اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203077306822033
در دسترس نیست

وکیل در اصفهان

کد: 140203077306822033

، (اخبار رسمی): در این مقاله ما به شما در زمینه شناخت و یافتن بهترین وکیل اصفهان کمک خواهیم کرد. قطعا علت حضور شما در این صفحه، شناخت اوصاف و ویژگی ها و اطلاع از خدماتی است که از سوی وکیل اصفهان به هم میهنان ارائه می گردد.

وکیل در اصفهان
وکیل در اصفهان

در این مقاله ما به شما در زمینه شناخت و یافتن بهترین وکیل اصفهان کمک خواهیم کرد. قطعا علت حضور شما در این صفحه، شناخت اوصاف و ویژگی ها و اطلاع از خدماتی است که از سوی وکیل اصفهان به هم میهنان ارائه می گردد.

پس از مطالعه این مقاله به کلیه سوالاتی که در ذهنتان دارید پاسخ های شایسته ای داده خواهد شد.

در انتها چنانچه ابهامی ذهن شما را درگیر کرد، حتما با بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را با ایشان در میان بگذارید.

یک وکیل خوب در اصفهان از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

برای یک انتخاب خوب و شایسته، ابتدا باید نسبت به موضوع مزبور، از علم و آگاهی کافی برخوردار باشیم.

این مساله یک قاعده کلی است و اختصاصی به مسائل وکالتی و قضایی ندارد.

اگر بخواهیم این اصل کلی و اساسی را در موضوع «انتخاب وکیل» جاری کنیم و بتوانیم یک وکیل خوب در اصفهان انتخاب کنیم، ابتدا باید اوصاف و ویژگی هایی که بهترین وکیل اصفهان باید از آن برخوردار باشد را به خوبی بشناسیم تا موفق به یک انتخاب ایده آل شویم.

برخی از ویژگی های وکیل خوب در اصفهان به شرح ذیل است:

ویژگی های یک وکیل خوب در اصفهان

1- رفتار صادقانه و بدون هرگونه جهت گیری با موکل

وکیل اصفهان در توضیح این ویژگی اظهار می نماید که:

ممکن است برخی از اشخاص در زمان ارائه مشاوره به موکل؛ بیشتر به منافع و جیب خود فکر کنند و موکل را به انجام اموراتی ترغیب نمایند که نفع آن ابتدا نصیب مشاوره دهنده می شود.

این در حالی است که بهترین وکیل در اصفهان ابتدا باید با موکل خود دارای رفتار صادقانه باشد و مشاوره های خود فقط و فقط نفع و ضرر موکل خود را در نظر بگیرد.

توجه داشته باشید که بهترین وکیل اصفهان به موکل خود مواردی را می گوید که به حقیقت نزدیک تر است نه مواردی که موکل دوست داشته باشد آنها را بشنود!!!

2- عدم ایجاد امیدهای واهی و دور از ذهن

برخی موارد مشاوره دهندگان برای اینکه شخص را ترغیب به اعطای وکالت به نامبردگان نمایند امیدهای واهی و دور از ذهنی را برای او به تصویر می کشند.

این اشخاص توانایی هایی که در آنها وجود ندارد را به نمایش می گذارند تا از هر طریق ممکن؛ طرف مقابل را به سمت و سوی خود جذب نمایند.

مصادیق این امیدهای واهی ممکن است بسیار متعدد و متنوع باشد که به جهت رعایت «حرمت شغل شریف وکالت» از بیان جزئیات بیشتر در این خصوص امتناع می نمایم.

بنابراین وکیل خوب اصفهان می بایست هر آنچه که واقعیت پرونده موکل است را بدون کم و کاست با نامبرده در میان بگذارد با این کار از بروز هرگونه تنش و لطمه های روحی و اقتصادی به نامبرده جلوگیری نماید.

3- داشتن صفت امانت داری و مورد اعتماد بودن

وکیل اصفهان در خصوص این ویژگی بیان می‌نماید که: در کلیه پرونده هایی که یک وکیل در آن وارد می شود و دفاع از حقوق موکل را برعهده می گیرد؛ به حسب وظیفه خود، با تمامی اطلاعات مربوط به موضوع پرونده آشنا خواهد شد.

از سوی دیگر ممکن است بسیاری از مدارک؛ اوراق؛ ادله و مستندات موکل نیز در اختیار وکیل اصفهان قرار گیرد تا به توسط آنها از موکل خود دفاع نماید.

بنابرای از یک سو وجود این مدارک در دست وکیل اصفهان و از سوی دیگر به دست آوردن اطلاعات از جزئیات پرونده موکل؛ مستلزام آن است که وکیل اصفهان شخص بسیار بسیار مورد اعتمادی باشد و از صفت امانتداری نیز برخوردار باشد.

وکیل اصفهان هرگز نسبت به اطلاعات پرونده موکل و مدارک و مستندات وی خیانت در امانت نخواهد نمود.

4- اشراف نسبت به قوانین و مقررات و بخشنامه ها و آیین نامه های مرتبط با موضوع پرونده موکل

وکیل اصفهان این ویژگی را این چنین توضیح می‌دهد که: تمام هنر یک وکیل آن است که نسبت به قوانین و مقررات و آیین نامه هایی که به موضوع پرونده موکل مربوط می شود اشراف کامل داشته باشد.

چنین وکیلی می بایست به روز بوده و از آخرین تغییرات قوانین و مقررات آگاهی کامل داشته باشد.

و با حضور ذهن و فراست و زیرکی که در خود دارد؛ در مواقع لزوم با استناد به این مواد قانونی؛ موفق به گرفتن رای مثبت برای موکل خویش گردد.

5- معرفی بهترین راهکار قانونی برای حل پرونده موکل

در پاره ای از موارد ممکن است یک مسئله دارای چندین راهکار و پیشنهادات مختلف باشد.

بهترین وکیل اصفهان شخصی است که از بین راهکارهای متعدد؛ بهترین و کم هزینه ترین و سریعترین راه حل ممکن را برای موکل در نظر می‌گیرد تا نامبرده در بازه زمانی کمتر به حقوق خود دست پیدا کند.

6- داشتن تخصص در موضوع مورد نظر پرونده موکل

یکی از کارهای بسیار شایسته ای که توسط بهترین وکیل اصفهان انجام می‌شود آن است که نامبرده بواسطه ارتقاء سطح علمی و دانش و تجربیاتش در موضوعات خاص؛ خود را از سایر همکاران متمایز و برجسته نموده

و در زمینه هایی که مورد علاقه وی است توانسته باشد به صورت عمیق تر و تخصصی تر فعالیت نمایند.

قطعاً تلاش های شبانه روزی چنین وکیلی شایسته تقدیر بوده و نفع و سود آن مستقیماً عاید موکلین وی خواهد شد.

مسلما وکیلی که به صورت تخصصی نسبت به موضوعات خاص ورود می نماید؛ نتیجه اقدامات وی نسبت به سایر وکلا بهتر و درخشان درخشان تر و عالی تر خواهد بود.

7- داشتن قدرت نگارش و فن بیان

از بارزترین ویژگی های وکیل خوب در اصفهان آن است که دارای روابط عمومی بسیار خوب و عالی و نیز دارای قدرت قلم و نوشتار قابل قبولی است.

تاثیر گذاری این مسئله در نتیجه پرونده و در ذهن قاضی اظهر من الشمس است.

در صورتی که وکیل اصفهان فاقد چنین خصوصیتی باشد هرگز نخواهد توانست مراد و منظور موکل و مواضع حقوقی وی را به درستی به قاضی تفهیم نماید

و این قضیه قطعاً منتهی به سوء برداشت و صدور احکام و آراء اشتباه خواهد شد.

وکیل اصفهان به این واقعیت مهم اذعان می نماید که داشتن قدرت نگارش و فن بیان مطلوب؛ اثر مستقیم در نتیجه پرونده موکل خواهد داشت.

از همکاری با بهترین وکیل در اصفهان از چه مزایای بهره مند خواهم شد؟

1- بهترین و تخصصی ترین مشاوره های حقوقی را به دست می آورید.

2- اگر پیگیری امورات پرونده قضایی خود را به بهترین وکیل اصفهان محول نموده باشید، درخشان ترین نتایج را در پرونده موصوف به دست خواهید آورد.

3- اگر درصدد تنظیم یک قرارداد با طرف مقابل باشید و قبل از امضای هر گونه متن، مراتب را با وکیل اصفهان در میان گذاشته باشید، بهترین آیتم های قراردادی و ضمانت اجراهای مطمئنی را به شما پیشنهاد خواهد داد.

به نحوی که مسلما در انعقاد قرارداد مزبور از منافع جدی و قابل توجهی برخوردار خواهید شد.

4- اگر برای شرکت خود از خدمات بهترین وکیل در اصفهان استفاده نمائید، کلیه ارکان شرکت شما و بخشهای مختلف اجرایی شرکت و قراردادهای منعقده توسط این شرکت به بهترین شکل ممکن بازدهی حداکثری خواهند داشت و حقوق سهامدارن و منافع آنها به نحو عجیبی حفظ و حراست خواهد شد.

5- استفاده از خدمات بهترین وکیل در اصفهان باعث می شود که موضوعات حقوقی شما

  • اولا در بازه زمانی کوتاه تر
  • ثانیا با هزینه کمتر
  • ثالثا با آرامش و اطمینان خاطر بیشتر
  • رابعا با نتایج درخشان تر

انجام گردد و از هر گونه اتلاف وقت و دوباره کاری جلوگیری بعمل آید و راه شما را در مسیر موفقیت در پرونده‌های حقوقی مختلف‌تان هموار خواهد کرد

چرا باید به وکیل اصفهان مراجعه کنم؟

برای فهم هر چه بهتر مساله باید از یک مثال استفاده نمائیم. چنانچه شما به یک بیماری مبتلا شوید، اگر به جای مراجعه به یک پزشک متخصص و خبره، اقدام به خود درمانی و تجویزهای خودسرانه کنید، در این صورت نه تنها بیماری موصوف علاج نخواهد شد،

بلکه این اقداماتی که بدون اخذ نظر و مشاوره از پزشک متخصص انجام شده، ممکن است باعث ایجاد عوارض و بیماری های دیگر و حتی حدوث مرگ شود!!!

دقیقا همین روند در مسائل حقوقی نیز با همین کیفیت و با همین اهمیت وجود دارد.

وکیل اصفهان با ذکر این مثال درصدد است که تبعات جبران ناپذیر اقدامات حقوقی که با جهل نسبت به قانون و خودسرانه انجام می شود را متذکر شود.

همین مثال ضرورت مراجعه به بهترین وکیل اصفهان را به خوبی آشکار می سازد.

ضمن اینکه بروز مسائل حقوقی-قضایی برای هر شخصی محتمل است. ما در جامعه ای که در آن زندگی می کنیم هر لحظه امکان دارد که با یک مساله حقوقی یا کیفری مواجه شویم.

عده ای تصور می کنند که ایجاد یک پرونده در مرجع قضایی، صرفا مختص اشخاصی است که یا به کار تجارت مشغولند یا مدیر یک شرکت هستند یا مسئول اداره پروژه های اجرایی هستند و غیره.

وکیل اصفهان اذعان می نماید که این تصور کاملا اشتباه و غلط است.

چرا که برای اشخاصی که هیچ یک از مصادیق فوق نیستند نیز ممکن است به ناگاه یک پرونده حقوقی یا کیفری ایجاد گردد.

فرض کنید با اتومبیل خود در خیابان در حال حرکت هستید. ناگهان خودرو مقابل پس از برخورد با اتومبیل شما، و ایجاد خسارت سنگین، متواری می گردد.

در این حالت باید چه اقدامی انجام دهید؟ کار درست و منطقی که دارای ارزش حقوقی باشد چیست؟ آیا تعقیب و گریز آن شخص یا گلاویز شدن با وی و احیانا توهین و فحاشی یا اقدام متقابل با وی کار درستی است؟

یا مثلا سر و صدای بسیار زیاد همسایه شما در آپارتمان باعث سلب آسایش و آرامش شما شده

و یا اینکه نشت آب از لوله های منزل همسایه، منجر به خرابی سقف منزل شما شده است.

در این صورت بلحاظ حقوقی باید چه کاری انجام دهید؟

اگر همسایه از جبران خسارت ممانعت نماید، چه می کنید؟

اگر دائما خودروی خود را در محل مخصوص پارک شما قرار دهد چه برخوردی با او می کنید؟

اگر از پرداخت حق شارژ امتناع نماید و یا قسمت های مشاعی ساختمان را تصرف نماید چه می کنید؟

همانطور که ملاحظه می کنید ایجاد مشکلات و گرفتاری های حقوقی، مساله ای است که ممکن است هر لحظه برای هر شخصی ایجاد گردد.

با توجه به جامعه ای که در آن زندگی می کنیم می توان هزاران مثال از موارد مشابه را نام برد و با توجه به وسعت موضوعات حقوقی و کیفری، هر لحظه باید منتظر ایجاد چنین شرایطی باشیم.

سوال اینجاست که در زمان برخورد با هر یک از این موارد، با توجه به اینکه از تحصیلات حقوقی برخوردار نیستید و انجام هر گونه اعمال خودسرانه ممکن است به ایجاد دردسرهای زیادی منتهی شود، در این صورت تنها طریق عاقلانه و منطقی، استفاده از مشاوره های تخصصی بهترین وکیل اصفهان است.

وکیل اصفهان با توجه به تجربه ای که در طی سالیان سال به دست آورده و پرونده های متعددی که در آنها ورود نموده، براحتی می تواند بهترین و موثرترین راهکار حقوقی را به شما ارائه دهد و از این طریق مشکل شما را در اسرع وقت حل و فصل نماید.

از آنجایی که وقوع حوادث مختلف ممکن است به بروز عصبانیت بیش از حد شما و بعضا ارتکاب اعمال خشن یا هیجانی منتهی شود، و در این صورت نه تنه مشکل مزبور را حل نخواهید کرد، بلکه مشکلات شما را دو چندان خواهد کرد.

بنابراین توصیه وکیل خوب در اصفهان به شما عزیزان آن است که هر گونه عکس العملی را فقط و فقط پس از کسب مشاوره از بهترین وکیل اصفهان داشته باشید تا براحتی بهترین نتایج برای شما رغم بخورد.

نحوه کار بهترین وکیل در اصفهان چگونه است؟

ممکن است برخی از وکلا، به محض مراجعه شخص به دفتر وکالتشان، با عجله فراوان و بدون اینکه ابعاد و جوانب پرونده وی را بررسی نمایند، سریعا از نامبرده وکالت گرفته و اقدامات قضایی را شروع نمایند.

وکیل اصفهان اذعان می نماید که این مساله ناشیانه ترین و غیر حرفه ای ترین کاری است که ممکن است از یک وکیل سر بزند.

نحوه عملکرد وکیل اصفهان بدین شکل است که نامبرده این مسئله را در قالب 10 مرحله کنترل و مدیریت خواهد کرد.

مراحل 10 گانه قبول وکالت توسط وکیل اصفهان کدام است؟

1- ابتدا یک جلسه حضوری در دفتر وکالت در اصفهان تشکل خواهد داد و با دعوت از موکل، توضیحات شفاهی موکل را با سعه صدر و با دقت فراوان استماع خواهد کرد.

2- در مرحله دوم کلیه اوراق و مدارک و مستندات موکل را با دقت و با صرف وقت و فرصت کافی مطالعه می کند تا به قوت و ضعف ادله وی اشراف کافی پیدا کند.

3- جهت اطلاع و استحضار هر چه بیشتر، اظهارات شاهدین و مطلعین را نیز اخذ می نماید و آنها را با سایر ادله تطبیق می دهد.

4- مواد قانونی و مقرراتی که به موضوع مزبور مربوط است را بهمراه کلیه بخشنامه ها، آئین نامه ها، مصوبات و غیره بررسی می کند تا جنبه های حکمی و قانونی مساله و زوایای پنهان آن هر چه بیشتر روشن شود.

