اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040960340369

حضور چهره های مطرح ایرانی در جشنواره خلاقیت کن

کد: 1395040960340369

https://goo.gl/akqS6v

، تهران , (اخبار رسمی): هفتۀ گذشته دنیای تبلیغات تحت‌الشعاع اتفاقات و رویدادهای جشنوارۀ بین‌المللی خلاقیت کن 2016 بود. پویا بادکوبه معاونت خلاقیت آژانس تبلیغاتی بادکوبه از سخنرانان آخرین روز جشنوارۀ بین‌المللی خلاقیت کن 2016، در جمع مدیران ایده‌پردازی آژانس‌های جهانی بود.

حضور چهره های مطرح ایرانی در جشنواره تبلیغات کن

هفتۀ گذشته دنیای تبلیغات تحت‌الشعاع اتفاقات و رویدادهای جشنوارۀ بین‌المللی خلاقیت کن 2016 بود. جشنوارۀ خلاقیت کن با الهام از جشنوارۀ فیلم کن از اواخر دهۀ 40 میلادی شروع شد،

زمانی که تعدادی از اهالی تبلیغات سینمایی تصمیم گرفتند کاری کنند که آثار برتر سازندگان فیلم‌های تبلیغاتی نیز دیده و از آن‌ها مانند فیلم‌ها تقدیر شود. اولین جشنوارۀ تبلیغاتی با 187 اثر از 14 کشور سال 1954 در ونیز ایتالیا برگزار شد و به این ترتیب جایزۀ شیر پیاتزای سان مارکو در ونیز با الهام از جایزۀ شیر کن به برندگان اهدا می شود.

این جشنواره که امسال با حضور چهره های مطرح ایرانی رنگ و بویی خاصی گرفته بود در این هفته به کار خود پایان داد، در میان چهره های مطرح ایرانی حاضر در جشنواره می توان به جمشید الموتی مدیر دانشکده رهبری خلاق برلین و امیر کسایی مدیر ارشد خلاقیت DDB Worldwide اشاره کرد.

همچنین از ایران  پویا بادکوبه معاونت خلاقیت آژانس تبلیغاتی بادکوبه از در آخرین روز جشنوارۀ بین‌المللی خلاقیت کن  2016،  در جمع مدیران ایده‌پردازی آژانس‌های جهانی به سخنرانی با عنوان creative leadership  در مورد تغییر، زمان مرگ آژانس‌های تبلیغاتی، خلاقیت در تبلیغات و چهار ستون اصلی رهبری خلاقیت پرداخته و  در پایان به سئولات شنوندگان در مورد صنعت تبلیغات ایران پاسخ داده است. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس تبلیغاتی بادکوبه

«آژانس تبلیغاتی بادکوبه» باسابقه‌ی نزدیک به بیست سال فعالیت در زمینه‌ی برندسازی و تولید محصولات تبلیغاتی همچون آگهی تلویزیونی، فیلم صنعتی و گزارش آگهی، اینک آماده است تا نیازهای مشتریان محترم را با ارائه راه‌کارهایی تأثیرگذار برآورده نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش