اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203077305219493
در دسترس نیست

برای مهاجرت تحصیلی به کانادا چقدر پول لازم است؟

برای مهاجرت تحصیلی به کانادا چقدر پول لازم است؟

کد: 140203077305219493

، (اخبار رسمی): هزینه‌های مرتبط با مهاجرت تحصیلی به کانادا ممکن است متغیر باشند و بستگی به عوامل مختلفی داشته باشد، از جمله نوع دوره تحصیلی، مقطع تحصیلی، انتخاب موسسه آموزشی و شهر مورد نظرتان دارد. بنابراین اگر میخواهید بدانید برای مهاجرت تحصیلی به کانادا چقدر پول لازم است این مطلب را مطالعه کنید.

برای مهاجرت تحصیلی به کانادا چقدر پول لازم است؟
هزینه هایی که برای مهاجرت تحصیلی به کانادا لازم است - رادسام

هزینه‌های مرتبط با مهاجرت تحصیلی به کانادا ممکن است متغیر باشند و بستگی به عوامل مختلفی داشته باشد، از جمله نوع دوره تحصیلی، مقطع تحصیلی، انتخاب موسسه آموزشی و شهر مورد نظرتان دارد. بنابراین اگر میخواهید بدانید برای مهاجرت تحصیلی به کانادا چقدر پول لازم است لازم است که همه جزئیات انتخاب خودتان را در نظر بگیرید. ممکن است هزینه مهاجرت تحصیلی دو نفر در یک رشته  و یک دانشگاه متفاوت باشد.

در زیر یک لیست کلی را مشاهده می کنید که باید برای براورد هزینه های مهاجرت تحصیلی به کانادا در نظر بگیرید.

شهریه تحصیلی

هزینه شهریه تحصیلی بستگی به مقطع تحصیلی و موسسه آموزشی دارد. برای هر سال تحصیلی، هزینه شهریه می‌تواند تا چندین هزار دلار کانادا در حالت عمومی برای دانشجویان بین‌المللی باشد.

اما اگر میخواهید دانشگاه و یا کالجی را پیدا کنید که کمترین هزینه را داشته باشد، می توانید با مشاوران ما در شرکت رادسام مشورت کنید. با توجه به شرایط شما ممکن است بورسیه هایی نیز وجود داشته باشد که دست کم هزینه شهریه را از دوش شما بردارد. در این صورت شما فقط باید هزینه های زندگی و مدارک را متقبل شوید.

هزینه زندگی

شامل هزینه‌های مربوط به مسکن، غذا، حمل و نقل، بیمه سلامت و سایر هزینه‌های روزمره است. هزینه زندگی متغیر است و بستگی به شهر و سبک زندگی شما دارد. پس شما باید شهر هایی را پیدا کنید که دانشجویان زیادی دارد و قیمت ها مناسب است. در این زمینه هم پیشنهاد می کنیم تمام تحقیقات را انجام دهید و در صورت لزوم با کارشناسان مشورت کنید. آنها می توانند شهر های کم هزینه و یا دانشجویی را به شما معرفی کنند که بتوانید با هزینه کمتری زندگی کنید..

ویزا و مدارک مهاجرتی

برای مهاجرت تحصیلی به کانادا، باید هزینه‌های مربوط به درخواست ویزا، پروسه ارزیابی، ترجمه مدارک و سایر مراحل مهاجرت را در نظر بگیرید

این هزینه ها نیز بر اساس مدارکی که نیاز دارید متغیر است. اما معمولا ترجمه و تایید رسمی مدارک قیمت های مصوبی دارد. با مراجعه به سایت های مترجمان معتبر این هزینه ها را براورد کنید.

اگر نمی دانید در هر مقطع به چه مدارکی نیاز دارید می توانید از صفحه لیست مدارک در وبسایت شرکت مهاجرت تحصیلی رادسام دیدن کنید. در این صفحه مهم ترین و اصلی ترین مدارک مورد نیاز ذکر شده است..

هزینه آزمون زبان

اکثر دانشگاه ها در تمامی مقاطع از شما خواهند خواست که مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه خود را ارائه دهید. بسته به این که در کدام ایالت هستید ممکن است از شما مدرک زبا انگلیسی و یا فرانسه خواسته شود.

در ایران آزمون های معتبر برای زبان انگلیسی و فرانسه برگزار می شود که شما می توانید در آنها شرکت کنید. اما شرکت کردن در آنها نیازمند مقداری هزینه است.

هزینه آزمون تافل برای مهاجرت تحصیلی 245 دلار است که باید برای شرکت و دریافت مدرک پرداخت کنید.

هزینه آزمون زبان فرانسه معتبر که در ایران برگزار می شود با توجه به سطح از 120 دلار شروع می شود.

بیمه سلامت

برخی از موسسات آموزشی ممکن است نیاز به بیمه سلامت داشته با هزینه بیمه سلامت نیز بستگی به نوع بیمه و پوشش‌های ارائه شده دارند.

این هزینه نیز متغیر است و بستگی به شرکت انتخابی شما و همچنین زمان بیمه شدن دارد. هزینه بین 600 تا 900 دلار کانادا متغیر است.

توصیه می‌شود قبل از شروع مراحل مهاجرت تحصیلی، با مشاوران مهاجرت مجرب یا موسسات معتبر مشاوره مهاجرتی تماس بگیرید تا به طور دقیق تر درباره هزینه‌های لازم برای مهاجرت تحصیلی خود به کانادا مطلع شوید

می توانید در سایت رادسام از مشاوره های رایگان استفاده کنید تا با هزینه های ریز تر هنگام مهاجرت تحصیلی آشنا شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]