اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307091510049

در نامه 100 مدیر ارشد کسب وکارهای آنلاین مطرح شد:

انتخابات هیات مدیره نظام صنفی تهران فرصت شکوفایی کسب‌وکارهای آنلاین است

کد: 139307091510049

https://goo.gl/6veYiE

، تهران , (اخبار رسمی): صد نفر از مدیران ارشد و فعالان عمده کسب و کارهای آنلاین، با انتشار نامه سرگشاده ای به اعضای پیشکسوت نظام صنفی رایانه ای استان تهران، ضمن حمایت از لیست «تبسم» برای انتخابات هیات مدیره نظام صنفی استان تهران، خواستار برداشته شدن گام های موثر و جدی با توجه به فضای مثبت ایجاد شده در بازار ایران شدند.

انتخابات هیات مدیره نظام صنفی استان فرصت شکوفایی کسب وکارهای آنلاین است

از تمام فعالان صنعت فناوری اطلاعات دعوت می‌شود تا ضمن مشارکت در چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام صنفی استان تهران، در تاریخ 17 مهرماه، با انتخابی آگاهانه به فعالان دست یاری بدهند

متن این نامه که به امضای حدود 100 تن از مدیران ارشد کسب وکارهای آنلاین ایران رسیده، چنین است:

همان طورکه می دانید، کسب و کارهای آنلاین در دنیای امروز سهم عمده ای از بازار فناوری اطلاعات را به دوش می کشند و به نحوی در حال تغییر آینده دنیای فناوری اطلاعات هستند.  در ایران نیز در چند سال اخیر کسب و کارهای آنلاین رشد چشم گیری داشته اند. 
بنا به گزارش های سازمان توسعه تجارت الکترونیک درسال 1390 حجم تجارت الکترونیک در ایران 10 میلیارد دلار برآورده شده و امروز بیش از 8000 کسب و کار آنلاین در قالب شرکت یا فروشگاه در حال فعالیت هستند و انعکاس خبر سه شرکت بزرگ و فعال در زمینه کسب و کارهای اینترنتی در مجله اکونومیست خود گویای اهمیت این موضوع است.
اما با این وجود و با توجه به نوپا بودن این صنعت در ایران، خلاءها و مشکلات قانونی و فرهنگی بسیار زیادی در پیش پای فعالین این حوزه قرار گرفته است.
این در حالی است که بخشی از آینده کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات به سمت و سوی تجارت الکترونیک و کسب و کارهای آنلاین حرکت می کند. 
این موانع و مشکلات بدون شک باعث کند شدن روند رشد و بلوغ این صنعت خواهد شد. رفع این مشکلات و موانع در ایران نیازمند همراهی و همدلی فعالین این حوزه و همچنین کمک و یاری سایر فعالین حوزه فناوری اطلاعات و چتر حمایتی یک سازمان مردم نهاد وصنفی است.
ما امضا کنندگان این نامه، به عنوان نمایندگان کسب و کارهای آنلاین در ایران، با توجه به عدم وجود صنف واحد جهت پی گیری حقوق و مشکلات صنعت تجارت الکترونیک و توانمندسازی و بسترسازی جهت شکوفایی روز افزون این صنعت همزمان با شکوفایی و رشد بسیار سریع آن در جهان، معتقدیم سازمان نظام صنفی رایانه می تواند نقش موثری در شکل گیری و در کنار هم قرار دادن فعالین این حوزه و کمک به شکل گیری و توسعه فضای کسب وکار های نو در صنعت فناوری اطلاعات داشته باشد. 
با توجه به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، فرصتی مناسب برای رشد و توسعه شکل گرفته است و این فرصت برای همه ما فعالین حوزه فناوری اطلاعات غنمیت است تا به بلوغ و شکوفایی این صنعت کمک کنیم.
ما فعالین کسب و کارهای آنلاین، با توجه به حمایت روشن و عملی لیست «تبسم» از کسب و کارهای آنلاین و میدان دادن به جوانان برای حضور در فعالیت های صنفی و همچنین حضور علیرضا (پویا) محمودیان به عنوان نماینده تجارت الکترونیک در این لیست، بدین وسیله  حمایت خود را در این دوره از انتخابات از لیست «تبسم»، با شعار توسعه پایدار، برناپروری، ساماندهی کسب و کار و مشارکت صنفی، اعلام می داریم.
از تمام فعالان و دلسوزان صنعت فناوری اطلاعات در ایران نیز دعوت می کنیم تا ضمن مشارکت پرشور در چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام صنفی استان تهران، در تاریخ 17 مهرماه، با انتخابی آگاهانه در مسیر رشد و توسعه این صعنت در کشور به ما فعالان تجارت الکترونیک دست یاری بدهید.

اسامی برخی از امضا کنندگان نامه به این شرح است:

علیرضا محمودیان - مهندس داده بان سامانه (عکس پرینت)
ناصر علی سعادت - گسترش اطلاعات و ارتباطات فرهنگی ندارایانه
حمید محمدی - نوآوران فن آوازه (دیجی کالا)
حسام میر آرمندهی - کافه بازار
نازنین دانشور - تخفیفان آرمان ایرانیان
شایان شلیله - کسب و کار های نوپای خاورزمین
حمیدرضا احمدی - کانون کارآفرینی ایران
مسعود طباطبایی - هونوپرداز (بایکس)
مصطفی و علی امیری - سامان سیستم پرداز کیش (زرین پال)
گلمر بحری - پارس آتنا دژ
سام مدن پور - توسعه فناوری سیستم های تجارت ویراسام (ایسام)
مجید علوی زاده - مجید آنلاین
نیما نورمحمدی – پونیشا
میلاد صابری – کاربانک
ادیب حافظی - فروشگاه اینترنتی آرمانی
علی دشتی - شرکت دفتر شما
مصطفی مرشدی و مجید کثیری: آژانس رسانه اخبار رسمی


گفتنی است که اسامی حاضرین در لیست «تبسم» از سوی امضا کنندگان این نامه  به این شرح ذکر شده است:

ناصرعلی  سعادت - گسترش اطلاعات و ارتباطات فرهنگی ندارایانه
شاهین طبری – چاگون
 باقر بحری - پارس آتنا دژ
بهناز آریا - کهکشان مشاور ایمن
اصغر رضا نژاد - بهینه سازان ارتباطات و اطلاعات داناپژوه
 مجید صدری - خدمات ارتباطی رایتل
علیرضا پورنقشبند- فناوری رایانه نقش البرز
حسین غروی - انفورماتیک گستر
حجت الله مسعودی - توسعه و تجارت رایانه خاورمیانه
 آزاد معروفی- الوان ارتباط
 شهاب جوانمردی - فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد (فناپ)
محمدرضا کریمی - پیش گامان توسعه ارتباطات
علی توسلی -گروه نوین شبکه کنش
علی آذر کار - مهندسی پدیدپرداز
علیرضا محمودیان - مهندسی داده بان سامانه
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهندسی داده بان سامانه

سایت عکس پرینت سرویس اینترنتی ذخیره، اشتراک و چاپ عکسهای دیجیتال است که توسط شرکت مهندسی داده بان سامانه (تاسیس 1383، شماره ثبت : 234571) از گروه شرکتهای خانه چاپ و طرح (اولین چاپخانه دیجیتال ایران با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) ارائه می شود. همه عملیات توسعه و نگهداری سایت و همچنین چاپ و ارسال عکسهای چاپ شده توسط شرکت داده بان سامانه و با همکاری شرکت خانه چاپ و طرح و در محل شرکت انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]