اطلاعات تماس
  • 090538*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202317293722807
در دسترس نیست

آموزش تضمینی مکالمه انگلیسی و ساخت رزومه انگلیسی در کمترین زمان

آموزش تضمینی مکالمه انگلیسی و ساخت رزومه انگلیسی

کد: 140202317293722807

، (اخبار رسمی): آموزش تضمینی مکالمه انگلیسی و ساخت رزومه انگلیسی که با کمترین قیمت ممکن و بالاترین بازدهی توسط مرکز آموزشی ذهن طلایی به مدیریت و مدرسی خانم پریسا آقچه لو انجام میشود کاملا تضمینی است و در کمترین زمان ممکن میتوانید مکالمه انگلیسی یاد بگیرید.

آموزش تضمینی مکالمه انگلیسی و ساخت رزومه انگلیسی
مدرس پریسا آقچه لو

آموزش تضمینی مکالمه انگلیسی و ساخت رزومه انگلیسی که با کمترین قیمت ممکن و بالاترین بازدهی توسط مرکز آموزشی ذهن طلایی به مدیریت و مدرسی خانم پریسا آقچه لو انجام میشود کاملا تضمینی

آموزش تضمینی مکالمه انگلیسی و ساخت رزومه انگلیسی که با کمترین قیمت ممکن و بالاترین بازدهی توسط مرکز آموزشی ذهن طلایی به مدیریت و مدرسی خانم پریسا آقچه لو انجام میشود کاملا تضمینی است و در کمترین زمان ممکن میتوانید مکالمه انگلیسی یاد بگیرید.
همچنین ساخت رزومه کاری با زبان انگلیسی که یکی از کارهای مهم و حساس برای خیلی از دوستان است بصورت کاملا حرفه ای به شما عزیزان آموزش داده میشود.
تفاوت آموزش های زبان انگلیسی ذهن طلایی با بقیه اساتید و موسسه ها این است که متمرکز بر روی مکالمه انگلیسی با ساده ترین روش ها که فرمول یادگیری آن توسط خانم پریسا آقچه لو نوشته شده است.

همانطور که شما عزیزان میدانید زبان انگلیسی زبان مادر در دنیا است و به عبارتی هرکسی که با زبان انگلیسی آشنا نباشد از نظر سواد علم و تکنولوژی یک بیسواد محسوب میشود.

زبان انگلیسی یک زبان تخصصی در تمامی مشاغل و پیشرفت های شغلی محسوب میشود و شما در صورتی که یک تخصص را بصورت عالی داشته باشید و قصد سفر یا مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشید در صورتی که با زبان انگلیسی آشنا نباشید تخصص شما دیگر کاربرد نخواهد داشت.

اینجا چند تا سوال مطرح میشود که باید از خود بپرسیم:

  • آیا در شغلمان نیازمند به یادگیری زبان انگلیسی هستیم؟
  • آیا میتوانیم یک رزومه ساده شغلی را به زبان انگلیسی بنویسیم؟
  • آیا اگر یک مسافرت خارجی یا یک مهاجرت داشته باشیم نیازمند زبان انگلیسی نیستیم؟
  • آیا در صورت پیام دادن یک خارجی به شما و یا ایجاد یک فرصت شغلی و مالی برایتان میتوانید پاسخ دهید یا از فرصت استفاده کنید؟
  • آیا ما میتوانیم از یک سایت خارجی یک مطلب مفید را بخوانیم؟
  • و هزاران سوال دیگر که ما را وا میدارد به یادگیری زبان انگلیسی

اما با توجه به اینکه برخی موسسات و مدرسان یادگیری زبان انگلیسی و علی الخصوص مکالمه انگلیسی را بسیار پیچیده و سخت کرده اند که زبان آموزان از آن فرار میکنند و یا از یادگیری زده میشوند.

ما در مرکز آموزشی ذهن طلایی دقیقا بر روی این موضوع کار کرده ایم یعنی در اوج سادگی و با فرمول های یادگیری تخصصی و آسان خانم پریسا آقچه لو زبان و مکالمه انگلیسی را بصورت آنلاین و حضوری به شما عزیزان بیاموزیم.


شما عزیزان میتوانید با ضمانت قطعی و صد درصدی بازگشت وجه در صورت نارضایتی حتی یک درصدی اقدام به ثبت نام نمایید.

لذا شما عزیزان میتوانید جهت شرکت در کلاس های آنلاین و حضوری و یا خرید دوره های آموزشی بسیار کاربردی با شماره 24 ساعته زیر تماس بگیرید:
تلفن: 09053820798

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090538*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش