اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960517256927447

رونمایی از وبسایت کاریابی ویژه آژانس‌های هواپیمایی

کد: 13960517256927447

https://goo.gl/8QZpAM

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه کاریابی فرانگر با هدف تسهیل و صرفه‌جویی در زمان و هزینه امور استخدام برای آژانس‌های هواپیمایی و ایجاد فرصت برابر برای متخصصین به منظور جذب در بازار کار رونمایی شد.

رونمایی از وبسایت کاریابی ویژه آژانس‌های هواپیمایی
اگر به دنبال کار هستید و یا برای جذب نیروهای حرفه‌ای کمک می‌خواهید به سایت ما مراجعه کنید.

در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است و امکاناتی از قبیل ثبت رایگان آگهی استخدام و مشاهده جدیدترین فرصت های شغلی ویژه آژانس‌ها در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی سامانه‌ی فرانگر، صفحه کاریابی و استخدام در وبسایت این مجموعه‌ی فعال در حوزه صنعت گردشگری فعالیت خود را آغاز کرد. این سامانه‌ی جدید فرانگر با امکانات متفاوت و کاربردی برای استخدام و کاریابی در این صنعت در بخش سامانه‌ی کاریابی در سایت www.faranegar.com در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این بخش از پایگاه اینترنتی فرانگر، بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است و امکاناتی از قبیل ثبت رایگان آگهی استخدام، مشاهده جدیدترین فرصت های شغلی ویژه آژانس‌ها و ثبت ررزومه کارجویان در اختیار  مخاطبان قرار گرفته است.

علی تیماج‌چی مدیر عامل فرانگر با  ابراز امیدواری به رفع خلاهای موجود در این زمینه گفت: یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این پایگاه اینترنتی تسهیل و صرفه جویی در زمان و هزینه امور استخدام و ایجاد فرصت برابر برای متخصصین به منظور جذب در بازار کار بوده است. 

او ادامه داد: فرانگر همواره با تمرکز بر شناخت مشکلات و کاستی‌های موجود در صنعت هوایی و گردشگری، اقدام به تحلیل و تولید نرم‌افزارهای جدید و منحصر به ‌فردی جهت تسهیل کار خطوط هوایی و دفاتر خدمات مسافرتی در بخش های مختلف کرده است. رونمایی از این سامانه در وب سایت فرانگر نیز در همین راستا و با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت تحقق یافته است.

وی همچنین همگامی مجموعه با نیازهای روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس از رونمایی سامانه کاریابی به دنبال تکمیل سایر خدمات آنلاین خود در حوزه صنعت گردشگری هستیم و به زودی بستری جهت مشاهده جدیدترین بخشنامه‌های ایرلاین‌ها و اخبار صنعت هوایی را فراهم خواهیم کرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرانگر

شرکت فرانگر با ارائه راهکارهای نوین در صنعت هوایی و گردشگری در حوزه فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد. فرانگر با تمرکز بر شناخت مشکلات و کاستی‌های موجود در صنعت هوایی و گردشگری، اقدام به تحلیل و تولید نرم‌افزارهای جدید و منحصر به ‌فردی جهت تسهیل کار خطوط هوایی و دفاتر خدمات مسافرتی در بخش های مختلف نموده است. فرانگر بر آن است تا با تکیه بر شایستگی‌ها و نیروی انسانی متخصص خود، در زمینه‌ی طراحی و تولید نرم‌افزارهای تخصصی از لحاظ کیفیت، حجم فروش، پشتیبانی محصولات و رضایت مشتریان، پیشرو باشد و گامی نو در جهت پیشبرد اهداف صنعت هواپیمایی و گردشگری کشور بردارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]