اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960415253635491

با خرید هاست و دامنه رایگان صاحب یک وب‌سایت کامل شوید

کد: 13960415253635491

https://goo.gl/thRzb5

، شاهین شهر , (اخبار رسمی): آیا می‌دانید که با خرید هاست و دامنه رایگان شما هم می‌توانید صاحب یک وب‌سایت کامل شوید و تجارت الکترونیک خود را به آسودگی آغاز کنید؟ تمام وب‌سایت هایی که مشاهده می‌کنید، برای راه‌اندازی و مدیریت روزانه وب‌سایت خود از سرویس‌های هاست و دامین استفاده می‌کنند.

با خرید هاست و دامنه رایگان صاحب یک وب سایت کامل شوید

شرکت میزبان فا به تازگی از سرویس‌های جدید خود با عنوان هاست ویژه وردپرس نیز رونمایی کرده است که این سرویس‌ها می‌توانند تمام نیازهای یک وب‌سایت وردپرسی پرترافیک را برآورده سازد.

بنابراین شما نیز با خرید هاست و دامنه قادر هستید که در سریع‌ترین زمان ممکن وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید، اما قبل از ارائه پیشنهاد‌هایی برای خرید هاست و دامنه مناسب، در ابتدا شما را با مفهوم کلی هاست و دامین آشنا می‌کنیم:

  • هاست چیست؟ هاست قسمتی از یک سرور همیشه‌روشن و متصل به اینترنت است، در واقع هاست یک کامپیوتر مجازی فعال در شبکه جهانی اینترنت است که شما قادر هستید نرم‌افزار راه‌اندازی وب‌سایت خود را بر روی هاست نصب کنید، سپس وب‌سایت خود را توسط هاست را‌ اندازی کنید.
  • دامنه چیست؟ دامنه آدرس مجازی محل کسب و کار شما در اینترنت است، دامنه در حقیقت آدرس اینترنتی وب سایت شماست و افراد با وارد کردن آدرس دامنه در اینترنت قادر هستند به محتوای وب‌سایت شما دسترسی داشته باشند.

شرکت میزبان فا با شعار خرید هاست مطمئن یعنی شروع یک تجارت مطمئن، همواره به دنبال راه‌کارهایی نو برای خلق یک تجربه لذت‌بخش و سودآور برای علاقه‌مندان به حوزه کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک است. میزبان فا بر این باور است که اگر یک استارت آپ بخواهد کسب و کار خود را در اینترنت تاسیس کند و به تولید محتوای متنی و چندرسانه‌ای در اینترنت بپردازد و روزانه پذیرای ترافیک نسبتا بالایی از بازدیدکنندگان اینترنتی باشد، همیشه هاست‌های صد مگابایتی و حتی یک گیگابایتی نیز پاسخ‌گوی نیاز های یک وب‌سایت رو به رشد نیست، بنابراین میزبان فا پس از تحقیقات فراوان، سرویس‌های هاست شگفت‌انگیز خود را که می‌تواند پاسخ‌گوی تمام نیازهای یک وب‌سایت تازه‌تاسیس و رو به توسعه باشد برای نخستین‌ بار در کشور رونمایی کرده است. ویژگی‌های برتر این سرویس‌ها به شرح زیر هستند:

  1. ارائه فضای بیش از 10 گیگابایت بربستر هاردهای ssd پرسرعت
  2. ارائه پهنای باند یا ترافیک ماهانه گسترده و واقعی
  3. استفاده از سیستم عامل هوشمند cloud Linux
  4. ارائه منابع مشخص ram و cpu در هاست اشتراکی
  5. ارائه دامنه‌های رایگان .ir و .com روی هاست
  6. امکان خرید هاست در دوره‌های کوتاه‌مدت ماهانه و سه ماهه
  7. امکان ارتقای لحظه‌ای هاست به پلن‌های بالاتر
  8. امکان انتقال رایگان اطلاعات هاست از سایر شرکت‌ها به میزبان فا
  9. ارائه قالب‌های بسیار زیبا و کارآمد به صورت رایگان روی هاست
  10. پشتیبانی 24 ساعته از طریق سیستم تیکتینگ
  11. نصب رایگان انواع سیستم مدیریت محتوا روی هاست
  12. تا 7 روز ضمانت بی‌قید و شرط بازگشت وجه

میزبان فا به تمام این موارد اکتفا نکرده است و یک سیستم آموزشی ویدیویی کاملا رایگان برای مشتریان خود راه‌اندازی کرده است. نام شخصیت کارتونی این مجموعه آموزشی ویدیوئی آقای رایان است که تمام مراحل خرید و استفاده از هاست و دامین را با زبان شیرین فارسی و به صورت قدم به قدم برای تمام افرادی که برای اولین بار است که از سرویس‌های هاست و دامنه استفاده می‌کنند و تصمیم دارند یک وب‌سایت راه‌اندازی کنند، توضیح می‌دهد.

پس از خرید هاست و دامین همواره یکی از اصلی‌ترین دغدغه افراد، طراحی وب‌سایت و راه‌اندازی یک سایت زیبا با ظاهری کارآمد است. این امر باعث شده است که اکثر افراد پس از خرید هاست و دامنه به دنبال یک شرکت طراحی وب‌سایت باشند. مشتریان پس از استعلام قیمت طراحی سایت با تعرفه‌های نجومی و بسیار زیاد که در ابتدای مسیر راه‌اندازی یک وب‌سایت، به هیچ عنوان صرفه اقتصادی ندارد مواجه می‌شوند و در این مرحله خیلی از افراد از راه‌اندازی وب‌سایت باز می‌مانند. میزبان فا با طراحی وب‌سایت‌های آماده بسیار زیبا و کارآمد که پس از خرید هاست در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد برای همیشه این مشکل را برطرف کرده است. در واقع پس از خرید هاست از میزبان فا، شما صاحب یک وب‌سایت با قالب بسیار زیبا می‌شوید. تمام قالب‌های میزبان فا دارای کنترل‌پنل‌های کاملا فارسی برای مدیریت و به‌روزرسانی سایت هستند. برای مشاهده قالب های رایگان میزبان فا می‌توانید وارد وب‌سایت این شرکت شوید و دمو تمام قالب‌های رایگان میزبان فا را به صورت کامل مشاهده کنید.

در پایان میزبان فا باز هم خلاقیت به خرج داده است و امکان خرید تمام سرویس‌های خود را به صورت ماهانه، سه‌ماهه و شش‌ماهه نیز فراهم کرده است تا مشتریانی که در ابتدای مسیر راه‌اندازی وب سایت هستند قادر باشند با کم‌ترین هزینه و به بهترین شکل ممکن هاست و دامنه خریداری کنند و وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنند. شرکت میزبان فا به تازگی از سرویس‌های جدید خود با عنوان هاست ویژه وردپرس نیز رونمایی کرده است که این سرویس‌ها می‌توانند تمام نیازهای یک وب‌سایت وردپرسی پرترافیک را برآورده سازد. برای مشاهده جزئیات بیش‌تر، لطفا وارد وب سایت www.mizbanfa.net شوید و از تمام سرویس‌های این شرکت دیدن فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میزبان فا

میزبان فا ارائه دهنده سرویس های هاست و دامنه و میزبانی وب می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]