اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202277288522760
در دسترس نیست

اشتباهات غلط در مورد یادگیری زبان انگلیسی

کد: 140202277288522760

، (اخبار رسمی): با ما همراه باشید تا با باورهای غلط زبانی آشنا شوید. اگر از آن دسته زبان آموزانی هستید که بارها فرآیند زبان انگلیسی را شروع کرده اید، اما در میانه راه، آن را کشیده و نیمه کاره رها کرده اید،

اشتباهات غلط در مورد یادگیری زبان انگلیسی
باور های غلط در یادگیری زبان انگلیسی

با ما همراه باشید تا با باورهای غلط زبانی آشنا شوید. اگر از آن دسته زبان آموزانی هستید که بارها فرآیند زبان انگلیسی را شروع کرده اید، اما در میانه راه، آن را کشیده و نیمه کاره رها کرده اید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا آن زبان را ندارد بودن. و اجازه دهید برخی از باورهای غلط در مورد  یادگیری زبان را مرور کنیم و راه های انگلیسی برای مقابله با آنها و بهبود هر چه بیشتر زبان انگلیسی را پیشنهاد کنیم.

باورهای غلط زبانی؛ چرا انگلیسی یاد نمی گیرم؟
یکی از دلایلی که ممکن است باعث عدم یادگیری زبان انگلیسی شود، عدم اختصاص زمان کافی به زبان و اعتماد به نفس پایین برای این زبان است. شما باید زبان انگلیسی را در اولویت خود قرار دهید و برای استفاده از آن از منابع مختلفی مانند کتاب، پادکست، ویدئوهای خودآموز آنلاین زبان انگلیسی و کلاس‌ها استفاده کنید.

دلیل دیگری که ممکن است شما را در یادگیری زبان انگلیسی محدود کند، تمرکز نکردن بر مهارت های سازنده در زبان انگلیسی مانند نوشتن و صحبت کردن به این زبان است. شما باید فرصت های زیادی برای نوشتن و صحبت کردن به زبان انگلیسی برای خود ایجاد کنید و اجازه ندهید ترس از اشتباه کردن یا درک نشدن توسط دیگران شما را دلسرد کند.
سومین دلیلی که ممکن است باعث عدم یادگیری زبان انگلیسی شود، عدم اعتماد به نفس در یادگیری و استفاده از زبان انگلیسی است. شما باید تا جایی که می توانید خود را امیدوار و با انگیزه نگه دارید. خود را تشویق کنید، با استفاده از جملات مثبت و انگیزشی به خود انگیزه دهید و همیشه مشغول یادگیری باشید و نگران چالش ها و مشکلات پیش رو نباشید.

موانع جدی در یادگیری زبان چیست؟ ترس از اشتباه، دلیل اصلی فرار بزرگسالان است.
حس خجالت: برخی از زبان آموزان از صحبت کردن به یک زبان جدید خجالت می کشند و ترجیح می دهند ساکت باشند. این درونگرایی و خجالتی بودن باعث می شود فرصت های تمرین و پیشرفت در زبان انگلیسی را از دست بدهند.
حس ترس: برخی از یادگیرندگان از اشتباه کردن و قضاوت شدن توسط دیگران می ترسند. این باعث می شود که خودشان را محدود کنند و به طور خودکار و روان صحبت نکنند.
منفی بافی: برخی از زبان آموزان باورهای منفی در مورد خود، زبان یا فرآیند یادگیری دارند. این باعث می شود اعتماد به نفس و انگیزه خود را از دست بدهند و در یادگیری زبان پشتکار نداشته باشند.
اضطراب: برخی از زبان آموزان هنگام صحبت کردن به زبان جدید دچار اضطراب، استرس، عصبانیت یا تپش قلب می شوند. این باعث می شود تمرکز و عملکرد خود را کاهش دهند و از یادگیری لذت نبرند.

اگر شما هم با این موانع در مسیر یادگیری زبان انگلیسی مواجهید و به خاطر ترس، اضطراب و یا خجالتی بودن یادگیری زبان انگلیسی را متوفق کرده اید، به شما توصیه می کنیم از دوره آموزش زبان انگلیسی خود آموز موسسه زبان سفیر گفتمان استفاده نمایید. یادگیری زبان با کمک دوره خودآموز زبان انگلیسی سفیر، مزایای زیادی دارد که به شما کمک می کند تا در کوتاهترین زمان به بهترین نتیجه برسید. برخی از مزایای دوره خود آموز زبان انگلیسی سفیر عبارتند از:

  • دسترسی به محتوای آموزشی با کیفیت در یک پکیج جامع
  • امکان یادگیری زبان انگلیسی در هر زمان و مکانی
  • در دسترس بودن پک خودآموز سطح مبتدی تا دوره خودآموز زبان پیشرفته
  • آموزش زبان توسط مدرسین بسیار مجرب در سطوح بین المللی با سابقه بیش از یک دهه تدریس موفق
  • ارایه دوره های کاملا تخصصی، منسجم و هدفمند
  • بهره گیری از بروزترین منابع آموزش زبان انگلیسی طبق آخرین متدهای دانشگاه آکسفورد
  • ارائه ویدیو و پادکست آموزشی همراه با کتاب داستان و رمان انگلیسی برای یادگیری بهتر
  • ارایه مدرک معتبر با مهر دانشگاه بلومزبری لندن و موسسه زبان سفیر گفتمان
  • پشتیبانی آموزشی در سر تا سر دوره
  • تمرینات تعاملی و آزمون ها
  • 6 جلسه کلاس خصوصی رایگان برای تقویت مهارت اسپیکینگ

دوره آموزش زبان انگلیسی خودآموز سفیر به شما کمک می کند تا با تلاش و پشتکار و در اوقات فراغت خود به سمت اهداف یادگیری زبان انگلیسی حرکت کنید. دوره آموزش زبان انگلیسی Ambassador یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای یادگیری زبان انگلیسی به تنهایی در نظر بگیرید.

باورهای غلط یادگیری زبان چیست و چگونه با آنها برخورد کنیم؟
1: یادگیری زبان باید از دوران کودکی شروع شود و در بزرگسالی بی فایده است.
این باور اشتباه است زیرا در هر سنی می توانید با آموزش مداوم و تمرین کافی زبان جدیدی یاد بگیرید. باور کنید که در هر سنی می توانید زبان یاد بگیرید. سن شما مانعی برای یادگیری زبان نیست. شما می توانید در هر سطحی از زبان با تلاش، پشتکار، تمرین و انگیزه پیشرفت کنید.
2: حفظ واژگان طوطی وار (واژگان بیشتر برابر است با دانش زبان بالاتر)
حفظ لغات و معانی مانند طوطی ها روشی کاربردی نیست و دلیل آن این است که کلمات را باید در قالب جملات و متون معنادار آموخت و در مکالمه و نوشتار به کار برد. یادگیری کلماتی که در موقعیت های روزمره به آن ها نیاز ندارید یا استفاده نمی کنید، صرفا وقت و انرژی شما را هدر می دهد، بنابراین توصیه می کنیم به جای حفظ لغات، از زبان در موقعیت های واقعی و متفاوت استفاده کنید. و قواعد، سعی کنید زبان را در قالب جملات و متون معنادار یاد بگیرید و در مکالمه و نوشتن از آنها استفاده کنید.
3: معلمان زبانی که زبان مادری خود را آموزش می دهند بهتر هستند.
این باور صحیح نیست زیرا معلم زبان خوب کسی است که با روش ها و تکنیک های مناسب فرآیند یادگیری زبان را در زبان آموزان توسعه دهد. معلم خود را با دقت انتخاب کنید. یک معلم زبان خوب کسی نیست که لزوماً زبان مادری خود را آموزش دهد. یک معلم زبان خوب کسی است که با روش ها و تکنیک های مناسب فرآیند یادگیری زبان را در شما توسعه دهد. باید به دانش، تجربه، روش تدریس و منابع آموزشی معلم خود توجه کنید.

4: زبان آموزی پدیده ای سریع است.
این باور باعث ناامید شدن و رها کردن یادگیری زبان می شود. صبر و حوصله داشته باشید. یادگیری زبان پدیده ای سریع نیست. شما نمی توانید در چند هفته یا ماه زبان را به خوبی صحبت کنید. شما باید با برنامه ریزی، انضباط، تلاش و تمرین مداوم به هدف خود نزدیک شوید. روش یادگیری خود را بشناسید و بهینه کنید. هر فردی یک سبک یادگیری دارد که با دیگران متفاوت است. شما باید با خودتان آشنا شوید و بدانید که چه روش هایی برای شما جواب می دهد و با پشتکار و تلاش مستمر به هدفتان دست پیدا کنید.

آیا می دانستید ترس از اشتباه عامل اصلی فرار بزرگسال از یادگیری زبان انگلیسی است؟ برای مقابله با این ترس و داشتن نگاه مثبت به خود، زبان انگلیسی و پروسه یادگیری، می توانید از راه های زیر استفاده کنید:

  • هدف های خود را تعیین کنید.

بدانید که چرا می خواهید زبان انگلیسی را یاد بگیرید و چه فایده ای برای شما دارد. هدف های خود را به صورت شفاف و قابل اندازه گیری بنویسید و به آنها متعهد باشید.

  • پیشرفت خود را بسنجید.

به جای اینکه خود را با دیگران مقایسه کنید، به پیشرفت شخصی خود توجه کنید و میزان یادگیری تان را به طور مستمر ارزیابی کنید.

  •  خود را تشویق کنید و موفقیت هایتان را جشن بگیرید.

وقتی که موفق به یادگیری مبحث جدیدی شدید، به خود اجازه دهید که از آن لذت ببرید و خود را تشویق کنید. از جملات مثبت و انگیزشی درباره خود و زبان یادگیری استفاده کنید. به خود پاداش های کوچک بدهید.

  • مثبت فکر کن.

به جای تمرکز بر اشتباهات و مشکلات، روی فرصت ها و راه حل ها تمرکز کنید. به جای گفتن "نمی توانم" بگویید "من می توانم". به جای گفتن "من این را نمی دانم"، بگویید "من می توانم این را یاد بگیرم".

سخن آخر:
یادگیری زبان انگلیسی این روزها به یک امر ضروری برای همه تبدیل شده است. بنابراین به شما توصیه می کنیم با رویارویی با ترس ها و فراموش کردن باورهای غلط خود راه یادگیری را برای خود هموار کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش