اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394071148074630

به مناسبت هفته تربیت بدنی

جشنواره خانوادگی «امید،نشاط، سلامت» در ساحل بوشهر برگزار می شود.

کد: 1394071148074630

http://j.mp/1GqQ19S

، بوشهر , (اخبار رسمی): به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، از تاریخ 15 الی 17 مهرماه جشنواره خانوادگی «امید،نشاط، سلامت»در پارک مرجان بوشهر و از ساعت 17 الی 22 شب برگزار خواهد شد.

جشنواره خانوادگی"امید،نشاط، سلامت" در ساحل بوشهر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ موسی کشتکار، معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان این خبر و ضمن دعوت از مردم افزود: « در این جشنواره سه روزه که امیدوارم فضای پر نشاطی را برای عموم مردم بوجود بیاورد، غرفه های متعددی مانند سلامت و آموزش، تیراندازی، ژیمناستیک، دارت، فوتبال دستی، بسکتبال، والیبال، تیر و کمان، طناب کشی، دو و میدانی، داژبال، فریزبی، و به کاپ و غیره  پیش بینی شده است. که در هر غرفه  برگزاری مسابقات همگانی با جوایز متعدد در نظر گرفته شده است.»

وی در پایان گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی که باعث تقویت روحیه نشاط و همدلی و افزایش امید میان مردم می شود از وظیفه های ذاتی این اداره است که امیدواریم از این پس شاهد برگزاری بیشتر اینگونه مراسم باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر- مدیرکل : احمد بهروزیان فرد شرح وظایف : انجام و نظارت بر کلیه امور ورزشی استان بوشهر- برنامه ریزی و انجام و نظارت بر کلیه امور مربوط به جوانان استان بوشهر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| آغاز جشنواره خانوادگی «امید،نشاط، سلامت» | پایان جشنواره خانوادگی «امید،نشاط، سلامت»