اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203087308522852
در دسترس نیست

ایالات متحده آمریکا کشوری پر از فرصت های شغلی مختلف است.

معرفی شغل ایرانیان مقیم امریکا

کد: 140203087308522852

، (اخبار رسمی): اگر از نظر حرفه ای در کار خود مهارت دارید، ممکن است بتوانید به آمریکا مهاجرت کنید. در آمریکا شرکت های زیادی در صنایع و زمینه های مختلف فعال هستند و فرصت های شغلی بی شماری در این کشور وجود دارد. علاوه بر این امکان مهاجرت تحصیلی و سپس یافتن مشاغل مرتبط در آمریکا نیز در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

معرفی شغل ایرانیان مقیم امریکا
چه مشاغلی در آمریکا برای ایرانیان مناسب است؟ معرفی شغل ایرانیان مقیم آمریکا

دنیای فناوری همه چیز را تغییر داده است.طراحی وب سایت ها، توسعه پروژه های واقعیت مجازی و متاورس، هوشمندسازی سیستم های خدماتی، تهیه و بهبود بستر اینترنت، مدیریت شبکه های اجتماعی و ... کشور سال آینده..

ایالات متحده آمریکا کشوری پر از مشاغل مختلف است. امروزه بسیاری از ایرانیان در این کشور زندگی می کنند و در مشاغل مختلف مشغول به کار هستند. مشاغلی مانند متخصص بیهوشی، جراح فک، جراح صورت و زیبایی، خلبان و مهندس پرواز، مدیر اجرایی و ... از جمله مشاغلی هستند که بیشترین درآمد را در ایالات متحده برای مهاجران دارند.

البته اگر بخواهیم در مورد مشاغل میلیون دلاری در آمریکا صحبت کنیم، ممکن است سراغ مشاغل پرطرفداری مانند بازیگری، مدلینگ، ورزش های محبوب، معامله در بورس و غیره برویم.

مشاغل ایرانیان در آمریکا 

کار ایرانیان مقیم آمریکا بسیار متنوع است. ایرانی ها سال هاست که به آمریکا مهاجرت می کنند. در سال های اخیر شاهد مهاجرت زیاد دانش آموزان به این کشور بوده ایم. بسیاری از این دانشجویان با مدرک علوم مهندسی فارغ التحصیل می شوند و در مشاغل مرتبط با مهندسی کار می کنند.

اما آمریکا پزشکان و جراحان ایرانی زیادی دارد. علاوه بر این با توجه به محدودیت ها و قوانین موجود در ایران، هنرمندان زیادی برای ادامه کار به آمریکا مهاجرت کرده اند.

افرادی که سال ها پیش وارد آمریکا شده اند و از روش هایی مانند ویزای دانشجویی آمریکا استفاده می کنند، اغلب در مشاغل خدماتی ساده مشغول به کار هستند. برخی از آنها که مهارت های مالی بالایی دارند، اقامت آمریکا را از طریق سرمایه گذاری اخذ کرده اند و شرکت های بزرگی در این کشور دارند.

معرفی شفل های فنی پردرآمد در آمریکا 

آمریکا یکی از پیشتازان جهان در صنایع مختلف است. به همین دلیل به مشاغل ساده، ماهر و نیمه ماهر نیاز است. در بسیاری از موارد درآمد کارگران ماهر و نیمه ماهر از درآمد مهندسان و تکنسین ها بیشتر است. به عنوان مثال، در صنعت ساختمان و راه سازی، کارگران فنی ماهر درآمد زیادی کسب خواهند کرد.

مشاغل پردرآمد زیادی در صنعت بهداشت و درمان وجود دارد. متخصص بیهوشی، ارتودنتیست، جراح زیبایی، دندانپزشک و روانپزشک از جمله مشاغلی هستند که بیشترین درآمد را در نیویورک و دیگر شهرهای بزرگ آمریکا دارند.

نحوه ی دریافت ویزا برای شغل های هنری در آمریکا 

هر ساله دانشجویان زیادی برای پذیرش در کالج های هنر در ایالات متحده اقدام می کنند. علاوه بر این، بسیاری از هنرمندان برای ادامه کار سعی می کنند به آمریکا مهاجرت کنند.

برای دریافت ویزای تحصیلی برای مدرک هنر، باید مراحل پذیرش یک کالج هنر ایالات متحده را طی کنید. داشتن مدرک زبان، داشتن رزومه دانشجوی مورد قبول دانشگاه و استاد مربوطه، داشتن سن مناسب و همچنین داشتن سوابق تحصیلی در رشته هنر جزء معیارهای پذیرش دانشجوی هنر می باشد.

هنرمندان دیگر اغلب از طریق تماس با شرکت های فعال در آمریکا و دریافت دعوت نامه کاری به این کشور مهاجرت می کنند. در چنین مواقعی داشتن مدرک زبان الزامی نیست، اما هویت فرد به دقت بررسی می شود.

معرفی مشاغل بدون نیازبه مدرک تحصیلی در آمریکا 

بسیاری از مشاغل در ایالات متحده نیازی به مدرک یا تحصیلات دانشگاهی ندارند. حتی برخی از مشاغل بخشی از حرفه درآمدزایی در آمریکا محسوب می شوند.

نمایندگان فروش و تکنسین، برق، لوله کش، کارگران ساختمانی، آتش نشانی، پشتیبانی سایت و ... از جمله مشاغلی هستند که نیاز به مدرک ندارند. البته واضح است که اکثر استارتاپ ها در این مشاغل نیازمند تجربه و دانش اولیه هستند.

بنابراین، سازمان های مربوطه در آمریکا آزمون هایی را انجام می دهند و سطح تجربه، مهارت و استعداد متقاضیان را بررسی می کنند. ضمنا شرکت در آموزش برای این مشاغل الزامی است.

مشاغل رانندگی در آمریکا نیازی به مدرک ندارند، اما متقاضیان این شغل باید گواهینامه رانندگی بین المللی داشته باشند. همچنین آزمایشاتی در ایالات متحده برای تأیید گواهینامه وجود دارد. تسلط بر قوانین راهنمایی و رانندگی آمریکا و تسلط بر زبان مادری این کشور از دیگر شرایط رانندگی در آمریکا می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | حقوقی و قانون