5- در صورتی که اثبات ادعای موکل، منوط به جمع آوری سایر ادله قانونی باشد، وکیل اصفهان کمک های بسیار خوب و راهنمایی های موثری در این زمینه به موکل می نماید تا از این طریق حجم ادله و قدرت اثباتی آنها را افزایش دهد.

6- با جمع بندی 5 آیتم فوق، نقاط ضعف و قوت پرونده و نتایج مثبت و عواقب منفی تصمیم وی را به او گوشزد می کند.

7- در این مرحله چنانچه موکل درصدد باشد که به تنهایی و بدون اخذ وکیل، اقدامات پرونده را انجام دهد، در این صورت می تواند مشاوره های عالی و مفیدی را از بهترین وکیل اصفهان دریافت دارد و پس از اشراف بر جوانب پرونده، شخصا اقدام کند.

8- چنانچه که موکل درصدد باشد که به تنهایی و شخصا مسائل پرونده اش را دنبال کند لیکن علاوه بر اخذ مشاوره از بهتری وکیل اصفهان، تنظیم متن دادخواست و شکوائیه و لایحه و اعتراض به رای و غیره را به وکیل اصفهان محول نماید، در این صورت بهترین وکیل در اصفهان مناسب ترین متن ها را که به مواد قانونی مستند گردیده و با دقت متن آن تنظیم گردیده را به موکل تحویل خواهد داد.

9- در اکثر موارد اشخاص در زمان مراجعه به دفتر وکالت وکیل اصفهان، مایلند که کلیه امورات پرونده از صفر تا صد توسط وکیل اصفهان دنبال گردد.

در چنین مواردی باید گفت که موکل بهترین گزینه ممکن را برگزیده و باید به این حسن انتخاب او تبریک گفت.

چرا که محول کردن یک پرونده تخصصی به یک وکیل متخصص اصفهان، عاقلانه ترین کاری است که یک شخص می تواند انجام دهد

و بهترین خدمت و کمکی است که نامبرده به خود کرده و منافع خود را از گزند اشخاص سودجو حفظ نموده است.

بهترین وکیل اصفهان پس از تنظیم قرارداد وکالت و درج شروط توافق شده در آن، به یاری خداوند حکیم، عزم خود را جهت وصول و احیای مطالبات موکلش جزم خواهد کرد.

در واقع تفاوت اساسی وکیل متخصص اصفهان با سایر وکلا در این است که وکیل اصفهان در کلیه موارد، مراحل 10 گانه فوق را با جزئیات کامل آن طی می نماید و به همین جهت است که عنوان «بهترین وکیل در اصفهان» را کسب نموده است.

محدوده فعالیت وکیل در اصفهان کجاست؟

تصور برخی از اشخاص آن است که وکیل در اصفهان فقط و فقط در مراجع قضایی که در شهر اصفهان وجود دارند مجاز به فعالیت است.

باید گفت که این تصور کاملا اشتباه و به دور از واقعیت است.

چرا که هر زمان شخصی به درجه وکالت نائل می گردد و اصطلاحا وکیل پایه یک دادگستری می شود، قانونا حق دارد در کلیه مراجع سطح کشور بدون هیچ گونه محدودیتی خدمات وکالتی خود را ارائه دهد.

فلذا چنانچه پرونده شما در هر یک از مراجع قضایی خارج از اصفهان مطرح باشد، براحتی می توانید پیگیری امورات پرونده موصوف را به وکیل اصفهان محول نمائید.

وکیل خوب اصفهان پس از بررسی موضوع پرونده و ادله و اوراق و مدارک استنادی و پس از آنکه به حقانیت موکل خود اطمینان پیدا نمود، توافقات لازم را با وی منعقد و در اسرع وقت دست به کار خواهد شد.

بنابراین وکیل اصفهان تاکید می کند که هیچ گونه محدودیت قانونی از این حیث وجود ندارد و می تواند بهترین میزبان پرونده های موکلین باشد.

آیا وکیل اصفهان نتیجه یک پرونده را تضمین می کند؟

در پاره ای از موارد اشخاصی که به دفتر وکالت بهترین وکیل اصفهان مراجعه می نمایند، مهم ترین سوالی که به کرات از وکیل اصفهان میپرسند آن است که آیا نتیجه پرونده قضایی توسط وکیل قابل تضمین است یا نه؟؟؟

در واقع این اشخاص به شدت نتیجه گرا هستند و تصور می نمایند که کار یک وکیل به جای وکالت کردن؛ پیش بینی حوادث آینده است!!!!

در پاسخ به این عزیزان باید گفت: از آنجایی که در طی یک پرونده از ابتدا تا انتهای آن امکان دارد حوادث و اتفاقات بسیار متعددی روی دهد که هر یک از این حوادث در سرنوشت پرونده موثر باشد لذا یک وکیل خوب و متعهد، هرگز نتیجه پرونده را برای هیچ کسی تضمین نخواهد کرد.

وکیل اصفهان نیز به این عزیزان پاسخ می دهد که: یک وکیل را با یک پیشگو اشتباه نگیرید.

یکی از شاخصه‌های تعیین و تشخیص وکیل راستگو و درستکار از سایر اشخاص؛ آن است که وکیلی که بخواهد صادقانه با موکل خود صحبت نماید؛ هیچگاه نامبرده را به صورت ۱۰۰ درصد و یقینی و تضمینی نسبت به نتیجه پرونده امیدوار نمی‌کند.

و به جای اینکه به موکل امیدهای واهی بدهد سعی خود را می‌کند تا در خلال پرونده با تلاش ها و زحمات و دانش و تخصص خود بهترین نتیجه را برای موکل رقم بزند.

پیشنهاد وکیل اصفهان به شما عزیزان آن است که به جای مراجعه به اشخاصی که شما را با امیدهای واهی روبرو می نمایند؛ به وکلایی مراجعه نمایید که از همان ابتدای کار با شما صادقانه رفتار می کنند.

میزان حق الوکاله بهترین وکیل اصفهان چقدر است؟

سوال پرتکرار ای که اکثر مراجعین به دفتر وکالت بهترین وکیل در اصفهان از او می پرسند، آن است که میزان حق الوکاله وکیل اصفهان چقدر است؟

مراجعه کنندگان محترم باید بدانند که این سوال هیچ گاه جواب ثابت و یکسان و مشخصی ندارد.

و اینطور نیست که حق الوکاله وکیل اصفهان در کلیه پرونده ها به صورت یکسان و ثابت و مشخص باشد.

با توجه به اینکه موضوعات هر پرونده و میزان زمان بر بودن و تخصصی بودن و ارزش پرونده ها به صورت یکسان نیست لذا طبیعتا حق‌الوکاله آن نیز در موارد مختلف به صورت مشابه و یکسان نخواهد بود.

اگر بخواهیم پاسخ این سوال را با ذکر یک مثال توضیح دهیم باید بگوییم که:

چنانچه شما از یک مهندس ساختمان یا یک معمار سوال کنید بپرسید که هزینه ساخت و اتمام و تکمیل یک ساختمان چقدر است؟ قطعاً به شما خواهد گفت:

– آیا این ساختمان یک طبقه است یا چند طبقه؟؟

– میزان مساحت عرصه چقدر است؟؟

– نوع مصالحی که می خواهید در آن به کار ببرید چگونه است؟؟

– میزان مشاعات و خدمات عمومی ساختمان چگونه است؟

– این ساختمان قرار است با چه نقشه ای ساخته شود؟

– و ده ها و شاید صدها سوال دیگر

که هر یک از این آیتم ها در اعلام هزینه ساخت یک ساختمان تاثیر گذار است و در بدو امر نمی توان مبلغ معینی را برای آن اعلام نمود.

همین وضعیت در خصوص حق الوکاله وکیل اصفهان نیز وجود خواهد داشت.

چرا که میزان حق الوکاله پرونده ارتباط مستقیمی با موارد ذیل خواهد داشت:

– موضوع پرونده

– میزان ارزش آن

– مرجعی که پرونده در آن جا در جریان است

– حقوقی یا کیفری بودن پرونده

– تعداد خواندگان

– میزان ادله و مدارک موکل

– و ده ها آیتم دیگر

به همین جهت وکیل اصفهان اذعان می نماید که پرسش مزبور دارای پاسخ یکسان و مشخصی ناست.

