اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243926849

روش هایی که می توانید ارزان سفر کنید و درآمد هم کسب کنید

بهترین روش های کسب درآمد در سفر

کد: 13951221243926849

https://goo.gl/mVBmx9

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از دغدغه های همیشگی علاقمندان به سفر، هزینه های سفر است. عده ای فکر می کنند برای شروع یک سفر باید حتما از قبل پس انداز کنند اما اینطور نیست. با مپگرد همراه باشید تا با روش هایی که می توانید در سفر درآمد داشته باشید آشنا شوید.

بهترین روش های کسب درآمد در سفر

شما می توانید هم سفر ارزان داشته باشید و هم در سفر درآمد کسب کنید. کافی است با روش های آن آشنا باشید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مجله گردشگری مپگرد،  اما اینطور نیست. با مپگرد همراه باشید تا با روش هایی که می توانید در سفر درآمد داشته باشید  آشنا شوید.

1) کسب درآمد در سفر با آموزش زبان

آموزش زبان می تواند یکی از بهترین روش های کسب درآمد در سفر باشد. مثلا بیشتر ما زبان انگلیسی خوبی داریم و می توانیم در کشورهای دیگر به کسانی که زبانشان خوب نیست با قیمت های پایین، زبان یاد بدهیم...

در بعضی از کشورها انجمن های زیادی وجود دارد که شما می توانید قبل از سفر با ارسال درخواست و رزومه خود، بعد از رسیدن به مقصد به افرادی که ابراز آمادگی کردند زبان مادری خود و یا زبانی که بر آن تسلط دارید را یاد دهید و مبلغی را دریافت کنید.

2) کسب درآمد در سفر با فروشندگی

این کار بیشتر در کشورهایی جواب می دهد که توریست های بیشتری دارد. مثلا می توانید اجناسی را از یک شهر خریداری کرده و در شهرها یا کشورهای دیگر بفروشید و در طول مسیر سفرتان این کار را ادامه دهید.

3) کسب درآمد در سفر با کار در اقامتگاه ها (مثل هتل ها یا هاستل ها)

معمولا کار در اقامتگاه ها چند ساعت در روز است. بیشتر آنها در ازای چند ساعت کار در روز به عنوان رسیپشن یا تمیز کردن اتاقها… به شما جای خواب و وعده های غذایی می دهند و یا حتی مقداری هم حقوق. (این روش را افراد زیادی پیشنهاد می دهند)

4) کسب درآمد در سفر با شغل های آنلاین (کار در فضای اینترنت)

یکی از بهترین روش های کسب درآمد در سفر، کارهایی است که می توانید به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام دهید، مثل طراحی سایت، برنامه نویسی، فوتوشاپ و ادیت عکس، عکاسی، ترجمه، نویسندگی، مشاوره و غیره. 

5) کسب درآمد در سفر با چیدن میوه

ممکن است بتوانید در باغ میوه به عنوان کسی که میوه ها را می چیند و برای فروش ارسال می کند، کار کنید. این کارها معمولا پاره وقت و فصلی هستند و معمولا به ازای هر کیلو میوه که جمع کنید پول دریافت می کنید. این کار در کشورهایی مثل استرالیا، آمریکا و کانادا رواج بیشتری دارد.

شما می توانید هم سفر ارزان داشته باشید و هم در سفر درآمد کسب کنید. کافی است با روش های آن آشنا باشید.

برای دیدن عکس ها و دیدن بقیه روش های کسب درآمد در سفر مطلب روش های کسب درآمد در سفر را در وبسایت مپگرد بخوانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله گردشگری مپگرد

با مپگرد دیدنی های ایران و جهان را بشناسید و با اطلاعات دقیق و ارزان سفر کنید. مپگرد وبسایتی جامع در زمینه گردشگری هست که قصد دارد مخاطب را با جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم، جشنواره ها، غذاهای محلی و ... شهرهای ایران و کشورهای مختلف جهان به طور کامل و کاملا کاربردی آشنا کند، تا بتواند با اطلاعات کامل و ارزان سفر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی