اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203177320719523
در دسترس نیست

فیلم داستانی معلمانه در مشهد تولید و از شبکه خراسان رضوی به روی آنتن رفت

پخش فیلم داستانی معلمانه از شبکه خراسان رضوی

کد: 140203177320719523

، مشهد , (اخبار رسمی): فیلم داستانی معلمانه از تولیدات مشترک مجموعه تصویر شرقی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به روی آنتن صدا و سیما رفت.

پخش فیلم داستانی معلمانه از شبکه خراسان رضوی
پوستر فیلم معلمانه

در این فیلم جمعی از بازیگران تراز اول مشهدی از جمله: علیرضا سوزنچی، پرستش سلطانی، محمد رضا گلچین، جعفر مظلوم و پویا ریحانی به هنرنمایی پرداختند

به گزارش روابط عمومی مجموعه تصویر شرقی، فیلم داستانی معلمانه به کارگردانی پویا ریحانی و با بازی جمعی از بازیگران تراز اول مشهدی، از جمله علیرضا سوزنچی، پرستش سلطانی، محمد رضا گلچین، جعفر مظلوم و پویا ریحانی از شبکه خراسان پخش گردید.

پیش تولید این فیلم از ابتدای سال ۱۴۰۲ در مجموعه تصویر شرقی آغاز گردید و پس از انتخاب بازیگر، فیلمبرداری این فیلم از ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ آغاز گردید و پس از تدوین و صداگذاری، در باکس پخش صدا و سیما قرار گرفت و پخش گردید.

گفتنیست، فیلم معلمانه با مشارکت مدیریت روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی جناب آقای محمدزاده تولید و با سرمایه‌گذاری و پشتیبانی مجموعه تصویر شرقی انجام پذیرفت.

موضوع این فیلم، درباره دانش آموزیست به اسم محمد امین که به دلیل فوت پدرش، دچار افت تحصیلی، انزوا و پرخاشجویی شده است و با تمام دوستان و همکلاسی‌های خود قطع رابطه نموده است. او بی دلیل با رفاقای خود درگیر می‌شود و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. در این بین، معلم کلاس پنجم او با بررسی سوابق درسی و گزارشات معلمان سال قبل، متوجه مشکل به وجود آمده برای محمد امین می‌شود و در نهایت تلاش می‌کند که با محبت‌های بی دریغ خود، جای خالی پدر او را پر کند.
پس از سالها، محمد امین تبدیل به یک مهندس بزرگ می‌شود که مدیر و صاحب امتیاز یک شرکت دانش‌بنیان بین‌المللی است.

بازیگر کودک نقش اول این فیلم، محمد امین قاضی است که یک هنرجوی تازه کار از هنرجویان آموزشگاه بازیگری تصویر شرقی می‌باشد، که رسما اولین تجربه بازی جلوی دوربین خود را دارد. اما با بازی خوب خود و راهنمایی‌های تیم کارگردانی، توانسته است این نقش را به خوبی ایفا کند.

برخی عوامل فیلم معلمانه
نویسنده و کارگردان: پویا ریحانی
تهیه‌کنندگان: پویا ریحانی و علی خیابانی تنها
مجری طرح: صبا چارقچیان خراسانی
مدیر تولید و برنامه ریزی: امیر حریربافان
مدیر فیلم‌برداری: علی خیابانی تنها
مدیر نورپردازی: محسن کلالی
مدیر صدابرداری: امین قربانلو
طراح گریم: مه‌لیلا ابوالحسنی
تدوین و صداگذاری: علی راشینی

برخی از بازیگران فیلم معلمانه
علیرضا سوزنچی
پرستش سلطانی
محمد رضا گلچین
جعفر مظلوم
پویا ریحانی
فاطمه محمدنژاد
رحیم رحیمی
ماشالله غلامی
بنیامین دلاور
یاسین وزیری
امیر حسین محرومی
محمد امین قاضی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تصویر شرقی

آموزشگاه "تصویر شرقی" با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در رشته‌های بازیگری تئاتر و سینما و فن بیان است در مشهد مشغول به فعالیت می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر