اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202317292422655
در دسترس نیست

پردرآمدترین کسب و کارهای آموزشی که باید ازشون الگو بگیری!

کد: 140202317292422655

، (اخبار رسمی): پردرآمدترین کسب و کارهای آموزشی به همراه جزئیاتی مثل بیزینس مدل، سال تاسیس، میزان درآمد و... در این مقاله بررسی شده، که بررسی آن برای تمام صاحبان کسب و کار آموزشی واجب است! اگر شما هم کسب و کار آموزشی دارید این مقاله را از دست ندهید.

پردرآمدترین کسب و کارهای آموزشی که باید ازشون الگو بگیری!
10-کسب-و-کار-برتر-آموزشی--از-bememim

در این مقاله 6 کسب و کار آموزشی برتر از نظر میزان درآمد و دانشجو را با جزئیات بررسی میکنیم، تا ما هم با الهام از جزئیات این کسب و کارها بتوانیم در بازار آموزش به موفقیت برسیم!

در این مقاله 6 کسب و کار آموزشی برتر از نظر میزان درآمد و دانشجو را با جزئیات بررسی میکنیم، تا ما هم با الهام از جزئیات این کسب و کارها بتوانیم در بازار آموزش به موفقیت برسیم!

اگر میخواهید شما هم در کسبوکار آموزشی خود موفق شوید، شاید اولین قدم راه اندازی بستر بازاریابی ایده آل برای فروش و بازاریابی خدمات و محصولات آموزشی است، که شما میتوانید با مراجعه به bememim.com طراحی سایت آموزشی با معیارهای بازاریابی را به رایگان، یاد بگیرید!

1. Coursera

یک پلت فرم یادگیری آنلاین پیشرو است که با دانشگاه ها و سازمان های برتر در سراسر جهان همکاری می کند تا طیف گسترده ای از دوره ها و برنامه ها را ارائه دهد. از طریق هزینه دوره و مشارکت با مؤسسات آموزشی درآمد ایجاد می کند.

اطلاعات کسب و کار Coursera:

  • سال تاسیس: 2012
  • درآمد: Coursera یک شرکت خصوصی است و ارقام درآمد آن به طور عمومی فاش نمی شود.
  • مدل کسب و کار: Coursera بر روی یک مدل freemium عمل می کند، که در آن زبان آموزان می توانند به طیف گسترده ای از دوره ها به صورت رایگان دسترسی داشته باشند،

2. Udemy

یک بازار آنلاین محبوب است که به مربیان اجازه می دهد دوره های خود را در موضوعات مختلف ایجاد و به فروش برسانند. این کتابخانه گسترده ای از دوره ها را در رشته های مختلف ارائه می دهد و آن را به یک پلت فرم سودآور هم برای مدرسان و هم برای شرکت تبدیل می کند.

اطلاعات کسب و کار Udemy:

  • سال تاسیس: 2010
  • درآمد: Udemy یک شرکت خصوصی است و ارقام درآمد مشخص آن به طور عمومی فاش نمی شود.
  • مدل کسب و کار: Udemy به عنوان یک بازار آنلاین عمل می کند که در آن مربیان دوره های خود را ایجاد و می فروشند. درآمد از طریق هزینه های دوره ایجاد می شود و Udemy درصدی از هر فروش را می گیرد. این پلتفرم همچنین راه حل های تجاری را به مشتریان شرکتی ارائه می دهد.

3. Khan Academy

آکادمی خان یک سازمان آموزشی غیر انتفاعی است که دوره های آنلاین و منابع آموزشی رایگان ارائه می دهد. در حالی که بر اساس یک مدل غیرانتفاعی فعالیت می کند، بودجه و مشارکت های قابل توجهی را به دست آورده است و آن را به یکی از تأثیرگذارترین سایت های آموزشی در سطح جهان تبدیل کرده است.

اطلاعات کسب و کار Khan Academy:

  • سال تاسیس: 2006
  • درآمد: آکادمی خان به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی فعالیت می کند و برای تأمین مالی عملیات خود به کمک های مالی و کمک های مالی متکی است.
  • مدل کسب و کار: آکادمی خان تمام محتوای آموزشی خود را به صورت رایگان ارائه می دهد و هدف آن ارائه آموزش های قابل دسترس برای فراگیران در سراسر جهان است.

4. LinkedIn Learning (Lynda.com سابق)

یک پلت فرم یادگیری آنلاین است که مجموعه وسیعی از دوره ها و آموزش ها را در مورد مهارت های حرفه ای مختلف ارائه می دهد. در بین افرادی که به دنبال ارتقای چشم انداز شغلی خود هستند محبوبیت پیدا کرده است و از طریق دسترسی مبتنی بر اشتراک درآمد ایجاد می کند.

اطلاعات کسب و کار LinkedIn Learning:

  • سال تاسیس: 1995 (Lynda.com)
  • درآمد: آموزش لینکدین بخشی از لینکدین، یک شرکت سهامی عام است. بر اساس آخرین گزارش های مالی، لینکدین بیش از 8 میلیارد دلار درآمد داشته است.
  • مدل کسب و کار: LinkedIn Learning بر اساس یک مدل مبتنی بر اشتراک عمل می‌کند، که در آن کاربران برای دسترسی به کتابخانه دوره‌های خود هزینه ماهانه پرداخت می‌کنند.

    5. Duolingo

    یک پلت فرم برای یادگیری زبان است که دوره های رایگان زبان را با ویژگی های حق بیمه اختیاری ارائه می دهد. این شرکت از طریق تبلیغات و یک مدل اشتراک پریمیوم از پلتفرم خود درآمد کسب می کند.

    اطلاعات کسب و کار Duolingo:

      • سال تاسیس: 2011
      • درآمد: Duolingo از طریق کانال‌های مختلف از جمله تبلیغات، خریدهای درون‌برنامه‌ای و یک مدل اشتراک ممتاز به نام Duolingo Plus درآمد ایجاد می‌کند.
      • مدل کسب و کار: Duolingo دوره های آموزش زبان را به صورت رایگان ارائه می دهد و از طریق تبلیغات و اشتراک ممتاز خود از پلتفرم خود کسب درآمد می کند.

        6. MasterClass

      دوره های ویدیویی آنلاین ارائه می دهد که توسط متخصصان صنعت در زمینه های مختلف مانند موسیقی، هنر، ورزش و تجارت تدریس می شود. این بر اساس یک مدل مبتنی بر اشتراک عمل می کند و دسترسی ممتاز به محتوای آن را ارائه می دهد.

      اطلاعات کسب و کار MasterClass:

        • سال تاسیس: 2014
        • درآمد: MasterClass یک شرکت خصوصی است و ارقام درآمد مشخص آن به طور عمومی فاش نمی شود.
        • مدل کسب و کار: MasterClass دوره های ویدیویی آنلاین ارائه می دهد که توسط متخصصان صنعت تدریس می شود

        ### پایان خبر رسمی

        اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

        پروفایل ناشر گزارش تخلف
        اطلاعات تماس
        [نمایش اطلاعات]
        منتشر شده در سرویس:

        علم و آموزش