اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951216242270011

راهی آسان برای کسب درآمد

کسب و کار خانگی خود را با این 7 ترفند حرفه ای کنید

کد: 13951216242270011

https://goo.gl/14WRfp

، تهران , (اخبار رسمی): کار کردن در خانه در این دوره و زمانه برای بسیاری از ما به موضوع جذابی تبدیل شده است. مسیرهای طولانی و پرترافیک، نیاز به نظارت بیشتر بر فرزندان و استرس کاری برخی از دلایل این گرایش جدید است. اما باید حواسمان باشد که این تصمیم را اصولی بگیریم و درست اجرا کنیم.

دوری از تنشهای اجتماعی یکی از انگیزه های افراد برای راه اندازی کسب و کار خانگی است

حتی تصورش هم وسوسه برانگیز است. فکرش را بکنید: با لباس خانه روی کاناپه یا پشت میز کارت نشسته ای و کار می کنی. هر وقت بخواهی از سر کار بلند می شوی و هر وقت بخواهی دوباره سر کارت می نشینی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دفتر شما، این روزها کار کردن در خانه، یا به عبارتی راه اندازی کسب و کار خانگی، به دلایل مختلفی به موضوع جذابی تبدیل شده است. کسب و کار خانگی برای برخی از افراد حکم شغل دوم را دارد و برای برخی دیگر حکم شغل و منبع درآمد اصلی.

ترافیک های سنگین و خسته کننده، هزینه های بالای رفت و آمد، خستگی حاصل از آن، نیاز فرزندان به نظارت بیشتر از جمله دلایل روی آوردن افراد به راه اندازی کسب و کار خانگی است.

حتی تصورش هم برای خیلی از ما وسوسه برانگیز است. فکرش را بکنید: با لباس خانه روی کاناپه یا پشت میز کارت نشسته ای و کار می کنی. هر وقت بخواهی از سر کار بلند می شوی و هر وقت بخواهی دوباره سر کارت می نشینی. من که ده سال است اینگونه کار می کنم و بی نهایت از کارم لذت می برم.

از مهمترین مزیت های کسب و کار خانگی این است که ساعات کاری ام دست خودم است. گاهی در طول روز فرصت کار کردن دست نمی دهد و یا حتی حوصله کار کردن ندارم. ایرادی ندارد. به خودم استراحت می دهم تا هر زمان که نیاز داشته باشم و بعد سر فرصت جبرانش می کنم. گاهی ترجیح می دهم در سکوت و آرامش شب کار کنم. داشتن کسب و کار خانگی این فرصت را به من می دهد.

برای اینکه کسب و کار خانگی خودتان را شروع کنید،  نکاتی هست که من با آزمون و خطا تجربه کردم و آموختم. اگر شما هم به کار در خانه علاقمندید، این تجربیات بی برو برگرد به کارتان می آید:

1. خانگی بودن کسب و کار به معنای جدی نبودن آن نیست

نگرش خودتان به کسب و کارتان چیست؟ کاری حرفه ای با درآمدزایی بالا یا یک سرگرمی که امروز هست و فردا نیست؟ نگرشتان هر چه که باشد، به مشتریانتان نیز القا می شود، پس بیراه نیست اگر بگوییم نگرش شما مهم ترین عامل در موفقیت یا شکست کاری تان است.

2. بدقولی ممنوع!

درست است که با راه اندازی کسب و کار خانگی زمانتان دست خودتان است، اما این به معنای عقب انداختن کارها و بدقولی به مشتریان نیست. برعکس، شاید در ابتدا لازم باشد سفارشها را حتی زودتر از تاریخی که قول داده بودید تحویل دهید. در کشور ما بدقولی به حدی همه گیر است که خوش قولی برای شما یک امتیاز به حساب می آید.

در کسب و کار خانگی، برخلاف کار کردن در یک شرکت یا نهاد که اعتبار افراد نوعی اعتبار گروهی و وابسته به تمام مجموعه است، اعتبار شما صد در صد به کیفیت و عملکرد شخص خودتان بستگی دارد. پس اعتبار خود را ذره ذره و به مرور زمان بالا ببرید و همیشه از این سرمایه ارزشمند مراقبت کنید.

3. خود را به دنیا معرفی کنید

حالا که قرار است بیشتر ساعت کاری خود را در خانه سپری کنید، در ابتدا خواه ناخواه تا حدی فرصت دیده شدن از شما سلب می شود و از این پس مسئولیت شناساندن کسب و کارتان بر عهده خودتان است. این روزها به لطف گسترش شبکه های مجازی این کار بسیار ساده تر شده است.

پیشنهاد ما این است که برای کسب و کار خانگی خود صفحه ای جداگانه بسازید و هویتی حرفه ای برای آن تعریف کنید، و در صفحه شخصی تان اقدام به معرفی کسب و کار خانگی تان نکنید.

4. شماره تلفن ثابت تهیه کنید

هنگام هر گونه تصمیم گیری، همواره خود را به جای مشتری بگذارید. خود شما ترجیح می دهید سراغ کسب و کار خانگی ای بروید که شماره تماس آن یک شماره موبایل است، یا یک شماره تلفن ثابت اختصاصی؟ قطعاً شماره تلفن ثابت اختصاصی حس اعتماد بیشتری را در مشتریان ایجاد می کند. خب یعنی شماره تلفن منزلمان را در اختیار مشتریان قرار دهیم؟ به هیچ عنوان! اصلاً صورت خوشی ندارد که شماره تلفن کسب و کار خانگی تان با شماره منزلتان یکی باشد. پس راه حل چیست؟

شما می توانید با خرید یکی از بسته های تلفن گویا «دفتر شما»، در هر نقطه از ایران که باشید، صاحب یک خط تلفن ثابت تهران و سرویس تلفن گویا شوید.

5. پاسخگویی تماسها را به فرد دیگری بسپارید

برای اینکه مشتریان شما را بیشتر جدی بگیرند، پیشنهاد ما این است که یک منشی حرفه ای به تماسهای مشتریان پاسخ دهد. اما استخدام منشی باتجربه خرج ماهیانه زیادی روی دستتان می گذارد. برای همین، «دفتر شما» سرویسی را به نام منشی مجازی راه اندازی کرده، که شما می توانید با خریداری این سرویس، در ازای مبلغ ماهیانه اندکی، صاحب یک منشی واقعی و حرفه ای شوید.

6. برای کسب و کار خود نام مناسب انتخاب کنید

داشتن یک برند مناسب با نوع کسب و کار در جذب مشتریان تأثیر زیادی دارد، به خصوص برای کسب و کارهای خانگی که دارای محصول فیزیکی هستند. اگر قصد طراحی لوگو نیز دارید، حتماً به سراغ یک طراح گرافیک خبره بروید. درست است که در شروع کار اندکی هزینه تان بیشتر می شود، اما این کار در حکم سرمایه گذاری ای است که با جذب مشتریان بیشتر و جلب اعتمادشان در درازمدت باعث افزایش درآمدتان می شود.

7. یادگیری روندی همیشگی است

 همواره در پی یادگیری مهارت های جدید در زمینه کاری خود باشید. هر مهارت جدیدی که بیاموزید یک سر و گردن شما را از رقیبانتان متمایز می کند. اگر مترجم هستید، به مرور دانش خود را نسبت به یک زمینه تخصصی افزایش دهید. یا حتی یادگیری یک زبان جدید را شروع کنید. اگر گرافیست هستید، کار با نرم افزارهای گوناگون را تجربه کنید. اگر کسب و کار خانگی تان تولید غذای خانگی است، انواع غذاهای جدید و بین المللی را بیاموزید. در یک جمله، همواره دلیل محکمی داشته باشید که چرا یک مشتری باید شما را انتخاب کند و نه رقیبتان را.

این روزها که فضای مجازی فرصت های ارزشمندی را برای کسب و کارهای خانگی ایجاد کرده، دست بجنبانیم و از این فرصت ها برای افزایش درآمد خود بهره ببریم. پس نخست کسب و کار خانگی خود را جدی بگیرید. سپس آن را به دیگران بشناسانید، با تهیه شماره تلفن ثابت اختصاصی و منشی وجهه ای حرفه ای کسب کنید و انتخاب نام مناسب را هم فراموش نکنید.

حالا شما هم می توانید در خانه خود پاهایتان را دراز کنید و پول درآورید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]