اما مسئله مهمی که در این بین وجود دارد آن است که حق الوکاله اعلام شده از سوی بهترین وکیل در اصفهان به نسبت سایر همکاران بسیار کمتر و نازل تر بوده و برای موکلین بیشترین جذابیت را به همراه خواهد داشت.

ذکر این نکته لازم و ضروری است که پایین بودن میزان حق الوکاله ابداً به معنای پایین تر بودن سطح کیفیت خدمات دفتر وکالت در اصفهان نبوده و نیست.

یکی از محاسن دفتر بهترین وکیل اصفهان آن است که علیرغم دریافت حق الوکاله و اجرت پایین؛ بهترین و با کیفیت ترین خدمات حقوقی را به موکلین عزیز خود ارائه می نماید.

نحوه تفویض وکالت به بهترین وکیل اصفهان چگونه است؟

پس از آن که جلسات متعدد با موکل در خصوص بررسی موضوع و مدارک و مستندات ایشان توسط وکیل اصفهان برگزار شد؛

و وکیل اصفهان به حقانیت و ذیحق بودن موکل خود اطمینان راسخ پیدا نمود

و نیز پس از آنکه توافقات لازم در خصوص حق الوکاله و نحوه پرداخت آن فیمابین طرفین صورت گرفت؛ در این مرحله نوبت به اخذ وکالت از موکل می رسد.

مستحضر هستید که اخیراً کلیه فرایند اخذ وکالت از موکلین؛ به صورت سیستمی و الکترونیکی انجام می گردد

و وکیل اصفهان نیز در اسرع وقت آیتم های لازم را در وکالتنامه موصوف درج می‌نماید

و پس از نهایی کردن قرارداد مزبور؛ «سامانه قرارداد الکترونیک وکالت» یک پیامکی حاوی کد رمز برای موکل ارسال خواهد نمود.

موکل قبل از آنکه این کد رمز را در اختیار شخصی قرار دهد لازم است که با مراجعه به سامانه موصوف به نشانی https://iehraz.adliran.ir/؛ متن پیش نویس تنظیم شده توسط وکیل اصفهان را بررسی و آیتم های آن را مطالعه نماید

و در صورتیکه با قرارداد مزبور موافقت کامل داشته باشد لازم است که کد رمز خود را برای وکیل ارسال نمایند.

پس از جای گذاری این کد در محل مربوطه؛ گرفت خود به خود امضای موکل ذیل قرارداد الکترونیک وکالت درج خواهد شد.

لازم به ذکر است که پس از اجرایی شدن این سامانه وکالتنامه های قبلی که به صورت دستی و برگه ای تنظیم می‌شد؛ فاقد اعتبار قانونی است و در مراجع قضایی قابل استناد و استفاده نخواهد بود.

نکته بعدی اینکه ارسال پیامک رمز مستلزم آن است که موکلین علاوه بر ثبت نام در سامانه ثنا به نشانی https://adliran.ir/Home/SelectLink/1؛ با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات قضایی در سطح کشور، نمونه امضای خود را در این سامانه تعریف نموده باشند.

نحوه ارتباط با بهترین وکیل در اصفهان چگونه است؟

شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن و نشانی درج شده در سایت، براحتی با بهترین وکیل در اصفهان در ارتباط باشید.

وکیل اصفهان جهت حل و فصل هر چه سریع تر مشکلات شهروندان، امکان ارائه مشاوره تلفنی را فراهم آورده و شما در هر شهری که باشید، براحتی می توانید از طریق شماره تماس 09028777441 بهترین وتخصصی ترین مشاوره ها را دریافت نمائید.

پس از تماس تلفنی با وکیل در اصفهان، اگر نیاز به مطالعه و بررسی مدارک و اوراق و ادله شما باشد، میتوانید عکس این اوراق را از طریق پیام رسان های ایتا، روبیکا، سروش، بله و ایمو ارسال نمائید تا پس از برآورد هزینه، مطالعه صورت پذیرد و راهکارهای قانونی ارائه گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091318*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون