اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951127236006956

با مجوز رسمی فروش محصولات آرایشی، بهداشتی و مکمل‌ دارویی، رژیمی راه اندازی شد

رونمایی از سایت داروخانه آنلاین مثبت سبز

کد: 13951127236006956

https://goo.gl/YLQ2SQ

، تهران , (اخبار رسمی): با راه‌اندازی نخستین بستر اینترنتی با مجوز رسمی در حوزه محصولات داروخانه‌ای، مشاوره رایگان و بی طرفانه، خرید آنلاین و امن محصولات داروخانه ای شامل مکمل‌های دارویی و رژیمی، آرایشی و بهداشتی و کلیه محصولات کمک درمانی و غیره... با تضمین اصالت و اصل بودن کالا فراهم شد.

رونمایی سایت داروخانه آنلاین مثبت سبز

سید مرتضی مهرطباطبایی مدیراجرایی و توسعه این وب‌ سایت با اعلام این خبر، در بخش فروش گفت: مهمترین هدف این مجموعه ایجاد امنیت خاطر در خرید اینترنتی محصولات داروخانه‌ای برای تمامی اقشار جامعه میباشد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی وب‌سایت داروخانه آنلاین «مثبت سبز»، این پایگاه اینترنتی با هدف خرید آسان و مطمئن، در حوزه محصولات زیبایی و سلامت، آرایشی و بهداشتی، مادر و کودک، مکمل‌های دارویی و رژیمی و تجهیزات پزشکی معتبر از 14 بهمن‌ماه راه اندازی شد.

سید مرتضی مهر طباطبایی مدیراجرایی و توسعه این وب‌ سایت با اعلام این خبر، با اشاره به خلاهای موجود در بخش فروش محصولات مورد نیاز اجتماع درحوزه سلامت، گفت: مهمترین هدف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی، ایجاد امنیت خاطر در خرید اینترنتی محصولات داروخانه‌ای برای تمامی اقشار جامعه و تمام گروه‌های سنی است که با تکیه بر  مشاوره صحیح‌ و سریع‌ و بی طرفانه در روند فروش، ارسال و خدمات پس از فروش به صورت 24 ساعته به مشتریان ارائه خواهد شد.

او افزود: وب سایت مثبت سبز زیر نظر موسس داروخانه حق‌نژاد و با استفاده از مشاورین مجرب داروساز در بستر داروخانه، توانسته مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کسب کند و با پشتوانه تجربه داروخانه ای این مجموعه، در حوزه آنلاین نیز خدمات فروش اینترنتی ارائه کند.

وی با اشاره به روش خرید از این وب سایت گفت: برای رفاه حال مشتریان انواع روش‌های پرداخت همچون پرداخت اینترنتی، پرداخت در محل یا روش کارت به کارت در نظر گرفته شده است و در صورت وجود مشکل،  امکان مرجوع کردن کالا تا یک هفته هم لحاظ خواهد شد.
سید مرتضی مهر طباطبایی در خصوص خدمات دیگر در این وب سایت توضیح داد: مشتریان این فروشگاه آنلاین علاوه بر دریافت مشاوره رایگان توسط مشاوران زبده،می‌توانند اطلاعات کامل و دقیقی پیش از خریدشان از مسیر  مقالات علمی و به روزی که ارائه می شود دریافت کنند. همچنین معرفی محصولات به همراه نحوه مصرف، مشخصه خاص، موارد مصرف و کاربرد آن هم دیگر امکانات این وب‌سایت است.

او ادامه داد: امکان جستجوی پیشرفته از طریق بارکد محصول، نام کالا، موارد مصرف، موارد شاخص موجود در کالاهای ارائه شده و غیره... هم امکانی است که راحتی و سهولت را به مخاطبان ارائه می‌دهد و مشتری را برای انتخاب محصول با کیفیت و ارزنده کمک می‌کند.

گفتنی است برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید از این سایت می توانید به سایت مثبت سبز یا داروخانه دکتر حق نژاد مراجعه و پس  از ثبت نام و ورود به سایت، خدمات مشاوره رایگان بگیرید و یا با تماس با شماره 77186370/77224043/77224048 با مشاورین ما به صورت رایگان مکالمه داشته باشید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مثبت سبز

مرجع اطلاع‌رسانی جامع اینترنتی محصولات زیبایی و سلامت، آرایشی و بهداشتی، مادر و کودک، مکمل‌ها و تجهیزات پزشکی معتبر و با گارانتی اصل می‌باشد. هدف از راه‌اندازی این وبسایت تسهیل در زمینه خرید مشتریان و همچنین مشاوره صحیح در این خصوص می‌باشد. مجموعه مثبت سبز تحت نظارت موسس داروخانه حق‌نژاد و با استفاده از مشاورین مجرب داروساز در بستر داروخانه، با مجوزهای لازمه از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی؛ بر این باور است در راستای حقوق مشتری مداری، مشاوره صحیح و با علم روز را ارائه نماید تا در انتخاب صحیح، شما مشتریان گرامی را یاری نماید. مهم‌ترین هدف مثبت سبز، تجلی کیفیت در دنیای واقعی است که با تکیه بر معتبرترین و کارآمدترین مشاوره وارائه صحیح‌ترین و سریع‌ترین روند فروش و ارسال برای مشتریان گرامی، به ارمغان خواهد رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]