اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114595354

موسسه اعتباری کوثر انجام می دهد

پرداخت حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح

کد: 13950615114595354

http://goo.gl/qTmiWw

، تهران , (اخبار رسمی): بازنشستگان نیروهای مسلح می توانند با افتتاح حساب در موسسه کوثر حقوق خود را از این موسسه دریافت کنند.

بازنشسته

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، این نهاد مالی از جمله موسساتی است که پس از اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی به سرعت خدمات مختلفی همانند بانک های بزرگ به مشتریان خود ارائه داده است.

بر اساس این گزارش، خدمات ساتنا، پایا، کارت های شتابی، خودپردازها، پوز های فروشگاهی و ... از جمله خدماتی است که این موسسه بلافاصله و با کسب مجوز از بانک مرکزی به مشتریان خود ارائه داد.

قابل ذکر است که به تازگی این موسسه خدمت جدید را ارائه داده و آن این است که بازنشستگان نیروهای مسلح می توانند حقوق خود را به این موسسه انتقال دهند.

بر اساس اطلاعیه ای که یکی از شعبات این موسسه در پشت شیشه نصب کرده است بستر انتقال حقوق از سایر بانک ها به موسسه کوثر فراهم شده است.

تاکید می شود؛ بازنشستگان نیروهای مسلح می توانند به جهت بهره مندی از این خدمت با در دست داشتن شناسنامه، کارت ملی و آخرین فیش حقوقی خود به شعبات این موسسه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و اعتباری در محدوده ملی و بین المللی .افتتاح اولین شعبه صندوق پس‌انداز قرض‌الحسنه در سال 1387و همچنین اخذ موافقت اصولی موسسه اعتباری از بانک مرکزی در تاریخ 88/9/2 انجام شد. این موسسه بیشترین تعهد در ایجاد ارزش برای ذینفعان دارا است .درج نماد موسسه (وکوثر) در تابلوی فرابورس در تاریخ 91/12/9 انجام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه