اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960325251967114

برگزاری کارگاه میکرونیدلینگ و میکرودرم ابریژن

کد: 13960325251967114

https://goo.gl/T46pEM

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه میکرونیدلینگ و میکرودرم ابریژن روز چهارشنبه 31 خردادماه توسط موسسه گلاب برگزار می‌شود.

به گزارش موسسه راهبردی دانش پژوهان مدرسان و مدیران گلاب، کارگاه میکرونیدلینگ و میکرودرم ابریژن روز چهارشنبه 31 خردادماه برگزار می‌‌شود.

 

  آشنایی با دستگاه میکرودرم ابریژن و کاربرد آن
دستگاه میکرودرم ابریژن با از بین‌بردن ضخامت پوست منجر به بهتر‌شدن تبادلات فیزیولوژی پوست می‌شود. هم‌چنین با تحریک کلاژن‌سازی برای تقویت قوام پوست و با تحریک فیبروبلاست‌ها و شکستن مقاومت پوستی با سایر درمان‌های دارویی پوستی به موثرترشدن داروها می‌انجامد.
 پودر اکسید آلومینیوم توسط دستگاهی جدید روی پوست صورت پخش می‌شود و دوباره از روی آن مکیده می‌شود. این عمل درد و ناراحتی و عارضه خاصی ندارد؛ ممکن است تا یک روز مختصری قرمزی روی پوست صورت دیده شود و بعد از آن رفع می‌شود.
 میکرودرم ابریژن را می توان علاوه بر صورت، برای اصلاح ضایعات گردن، بازوها، پشت دست‌ها و نیز برای کسانی که پوستی تیره دارند و نمی‌توانند لایه‌‌برداری شیمیایی  انجام دهند، به کار برد.

 

  مزایای میکرودرم ابریژن
این روش بدون درد است و نیازی به استفاده از بی‌هوشی یا بی‌حس‌کنندهای موضعی نیست. مهم‌ترین مزیت میکرودرم ابریژن این است که این روش کاملا بی‌عارضه است.

میکرودرم با فواصل زمانی کوتاه قابل انجام است و در پوست‌های با رنگ مختلف و حتی بسیار تیره نیز می‌توان از این روش درمانی استفاده کرد.
 

مزایای تکنیک میکرونیدلینگ

-کاهش ریسک PIH
-قابل استفاده برای تیپ‌های پوستی متفاوت  (Fitzpatrick I – v)
-بسته‌شدن سریع کانال‌های ایجادشده و ریسک پایین
-دوره نقاهت کوتاه ‌مدت

-افزایش ضخامت اپیدرم
-افزایش فاکتورهای رشد، کلاژن،  الاستین

 

برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و مشاوره گروهی و خصوصی با شماره‌های تلفن09371295454، 66428002 و 66926252 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه گلاب

درباره موسسه راهبردی دانش پژوهان مدرسان و مدیران گلاب: آموزش، تحقیق و پژوهش ارزیابی و تجهیز متخصصان، ایراد رویداد فرهنگی، مشاوره، انتشارات، کارآفرینی موسسه فوق، تشکیلاتی است که با عنایت بر سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران در عرصه تخصص گرایی و دانش پروری در زمینه‌های " مدیریت کسب و کار، تربیت بدنی و ورزش حفظ الصحه و طب مکمل، صنعت زیبایی، هنر، علوم رفتاری، گردشگری، IT و فناوری اطلاعات" بر طبق آیین نامه های اجرایی از وزارتخانه ها، نهادها و سازمان های ملی و منطقه ای دارای شخصیت حقوقی با محدوده فعالیت در سطح کشور اهداف و ماموریت های سازمانی خود را با بهره مندی از پشتوانه علمی و دانشگاه های معتبر و کارشناسان ارشد حوزه های گوناگون برنامه ریزی و اجرا می نماید. "مرکز راهبری دانش پژوهان، مدرسان و مدیران گلاب" Golab_Educational_Institution@

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]