اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203117314315227
در دسترس نیست

جعبه پلاستیکی انبار بهین انبار

معرفی انواع جعبه پلاستیکی انبار بهین انبار

کد: 140203117314315227

، اشتهارد , (اخبار رسمی): جعبه پلاستیکی انبار از کاربردی ترین تجهیزات برای جا به جایی و نگهداری اقلام ریز در انبار و مغازه و فروشگاه ها است که در ابعاد مختلفی تولید میشوند.

معرفی انواع جعبه پلاستیکی انبار بهین انبار
معرفی انواع جعبه پلاستیکی انبار بهین انبار

جعبه های پلاستیکی انبار تیپ b به صورت پایه دار روی هم قرار میگیرند. به طوریکه بین طبقات آنها فاصله وجود دارد و از فشار وارد شدن به ردیف های پایین جلوگیری می کند. جعبه های تیپ c بدون پایه هستند.

جعبه پلاستیکی انبار از کاربردی ترین تجهیزات برای جا به جایی و نگهداری اقلام ریز در انبار و مغازه و فروشگاه ها است که در ابعاد مختلفی تولید میشوند. این جعبه ها دارای تنوع بالایی از نظر رنگ بندی بوده و به صورت پایه دار و بدون پایه بر روی هم قرار گرفته و امکان نصب ردیفی آنها نیز وجود دارد. بهین انبار یکی از تولیدکنندگان جعبه های پلاستیکی انبار در رنگ و ابعادهای متنوع با بهترین متریال است.

انواع جعبه پلاستیکی انبار بهین انبار

بهین انبار در طی سالها فعالیت در حوزه ساخت قفسه انبار و ظروف نگهداری کالا و مواد موفق به تولید جعبه های پلاستیکی یا همان جعبه ابزار پلاستیکی شده است. جعبه های این مجموعه دارای تنوع بالایی بوده و می توان آنها را در دو تیپ B و C دسته بندی کرد. هر یک از این جعبه ها دارای ویژگی های خاصی از نظر ابعاد و نحوه نصب هستند. متناسب با شرایط مورد نظر و نوع و ابعاد بار و کالا می توانید نسبت به خرید جعبه پلاستیکی انبار اقدام کنید.

جعبه پلاستیکی انبار تیپ B

جعبه B1:

  • ابعاد: ارتفاع 7.5، طول 16 و عرض 10.5 سانتی متر قابلیت چیدمان جعبه ها روی هم با پایه و بدون پایه و نصب از بغل به صورت کشویی و دارای جاکارتی با پوشش تلق

جعبه B2:

  • ابعاد: ارتفاع 12، طول 24، عرض 14.5 سانتی متر قابلیت چیدمان روی پایه و بدون پایه و امکان نصب از بغل و جا به جایی به صورت کشویی، دارای جاکارتی با پوشش تلق

جعبه B3:

  • ابعاد: ارتفاع 13.5، طول 30.5 و طول 19 سانتی متر قابلیت نصب روی هم بدون پایه و با پایه و امکان نصب از بغل و جا به جایی کشویی، دارای جاکارتی با پوشش تلق

جعبه B4

  • ابعاد: ارتفاع 18.5 ، طول 38 و عرض 23 سانتی متر قابلیت نصب بدون پایه و با پایه و نصب از بغل با جا به جایی کشویی، دارای جاکارتی با پوشش تلق

جعبه B5

  • ابعاد: ارتفاع 18، طول 45.9 و عرض 30 سانتی متر قابلیت نصب و قرارگیری جعبه ها بدون پایه و با پایه بر روی هم، نصب از بغل و جا به جایی کشویی، دارای جاکارتی با پوشش تلق

جعبه B10

  • ابعاد: ارتفاع 18، طول 28 و عرض 42 سانتی متر قابلیت نصب بر روی هم بدون پایه و امکان قرارگیری و نصب روی لورد پانل

جعبه پلاستیکی انبار تیپ C

جعبه C20

  • ابعاد: ارتفاع 13، طول 24 و عرض 15.5سانتی متر قابلیت نصب و قرارگیری بدون پایه بر روی هم و نصب روی لورد پانل

جعبه C30

  • ابعاد: ارتفاع 15، طول 34 و عرض 22.5 سانتی متر قابلیت نصب و چیدمان روی هم بدون پایه و نصب روی لورد پانل

جعبه C40

  • ابعاد: ارتفاع 17.5 ، طول 40 و عرض 25 سانتی متر قابلیت چیدمان و نصب روی هم بدون پایه و نصب روی لورد پانل

جعبه C50

  • ارتفاع 20، طول 49 و عرض 29 سانتی متر C50 دارای صفحه جدا کننده و جاکارتی است.

تفاوت جعبه پلاستیکی انبار تیپ b و c چیست؟

این دو نوع جعبه پلاستیکی انبار تفاوت زیادی با هم ندارند و در ظاهر شبیه هستند. یکی از اصلی ترین تفاوت ها در پایه های این جعبه ها است. جعبه های پلاستیکی انبار تیپ b به صورت پایه دار روی هم قرار میگیرند. به طوریکه بین طبقات آنها فاصله وجود دارد و این فاصله از فشار وارد شدن به ردیف های پایین جلوگیری می کند. جعبه های تیپ c بدون پایه هستند.

لازم به ذکر است، هر دو نوع این قفسه ها به صورت ردیفی از جداره ها قابل اتصال به یکدیگر هستند. در نهایت به صورت کشویی باز و بسته می شوند. بر روی هر دو نوع این جعبه ها می توانید کارت نصب کنید و قابلیت اتصال به لورد پانل را نیز دارا هستند.

قیمت جعبه پلاستیکی بهین انبار

به دلیل تنوع بالایی که در ابعاد و نوع این جعبه ها وجود دارد، قیمت های متنوعی برای آنها ارائه شده است. هر اندازه ابعاد جعبه بیشتر باشد، به همان نسبت نیز قیمت آنها افزایش پیدا می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با جستجوی نام بهین انبار آرا در اینترنت محصولات این مجموعه را مشاهده و برای خرید اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهین انبار آرا

شرکت بهین انبار آرا تولید کننده انواع قفسه بندی انبار فلزی و تجهیزات انبار صنعتی و کارخانه ای سبک و سنگین، ساده و اتوماتیک و انواع ظروف (پالت و باکس پالت) جهت جابجایی کالا و مواد میباشد. ما در بهین انبار تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا کالای با کیفیت ایرانی تولید کنیم و با کمک محصولات خود به کمک شما تولید کننده و فروشنده محترم آمده و بهترین راهکارهای بهینه سازی و قفسه بندی انبار را ارائه نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار