌اندازی شیباریوم
شیباریوم چیست؟ چه زمانی راه‌اندازی می‌شود؟ قبلاً شیباریوم به‌طور خصوصی و به‌عنوان بخشی از فاز آزمایشگاهی آلفا توسط توسعه‌دهندگان اجرا شده‌است که به‌طور موفقیت‌آمیزی هم انجام شد. اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌ای که درحال‌توسعه توسط توسعه‌دهندگان این پروژه است، کیف پول بومی است و برنامه‌ریزی شده تا شیباریوم برای آن آماده شود. توسعه‌دهندگان این پروژه هیچ تاریخ دقیقی از زمان نهایی قرار گرفتن شیباریوم در شبکهٔ اصلی اعلام نکرده‌اند و این برخلاف اشتیاق سرمایه‌گذاران بود.
با این‌که تاریخ دقیق رونمایی اعلام نشده‌است، اما توسعه‌دهندهٔ اصلی شیباریوم در توییتر خود اعلام کرد که به زودی این پروژه انجام خواهد شد. در ادامه شرکت توسعه‌دهندهٔ شیباریوم نیز نسخهٔ اصلی بتا و عمومی آن را در 2022 ریلیز کرد و گفته می‌شود راه‌اندازی نهایی آن در 2023 انجام خواهد گرفت.
آیندهٔ شیباریوم چیست؟
نمی‌توان به‌راحتی شرایط اکوسیستم شیبا را پس از راه‌اندازی و معرفی کامل پروژه شیباریوم حدس زد، اما می‌توان گفت نقطه عطفی برای شیبا اینو خواهد بود. از طریق پلتفرم بازی Qshiverse برای کسب درآمد، کاربران به استفاده از توکن های شیباریوم تشویق می‌شوند و تعامل بین کاربران افزایش پیدا می‌کند.
در حال حاضر توکن های شیب به‌عنوان یک روش پرداخت در برخی فروشگاه‌های آنلاین پذیرفته شده‌است و غول سینمایی AMC اینترتینمنت نیز از آن پشتیبانی می‌کند. شیبا در موقعیت‌های تجاری خوبی در حال قرار گرفتن است که پس از راه‌اندازی، منجربه تقاضای بالای آن می‌شود.
نتیجه‌گیری
در این مقاله دیدیم که شیباریوم چیست و به معرفی کامل پروژه شیباریوم و آیندهٔ آن پرداختیم، اما امروزه برای مردم سؤال‌های زیادی از دنیای ارزهای دیجیتال پدید آمده‌است. خیلی از مردم نمی‌دانند بازی‌های کریپتو چست یا چگونه می‌توانند از متاورس و بلاک‌چین‌ها کسب درآمد کنند. کریپتوباز یک وب‌سایت خبری و آموزشی است که به‌صورت دقیق و تخصصی برای اولین بار در ایران به بررسی مسائل مهم می‌پردازد. این مسائل شامل ایردراپ‌ها، ایونت‌ها، متاورس و دنیای آن، ان اف تی، بازی‌های بلاک چین درآمدزا و غیره است. کریپتوباز دارای تیم تخصصی است که شامل کارشناسانی خبره و باتجربه است و افراد را از ابتدای راه سرمایه‌گذاری تا هنگام رسیدن به هدف خود همراهی می‌کند.
در این وب‌سایت رویدادهای مهم در دنیای ارزهای دیجیتال نیز اطلاع‌رسانی و موردبررسی قرارگرفته می‌شود و ایردراپ ها نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد. در کریپتوباز می‌توانید به‌طور لحظه‌ای قیمت ارزهای دیجیتال را رصد کنید. در این بستری که توسط کریپتوباز ارائه‌شده برای اولین بار هر چیزی که نیاز فرد برای ورود به این بازار است را فراهم کرده‌ایم.
برای مشاهده قیمت لحظه ای شیبا میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید : 
https://cryptobaz.io/crypto-currency/SHIB
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]