اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960220248677217

برای اولین بار در ایران راه‌اندازی شد:

خرید آنلاین لاستیک (تایر) خودرو و نصب و بالانس در محل توسط هایپرتایر

کد: 13960220248677217

https://goo.gl/jxsc7R

، تهران , (اخبار رسمی): هایپرتایر اولین خدمات دهنده آنلاین لاستیک ماشین (تایر) در ایران است که مالکان خودرو می‌توانند با استفاده از آن تایرهای مورد نیاز خودروی خود را به صورت آنلاین خریداری کرده و سریع و رایگان تحویل بگیرند و همچنین برای اولین بار در ایران از نصب تایر خریداری شده در محل دلخواه خود بهره‌مند شوند.

هایپرتایر، خرید آنلاین لاستیک و اولین خودرو نصب و بالانس سیار لاستیک در ایران

تیم هایپر تایر برای اولین بار در سطح کشور اقدام به طراحی و آماده سازی واحد های سیار جهت ارائه خدمات کامل نصب و بالانس تایر(لاستیک) برای مشتریان خود نموده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت هایپرتایر، این شرکت با ایده‌ای خلاقانه برای ارائه خدماتی متفاوت در عرصه فروش آنلاین تایر به وجود آمد. ویژگی اصلی این مجموعه ارایه خدماتی متمایز در زمینه نصب تایرهای عرضه شده به صورت سیار است.
ساسان فرقدین، مدیرعامل هاپیرتایر در زمینه مهم‌ترین دلایل راه‌اندازی این سایت گفت: «امروزه خرید آنلاین به کمک همه ما آمده تا در وقت و زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنیم. یکی از بزرگترین مسائل دارندگان خودرو، تعویض لاستیک‌های فرسوده خودرو است که برای این کار نیاز به بررسی، تحقیق، مقایسه قیمت‌ها و سپس خرید و نصب مناسب است.

این مساله به زمان و دقت زیادی نیاز دارد، زیرا انتخاب غلط تایر و نصب نامناسب آن می‌تواند باعث به خطر افتادن امنیت سرنشینان خودرو شود. از طرفی انتخاب سریع و قیمت مناسب نیز دغدغه دیگر صاحبان خودرو است.»

وی در زمینه مزایای استفاده از خدمات هایپرتایر افرود: «به کمک هایپرتایر زمان طلایی خود را به روش‌های سنتی هدر نمی‌دهید. با هایپرتایر می‌توانید بدون اتلاف وقت و با آسودگی از خرید آنلاین خود لذت برده، تایرهای خریداری شده را سریع و رایگان تحویل بگیرید و برای اولین بار در ایران از نصب تایر خریداری شده در محل دلخواه خود بهره‌مند شوید.»
دسترسی مجموعه هایپر تایر به منابع تامین کالا از انواع تولیدات داخلی و برندهای معتبر بین‌المللی این امکان را فراهم کرده است تا همواره جدیدترین تولیدات با بهترین کیفیت و قیمت‌های رقابتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.
یکی از موارد موثر بر کیفیت تایر شرایط انبارداری آن است، هایپرتایر با ایجاد مجموعه انبارهای مدرن، بهترین شرایط نگهداری تایر را فراهم کرده که نقش به سزایی در تضمین کیفیت محصول ارائه شده دارد.

به گفته فرقدین، تیم هایپرتایر برای اولین بار در سطح کشور اقدام به طراحی و آماده‌سازی واحدهای سیار جهت ارائه خدمات کامل نصب و بالانس تایر (لاستیک) برای مشتریان خود کرده که این واحدها مجهز به به‌روزترین امکانات و تکنسین‌های کار آزموده بوده و کلیه عملیات لازم را به صورت دقیق و در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر به انجام می‌رسانند. واحدهای سیار هایپر تایر قادر هستند به انواع اتومبیل از کوچکترین خودروهای شهری تا شاسی بلند های آفرود خدمات ارایه کنند.

از ویژگی‌های این واحدها چابکی، کارآیی بالا و قابلیت تردد در تمامی نقاط شهری است که باعث می‌گردد مالکان خودرو و خریداران تایر از این سایت، بدون نیاز به حضور در محلی خاص و تنها از طریق انتخاب موقعیت مطلوب جغرافیایی به صورت آنلاین خدماتی نوین و تخصصی را در مکان مورد نظر خود دریافت کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لاستیک (تایر) آنلاین می‌توانند به سایت هایپرتایر، به آدرس hypertire.com مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هایپرتایر

هایپر تایر در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با ایده ارائه خدمات فروش و نصب تایر برای انواع وسایل نقلیه و ماشین آلات سبک و سنگین با همکاری جمعی از خبره ترین کارشناسان عرصه تایر آغاز نمود. شرکت مادر هایپر تایر چکانیک تجارت ، شرکت سهامی خاص است که هایپر تایر به عنوان یکی از برند های این شرکت محسوب میشود. هدف از ایجاد این شبکه، ارایه خدمات فروش آنلاین انواع برند های داخلی و خارجی تایر و در کنار آن خدمات سیار نصب تایر است. این مجموعه با بهره گیری از انبارهای مجهز، بهترین شرایط برای حفظ بهینه تایر را فراهم نموده است. تنها با وارد کردن مدل خوردو خود، از بهترین انتخاب تایر برای آن اطمینان حاصل کنید. سرعت، دقت، کیفیت، سهولت، صرفه اقتصادی و اطمینان هدف شبکه هایپر تایر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]