اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203027296917076
در دسترس نیست

تهیه پیشنهاد فنی و طراحی کولینگ تاور برای استعلام قیمت

مشاوره طراحی، محاسبات و شرکت در مناقصات برج خنک کن

کد: 140203027296917076

، تهران , (اخبار رسمی): پیمانکاران پروژه های صنعتی، برای مناقصات برج خنک کننده و تهیه پیشنهاد قیمت، معمولا با چالش محاسبات، برآورد ابعاد و مهندسی خرید قطعات مواجه هستند. ما با سابقه طولانی در زمینه طراحی و مشاوره کولینگ تاور، می توانیم به پیمانکاران برای شرکت در مناقصه و همچنین فرآیند مهندسی خرید قطعات کمک کنیم.

مشاوره طراحی، محاسبات و شرکت در مناقصات برج خنک کن
طراحی کولینگ تاور بتنی صنعتی

برای اینکه ابعاد کلی سازه، مقدار پکینگ، مشخصات فن، فن استک و قطره گیر در یک پروژه بدست بیاید، باید علاوه بر آشنایی کامل با اجزای کولینگ تاور، به نرم افزارهای تخصصی فیلینگ و فن تسلط داشت.

همکاری در تهیه اسناد مناقصه، محاسبات و مهندسی خرید قطعات کولینگ تاور بتنی و فایبرگلاس

پیمانکاران پروژه های صنعتی، برای شرکت در مناقصات برج خنک کننده و تهیه پیشنهاد قیمت، معمولا با چالش محاسبات اولیه، برآورد ابعاد و اندازه ها و مهندسی خرید قطعات مواجه هستند. البته در مواردی هم پیمانکاری که برنده استعلام یا مناقصه شده است، نیاز به یک مشاور برای پیدا کردن بهترین قیمت و در عین حال برترین کیفیت دارد.

برای اینکه ابعاد کلی سازه، مقدار پکینگ، مشخصات فن، فن استک و قطره گیر در یک مناقصه بدست بیاید یک متخصص باید علاوه بر آشنایی کامل با اجزای کولینگ تاور، به نرم افزارهای تخصصی فیلینگ و فن دسترسی داشته باشد.

ما با سابقه طولانی در زمینه طراحی و مشاوره برج خنک کن سازه فایبرگلاس و بتن، می توانیم به پیمانکاران برای شرکت در مناقصات و همچنین فرآیند مهندسی خرید قطعات کمک کنیم.

بخش مهم دیگری از فرآیند استعلام مناقصه برج خنک کننده، تهیه پیشنهاد فنی است. کامل بودن پیشنهاد، ضمیمه کردن جداول و خروجی نرم افزارها، می تواند تاثیر بسیار زیادی در نمره فنی و قبول کردن پیشنهاد ارائه شده از جانب پیمانکار داشته باشد.

نرم افزارهای مناسب برای محاسبات و تهیه اسناد مناقصات کولینگ تاور

محاسبات مربوط به ابعاد و اندازه و مشخصات اجزای برج خنک کن، تاثیر قابل توجهی در برآورد قیمت و تهیه استعلام دارد. در عین حال خروجی نرم افزارهای محاسبات پکینگ و فن کولینگ تاور، به بالا رفتن امتیاز فنی پیشنهاد کمک قابل توجهی می کند. نرم افزارهای اصلی که ما در خدمات مشاوره شرکت در مناقصات کولینگ تاور از آن استفاده می کنیم عبارت است از :
- نرم افزار آلمانی محاسبات پکینگ(فیلینگ)، واترلود و سرعت متوسط جریان هوا(شرکت 2H آلمان)
- نرم افزار محاسبات فن(شرکت Howden) و توان و دور الکتروموتور
- سیستم انتخاب گیربکس برج خنک کننده

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره طراحی و انتخاب کولینگ با ما تماس بگیرید :
محمد قربانعلی بیک، شرکت آراکو
09124780268
02166561974
02166129745

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آراکو

تمرکز ما در شرکت آراکو بر روی خدمات مهندسی معکوس، بومی سازی، طراحی صنعتی و بهینه کردن ماشین آلات و خط تولید است. علاوه بر این موارد به صورت تخصصی هموژنایزر روتور استاتور برای صنعت رنگ، مواد غذایی، سم و کود، مواد دارویی و محصولات آریشی بهداشتی تولید می کنیم. ما در زمینه نرم افزار سالید ورک با سابقه ای بیش از 10 سال پروژه های مختلفی را انجام دادهایم که نمونه بعضی از این پروژه ها در وبسایت شرکت آراکو قابل مشاهده است. در زمینه طراحی و ساخت قالب های فایبرگلاس و کامپوزیت بخصوص فن نیز سوابق خوب و درخشانی داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار