اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202257285622761
در دسترس نیست

راهنمای خرید کیت دوچرخه برقی

کد: 140202257285622761

، (اخبار رسمی): برای این که بتوانید دوچرخه های معمولی خود را به یک دوچرخه برقی با قابلیت های مختلف تبدیل کنید باید اقدام به خرید کیت های تبدیل کنید و با استفاده از این تجهیزات به راحتی می توانید دوچرخه های برقی خود را به دوچرخه شارژی و برقی تبدبل کنید

راهنمای خرید کیت دوچرخه برقی
راهنمای خرید کیت دوچرخه برقی

راهنمای خرید کیت دوچرخه برقی آیا می‌دانستید که بیشتر دوچرخه‌های معمولی قابلیت تبدیل شدن به دوچرخه برقی را دارند. این کار با نصب قطعات برقی بر روی دوچرخه معمولی انجام می‌شود. این قطعات در اصطلاح کیت تبدیل، کیت دوچرخه برقی یا کیت دوچرخه شارژی گفته می‌شوند.

 از زمانی که دوچرخه‌های برقی در میان مردم محبوب شدند، بازار خرید کیت هم داغ شد اما اگر هنگام خرید این وسیله به انداز کافی دقت نکنید ممکن است به چیزی که در ذهنتان است نرسید. کیت‌ها انواع و ویژگی‌های مختلفی دارند که در این مطلب قصد داریم به بررسی این موارد بپردازیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 کیت دوچرخه برقی کیت دوچرخه برقی از موتور الکتریکی، کنترل کننده موتور، صفحه نمایش، باتری و شارژر، دسته گاز و سنسورها و سیم‌کشیهای مورد نیاز تشکیل می‌شود. شما می‌توانید جعبه کیت را که شامل همه این موارد به اضافه باتری است را تهیه کنید و آن را روی دوچرخه خود نصب کنید . به همین راحتی یک دوچرخه عادی را به یک دوچرخه برقی تبدیل نمایید.

اجزای کیت دوچرخه برقی  

کیت دوچرخه از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در ادامه این اجزا را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

موتور موتور الکتریکی به صورت تک یا به صورت نصب شده داخل یک طوقه چرخ برای شما ارسال می‌شود. بسته به نوع موتور باید آن را در داخل چرخ جلو یا عقب نصب کنید.

نمایشگر از نمایشگر همانطور که از نامش پیداست برای به نمایش درآوردن اطلاعاتی همچون سرعت، مسافت، میزان شارژ و کلید روشن و خاموش و تعویض حالت رانندگی استفاده می‌کنند.

کنترل‌کننده درایور یا کنترل‌گر از عملگرها، حسگرها و باتری، ورودی دریافت می‌کند و سپس به موتور فرمان مورد نیاز را می‌فرستد.

سیستم هوشمند کمکی پدال این سیستم حسگر و عملگر را شامل می‌شود که به موتور الکترونیکی کمک می‌کند تا با استفاده از سنسور پدال و سیستم هوشمند کمکی پدال به رکاب‌زنی کمک کند.

دسته گاز دسته گاز برای این استفاده می‌شود که به رانش دوچرخه بدون رکاب زدن کمک کند. یعنی شما می‌توانید با تحریک و چرخاندن دسته گاز که در زمان قرار می‌گیرد؛ باعث حرکت دوچرخه شوید.

باتری باتری وظیفه ذخیره انرژی را دارد و یکی از مهم‌ترین و گرانترین قطعات کیت است. اگر به دنبال یک کیت با کیفیت هستید حتما به نوع باتری و ظرفیت آن دقت کنید. باتری دوچرخه برقی معمولا توسط ریل بر روی تنه دوچرخه نصب می‌شود.

مزایای کیت دوچرخه برقی

حالا چرا باید از کیت استفاده کنیم؟ اصلا مزایای این وسیله چیست؟ کیت مزایای زیادی دارد که در ادامه برخی از این مزایا را شرح خواهیم داد.

سفارشی سازی دوچرخه برقی به صورت کلی دوچرخه‌های برقی تنوع کمتری از لحاظ ظاهری، رنگ، سایز و نوع استفاده نسبت به دوچرخه‌های معمولی دارند. استفاده از کیت برقی انتخاب شما برای خرید یک دوچرخه برقی را افزایش می‌دهد. در واقع شما می‌توانید تنه دوچرخه را مطابق با سلیقه خود انتخاب کرده و سپس با انتخاب یک کیت برقی مناسب آن را برقی کنید. در ضمن در زمان خرید کیت نیز امکان انتخاب صفحه نمایش، باتری، قدرت موتور و... دوچرخه برقی را خواهید داشت.

قیمت مقرون به صرفه

اگر یک دوچرخه عادی با کیفیت در منزل دارید، چرا باید پول اضافه برای خرید یک دوچرخه برقی کامل بدهید؟ با هزینه کمتر و با نصب کیت دوچرخه برقی می‌توانید دوچرخه عادی خود را برقی کنید.

قابلیت نصب آسان

کیت را می‌توان به صورت جداگانه هم خریداری و نصب کرد. یعنی اگر دلتان دوچرخه برقی می‌خواهید، حتما لازم نیست هزینه زیادی برای خرید این وسیله پرداخت کنید، بلکه می‌توانید یک کیت جداگانه با هزینه کمتر بخرید و آن را روی دوچرخه قدیمی‌تان نصب کنید.

وزن کمتر

معمولا دوچرخه برقی وزن بالاترین نسبت به دوچرخه عادی دارد و این ممکن است بسیار از استفاده کنندگان را اذیت کند اما در صورتی که کیت بخرید و آن را روی دوچرخه معمولی‌تان نصب کنید این مشکل به سراغتان نخواهند آمد.

کیت دوچرخه برقی را از کجا بخریم؟

در این مطلب درباره کیت دوچرخه برقی، اجزا و مزایای آن با شما صحبت کردیم ، نکته مهمی که باید بدانید این است که کیت‌های دوچرخه برقی دارای تنوع زیادی از لحاظ نوع و کیفیت قطعات است که تاثیر مستقیمی بر لذت شما در استفاده از دوچرخه برقی دارد. بنابراین، کیت دوچرخه شارژی را حتما از فروشگاه معتبر و با گارانتی اصلی خریداری کنید تا خیال از کیفیت و پشتیبانی محصول راحت شود. به علاوه، قبل از خرید حتما نمونه کیت دوچرخه برقی مورد نظر را تست کرده و از اینکه سواری آن مطابق با نیاز شماست مطمئن شوید.

اخرین نکته ای که در این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد معرفی فروشگاهی است که شما می توانید انواع کیت را برای برقی کردن دوچرخه های خود از آن تهیه کنید. فروشگاه اینترنتی ایویتک یکی از این فروشگاه ها است که اقدام به تولید ونصب کیت های دوچرخه در قدرت های مختلف می کند . با مراجعه به وب سایت evtech.ir  می توانید کیت های 500، 750 یا 1000 وات  را با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کرده و به راحتی دوچرخه های معمولی خود را به دوچرخه های برقی تبدیل و لذت تجربه یک مسیر را با دوچرخه های مدرن و جدید خود تجربه کنید. ایویتک از جمله برندها و تولید کننده هایی است که علاوه بر فروش کیت‌های دوچرخه برقی، دوچرخه برقی آماده را نیز تولید کرده و برای تست در اختیار شما قرار می‌دهد. برای همین شما می‌توانید نمونه تکمیل شده هر نمونه کیت را ابتدا تست کرده و سپس خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