اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203077306322760
در دسترس نیست

مناسب ترین سن برای یادگیری زبان؛ نکات مهم کلاس خصوصی زبان برای کودکان

کد: 140203077306322760

، (اخبار رسمی): این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا و ترس از حضور در اجتماعات و از سوی دیگر آنلاین شدن مدارس و دانشگاه ها، بسیاری از والدین برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در گروه های سنی مختلف به کلاس خصوصی زبان برای کودکان رفته اند.

مناسب ترین سن برای یادگیری زبان؛ نکات مهم کلاس خصوصی زبان برای کودکان
معرفی نکات مهم یادگیری در کلاس خصوصی زبان کودکان

این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا و ترس از حضور در اجتماعات و از سوی دیگر آنلاین شدن مدارس و دانشگاه ها، بسیاری از والدین برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان در گروه های سنی مختلف به کلاس خصوصی زبان برای کودکان رفته اند. در این مقاله سعی کرده ایم به برخی از سوالات متداول والدین در مورد کلاس های زبان خصوصی برای کودکان پاسخ دهیم.

از چه سنی باید آموزش زبان انگلیسی به فرزندم را از طریق کلاس خصوصی شروع کنم؟
بهترین سن برای یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان بین 7 تا 13 سال است البته لازم به ذکر است که مهارت های یادگیری زبان دوم در کودکان قبل از این سنین شکل می گیرد و با بزرگتر شدن کودکان به اوج خود می رسد. روند یادگیری در کودکان با فرآیند یادگیری در بزرگسالان کاملا متفاوت است و کودکان با گوش دادن و حرکت دادن فعالیت ها و دیدن تصاویر رنگارنگ و براق بهتر یاد می گیرند.

کودکان چگونه یاد می گیرند و چگونه باید کلاس خصوصی را برنامه ریزی کرد؟
اگر قصد آموزش زبان انگلیسی به فرزند دلبندتان را از طریق کارشناسان کلاس زبان خصوصی دارید، بهتر است در انتخاب معلم و نوع کلاس به نکات زیر توجه کنید. کودکان می توانند زبان دوم را به بهترین شکل از طریق شعر، موسیقی، بازی و فعالیت های حرکتی یاد بگیرند. بنابراین حتما به این نکته توجه داشته باشید که فضای کلاس زبان خصوصی برای کودکان شاد باشد و مطالبی که انتخاب می شود متناسب با سطح یادگیری فرزند دلبندتان باشد. برای یادگیری زبان انگلیسی به فرزندتان فشار نیاورید، بلکه محیط را برای او انگلیسی کنید و به او احساس راحتی و آرامش بدهید و بگذارید چرخه یادگیری روند طبیعی خود را طی کند.

مدت زمان کلاس های خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان چقدر است؟
دامنه توجه که در زبان انگلیسی به آن “Attention span” می گویند بسیار کم است و این بدان معناست که کودکان به سرعت تمرکز خود را از دست می دهند یا از انجام یک ورزش خسته می شوند. بنابراین مدت زمان کلاس های خصوصی نباید طولانی باشد. هر چه مدت کلاس بیشتر باشد، اثربخشی و یادگیری کودک شما کمتر خواهد بود. ایده آل ترین زمان کلاس بسته به سن کودک دلبندتان از 45 دقیقه تا 75 دقیقه می باشد و با افزایش سن کودک با رشد دایره توجه می توان مدت زمان کلاس را کاهش داد. نکته مهم این است که تداوم و ترتیب کلاس ها در هفته (مثلا 3 روز در هفته) از طولانی بودن کلاس ها مهمتر است.

کیفیت کلاس خصوصی و پیشرفت فرزندم را چگونه ارزیابی کنم؟
انتظارات خود را درست و صحیح برنامه ریزی کنید. روند یادگیری زبان انگلیسی در کودکان دقیقا شبیه یادگیری زبان مادری شان است. به این صورت که آنها در سال‌های اولیه یادگیری زبان دوم فقط از طریق شنیدن با زبان انگلیسی آشنا می‌شوند و سپس می‌توانند با مشاهده عکس‌ها، لغات را به زبان بیاورند و سپس جمله‌های کوتاه بسازند و آخرین مرحله در یادگیری آنها نوشتن جملات و جمله سازی به زبان انگلیسی است. در هنگام برنامه ریزی کلاس خصوصی زبان انگلیسی برای کودک دلبندتان حتما به چرخه یادگیری و مراحل پیشرفت او جهت ارزیابی کیفیت کلاس خصوصی زبان کودکان توجه فرمایید.

معلم کلاس خصوصی رده سنی کودکان چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟
در انتخاب معلم برای کلاس خصوصی فرزندتان به این نکته دقت کنید که صبر و حوصله و با انرژی بودن و توانایی ایجاد فضای شاد از جمله خصوصیات بارز مدرسین دوره های کودکان است. اما مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید تخصص معلم در درس دادن به کودکان است. حتما مدرسی را انتخاب کنید که دوره های تربیت مدرس مخصوص کودکان را گذرانده باشد و با متودهای روز تدریس به کودکان آشنا باشد . منعطف و خلاق باشد تا بتواند انگیزه یادگیری را در کودک شما پرورش دهد. خوش رو و با انرژی باشد تا کودک شما بتواند با او ارتباط برقرار نماید و پروسه یادگیری به خوبی اتفاق بیافتد.

هزینه کلاس خصوصی زبان کودکان چقدر است؟
در مورد هزینه کلاس خصوصی کودکان نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که شهریه کلاس خصوصی زبان کودکان کاملا متنوع است و بستگی به سابقه معلم، تخصص او در ارتباط گرفتن با کودکان، پلتفرم برگزاری کلاس خصوصی (آنلاین/ حضوری)، تعداد جلسات در هفته و عواملی از این دست دارد ولی در ذهن داشته باشید که شهریه کلاس خصوصی کاملا توافقی است و باید برای نهایی کردن آن با مدرس دوره صحبت و مذاکره کنید.

سخن آخر:

یادگیری زبان انگلیسی کودک را باهوش تر و تمرکز او را افزایش می دهد و سفر و تماشای کارتون های انگلیسی زبان و گوش دادن به آهنگ های انگلیسی را برای او لذت بخش تر می کند. به عنوان والدین همیشه فرزندتان را در یادگیری تشویق و همراهی کنید و محیط آموزشی را برای او امن و مطمئن کنید. همین الان از طریق لینک زیر فرزند خود را در یک کلاس آنلاین خصوصی ثبت نام کنید و کارشناسان آموزش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت تا بر اساس نیاز شما و شما بهترین کتاب زبان کودک، معلم و بستر کلاس را پیدا کنند. کودک. آنها شما را معرفی می کنند و تا رسیدن به هدف مورد نظر شما را همراهی می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش