کد: 140203037299412969
در دسترس نیست

از خدمات تازه می فیکس پارت ، تعمیر گوشی و آموزش تعمیر گوشی شیائومی رونمایی شد

ارائه دوره آموزش تعمیر گوشی شیائومی به بازار  موبایل ایران در علاالدین

کد: 140203037299412969

، تهران , (اخبار رسمی): آموزش تازه می فیکس پارت تامین و پخش قطعات گوشی شیائومی، تعمیر گوشی شیائومی و برگزاری دوره آموزش تعمیر گوشی شیائومی با نام دوره آموزش تعمیر گوشی شیائومی در دفتر می فیکس پارت رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه دوره آموزش تعمیر گوشی شیائومی به بازار  موبایل ایران در علاالدین
آموزش تعمیر گوشی

چرا بیکاری؟ چرا ناامیدی؟ چرا افسردگی؟ چرا استرس و اضطراب؟ با داشتن مهارت تعمیر گوشی موبایل شیائومی، می‌توانید به عنوان فردی مستقل در کسب و کار ، در این حوزه فعالیت کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

به گزارش روابط عمومی می فیکس پارت تامین کننده و پخش قطعات گوشی شیائومی، تعمیر گوشی شیائومی و برگزاری دوره آموزش تعمیر گوشی شیائومی، خرداد 1402، دفتر می فیکس پارت میزبان رونمایی از دوره آموزش تعمیر گوشی شیائومی، خدمات تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این خدمات که در حوزه خدمات آموزش تعمیر گوشی های اندروید و IOS  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر آموزش تعمیر تخصصی را ارائه کند تا این خدمت بتواند بالابردن مهارت تخصصی فردی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، دوره آموزش تعمیر گوشی شیائومی دارای محاسنی است که اعم از یادگیری تعمیر و وسایل مورد نیاز تعمیرات است و می‌تواند باعث ارتقا مهارت افراد شود.

پویان کاویانی مدیرعامل می فیکس پارت تامین و پخش قطعات گوشی شیائومی، تعمیر گوشی شیائومی و برگزاری دوره آموزش تعمیر گوشی شیائومی، تولید این خدمات را نتیجه چندین سال تجربه حرفه ای کار در این مجموعه دانست و گفت: سالها برای تولید این محصول از سه سال قبل آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را خرداد 1402 اعلام و ادامه داد: 

چرا باید در دوره آموزش تعمیر گوشی موبایل شرکت کنم؟

چرا بیکاری؟ چرا ناامیدی؟ چرا افسردگی؟ چرا استرس و اضطراب؟

دوره‌های آموزش تعمیر گوشی موبایل شیائومی کاربردی و عملی، شما را با مهارت‌های لازم برای تعمیرات ساده تا پیشرفته در این حوزه آشنا می‌کند. با داشتن این مهارت‌ها، می‌توانید به عنوان فردی مستقل و کسب و کار خودتان، در این حوزه فعالیت کنید و درآمد خود را افزایش دهید.

همین حالا با یک کلیک در دوره آموزش تعمیر گوشی موبایل شیائومی ثبت نام و زندگیتان را متحول کنین.

تعمیرات گوشی با سیستم عامل اندروید android

تعمیرات گوشی با سیستم عامل آی او اس ios

با گارانتی استخدام در می فیکس پارت!!! با آموزش نیروهای زبده و متخصص در قلب بازار موبایل ایران

|   اولین فروشگاه تخصصی آنلاین تعویض قطعات شیائومی   |  

↵ تلفن واحد آموزش:  ۰۹۱۰۴۵۳۷۶۶۰ 

↵ آدرس دفتر شرکت : خیابان جمهوری ، بین خیابان باستان و گلشن ، ساختمان مروارید ، طبقه سوم پلاک 15 ، شرکت تخصصی خرید و فروش قطعات شیائومی (می فیکس پارت )

↵ آدرس فروشگاه: خ جمهوری پاساژ علاالدین طبقه اول پلاک 113

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بقیمت

سایت درج آگهی رایگان “بقیمت” با هدف معرفی فروشگاه ها، کالاهای نو و دست دوم، صاحبان مشاغل وکالا، صاحبان برند، وارد کنندگان، ارائه کنندگان خدمات ورونق خرید و فروش راه اندازی گردید. شعار ما “بقیمت بخرید، بقیمت بفروشید” بوده و کلیه خریداران و فروشندگان میتوانند با مقایسه قیمت ها، کیفیت، خدمات پس از فروش، مشاهده دیدگاهها و نظر سایرین، نسبت به انجام معامله مناسب اقدام نمایند. با درجآگهی با سرعتی باور نکردنی، توسط ده ها هزار نفر دیده شوید. فروش های انفجاری حاصل رفتار حرفه ای و هوشمندانه است. این سایت فضا و ابزار زیبا و کارآمد برای حضور پرقدرت شما برای معرفی فروشگاه ، کالاهای موجود، تخفیف ها، حراجی ها، خدمات و ….. تدارک دیده است. فروشندگان کالاها میتوانند با شناسایی صاحبان کالا نسبت به خرید و فروش مناسب اقدام نمایند. واردکنندگان، برندها و صاحبان کالا و خدمات میتوانند با معرفی خود و کالا از فروش بیشتری برخوردار باشند. سایت “بقیمت” با استقبال از پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات مخاطبین، اقدام به بهینه سازی و رونق فضای کسب و کار خواهد نمود.