اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041160965492

راه های افزایش عمر گوشی موبایل

کد: 1395041160965492

http://j.mp/297lVh9

، تهران , (اخبار رسمی): گوشی‌های موبایل به ویژه در دنیای امروز گوشی‌های هوشمند، بیشترین آمار خرید و فروش را بین دستگاه‌های دیجیتال دارند و تقریبا با فراگیرشدن استفاده از تلفن همراه و قیمت ناچیز سیم کارت‌ها، دردست هر کسی یک گوشی تلفن همراه با امکانات و مشخصات فنی دیده می شود.

چی کار کنیم گوشی تلفن همراه زیاد عمر کنه؟!

گوشی‌باز هستین و گوشی عوض می‌کنین یا هر چند سال میخرین و میفروشین و الان موقعش شده بدون دغدغه، خیلی ساده میتونین برین سایت شیپور صفحه گوشی تلفن همراه هر مدل آکبند یا کارکرده تر و تمیزی رو که خواستین با مشخصات و عکس ببینین، با هم مقایسه کنید و بخرید یا آگهی فروش گوشیتون روبه صورت رایگان ثبت کنین.

افراد اگرچه با هدف برقراری ارتباط اقدام به خرید گوشی‌های موبایل می کنند، ولی در ادامه قطعا با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اضافه‌شدن امکانات جدید، کاربری‌های دیگری به گوشی‌های تلفن افزوده می‌شود.

بسته به مدلی که انتخاب می‌کنید هزینه متفاوتی هم می‌پردازید،  ولی معمولا افراد به دو دسته تقسیم می شوند..گروه اول آن‌هایی هستند که بسته به شرایط و اضطرار شاید در طول عمر خود چند  گوشی تلفن همراه بیشتر نخرند و مثلا از یک گوشی ساده به یک گوشی تلفن همراه هوشمند کوچ کنند. یا اینکه یک مدل جدیدتر و با امکانات بهتر بعد از چند سال که عمر گوشی قبلی تمام شد بخرند.

گروه دوم افرادی هستند که دوست‌ دارند بسته به وضعیت مالی خود انواع مدل‌های مختلف را تجربه کنند و شاید تنها چند ماه یک گوشی را نگهدارند.  این افراد طبیعتا بیشترین آمار خرید و فروش را هم به خوداختصاص می دهند.

اما هر دو گروه یک وجه تشابه دارند و آن این که سعی می کنند به بهترین شکل ممکن از گوشی خود مراقبت کنند. البته این موضوع در گروه اول که شاید دیر به دیر گوشی عوض می کنند  پر رنگ‌تر باشد و گروه دوم هم چون قصد فروش گوشی خود را  دارد نگهداری ازآن برای آنها اهمیت پیدا می کند که با کمترین ضرر ممکن گوشی را در وب‌سایت شیپور به عنوان مرجع خرید و فروش آنلاین انواع گوشی‌های نو و کارکرده و لوازم جانبی موبایل بفروشند.

در مجموع هر دو گروه باید بدانند که اگر می خواهند گوشی موبایل آنها عمر بیشتری داشته باشد و به شکلی کاملا بهینه ازآن استفاده کنند باید چند نکته را رعایت کنند . این مراقبت‌ها هم می تواند نرم‌افزاری و هم  سخت‌افزاری باشد. پس مثل همیشه با شیپور همراه باشید .
در زمینه‌ سخت‌افزاری که خیلی هم نسبت به موضوع نرم‌افزاری اهمیت دارد باید مراقبت‌های زیادی از گوشی انجام شود. بالاخره به دلیل ماهیت دستگاه‌های موبایل این ابزار همیشه در خطر قرار دارد البته با چند کار ساده می توان از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کرد.
برای اینکه اگه گوشی از دستتان افتاد یا پرتاب شد مشکلی پیش نیاید حتما می توانید از فلیپ‌کاور، هارد کاور، کیس، گارد و موارد مشابه استفاده کنید که  درسایت شیپور انواع و اقسام آن با قیمت‌های مختلف خرید و فروش می شود. برای محافظت از نمایشگر هم که میتوانید خیلی ساده از محافظ یا همان لیبل صفحه نمایش استفاده کنید. البته محافظ نمایشگر قیمت‌های مختلفی دارد که بسته به مدل و کیفیت و همچنین استحکام متغیر است.
سعی کنید مراقب باشید موبایل شما خیلی درکارهای سنگین یا استفاده طولانی مدت داغ نشود و اجازه بدهید حتما در طول روز استراحت کند. چون گرمای زیاد تولید شده می تواند روی عمر مفید قطعات گوشی‌ تلفن همراه تاثیر زیادی داشته باشد و استهلاک را بیشتر کند.
زیاد باتری گوشی رو به شارژ نزنید و وقتی شارژ کامل شد تا حدود 10 یا 20 درصد شارژ باقی مانده ازآن استفاده کنید و بعد به شارژ وصل کنید که  هم باتری خراب نشود هم تغییر ولتاژ و آمپر روی دستگاه تاثیرگذار نباشد. موقع قراردادن سیم کارت یا کارت حافظه خارجی حتما مطمئن باشید گوشی خاموش است و موقع استفاده این کار را به هیچ وجه انجام ندهید.
وقتی گوشی را به کامپیوتر وصل می‌کنید مدام کابل را خارج نکنید، وصل کردن و قطع کردن گوشی از طریق پورت یو‌اس‌بی و ایجاد نوسانات در ولتاژ میتواند تاثیر مخربی بر گوشی موبایل شما داشته باشد. سعی کنید گوشی در جاهای مختلف تحت فشار نباشد و تا روی نمایشگر یا بدنه دستگاه مشکلی به وجود نیاید.
اما از نظر نرم‌افزاری سعی کنید در حد توانایی گوشی از آن کار بکشید و به توضیحات کمپانی سازنده حتما توجه کنید. بسته به نوع سیستم عامل گوشی تلفن همراه خود حتما آنتی‌ویروس نصب کنید تا ویروس‌ها و بدافزارهای مخرب باعث بروز مشکل در گوشی نشود. همچنین به اندازه مجاز اطلاعات بر روی حافظه داخلی و خارجی گوشی نگه داری کنید.
در صورت نیاز نداشتن به اینترنت GPRS یا WiFi از طریق تنظیمات گزینه‌های مربوطه رو خاموش کنید. آپدیت‌ها و فایل‌های بروزرسانی رسمی که از سوی سازنده گوشی تلفن همراه شما یا شرکت ارائه‌ کننده سیستم عامل منتشر می شود را دریافت کرده و نصب کنید تا مشکلات قبلی برطرف شود و گوشی بهینه‌سازی شود.
حتما اگه می توانید از اپلیکیشن‌هایی که وضعیت سلامت گوشی رو چک می‌کند استفاده کنید. سعی کنید اپلیکیشن‌های مخرب، پر مصرف یا مشکل‌زا را از گوشی خود حذف کنید. اپلیکیشن‌های بهینه‌سازی دراین زمینه‌ها می تواند خیلی به کار شما بیاید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیپور

بفروشید، بخرید، لذت ببرید؛ روزانه هزاران نفر از شیپور برای فروش و یا خرید هر چه که فکر می‌کنید از جمله گیتار، ساعت، لباس عروس، فرش، ماشین قدیمی، اجاره آپارتمان و... استفاده می کنند. ثبت آگهی در شیپور سریع، آسان و %100 مجانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]