اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951029222485423

قدردانی کمیته امداد از مجلس برای توجه به مددجویان

کد: 13951029222485423

https://goo.gl/OzD1wP

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیته امداد طی نامه ای از رئیس مجلس شورای اسلامی برای توجه مجلس به ارتقاء سطح زندگی و وضعیت مددجویان تحت حمایت این نهاد در مصوبات برنامه ششم توسعه کشور قدردانی کرد.

قدردانی کمیته امداد از مجلس برای توجه به مددجویان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در این نامه همت و تلاش نمایندگان مجلس دهم در بررسی فرآیند لایحه برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کوتاهترین زمان در صحن علنی مجلس را تحسین کرد .
متن نامه به شرح ذیل است :
همراهی صمیمانه رئیس محترم مجلس اعضای محترم هیات رئیسه، رئیس و اعضای محترم کمیسیون تلفیق و یکایک نمایندگان محترم ولایتمدار مجلس شورای در اخذ تصمیمات موثر در جهت توانمتد سازی و ارتقاء سطح زندگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش های اشتغال، سلامت، تحصیل دانشجویان و افزایش مستمری ارزشمند و قابل تقدیر است ، امید است با اهتمام و اراده راسخ دولتمردان محترم، امکان پیاده سازی و اجرای هر چه سریع تر مصوبات لایحه برنامه ششم که می تواند با ایجاد تغییرات و تحولات بنیادی در وضعیت زندگی مددجویان نقش مثمرثمری ایفا نماید، در بودجه سال آتی فراهم گردیده و با افزایش سطح اشتغال، بهداشت، آتیه و رفاه فقرا و نیازمندان، شاهد ارتقا و بهبود وضعیت معیشتی ولی نعمتان جامعه اسلامی باشیم. از خداوند متعال، مزید توفیقات جنابعالی و تمام خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می کنم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته امداد امام خمینی (ره)

کمیته امداد امام خمینی(ره), با هدف یاری نمودن محرومین و مستضعفان, امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خود کفا کردن محرومان تشکیل یافت.تاریخ تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) 14 اسفند سال 1357 هجری شمسی، 6 ربیع الثانی سال 1399 هجری قمری و 5 مارچ سال 1979 میلادی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی