اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960604259077580

کارگاه آموزشی دوره کامل سئو کسب و کار اینترنتی

کد: 13960604259077580

https://goo.gl/RUQyaJ

، مشهد , (اخبار رسمی): کارگاه آموزشی سئو کسب و کار اینترنتی، روز پنجشنبه 30 شهریور ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود که در طی آن به ارائه جدیدترین روش‌های سئو، از جمله استراتژی‌های تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی صفحات سایت و سئو تکنیکال، بهینه سازی محتوا، تکنیک های بک لینک و معرفی ابزارهای آنلاین سئو پرداخته می‌شود.

کارگاه آموزشی دوره کامل سئو کسب و کار اینترنتی
کارگاه آموزش سئو کسب و کار اینترنتی

پکیج کاربردی شامل فایل اختصاصی آموزشی و کتاب های الکترونیکی مباحث کارگاه به همراه ضروری‌ترین افزونه‌ها و ابزارهای سئو در روز کارگاه به صورت رایگان تقدیم شرکت کنندگان می‌شود.

به گزارش «کارگاه های آموزش سئو کسب و کار اینترنتی»، در این کارگاه سعی شده با انتقال دانش تخصصی و کاربردی از طریق متخصصین حوزه  سئو، تجارت الکترونیک و کسب و کار اینترنتی و نیز ارائه تجربیات و نتایج زمینه‌های کسب دانش و تجربه برای صاحبان کسب‌وکار، مدیران و دانشگاهیان و کلیه فعالان حوزه اینترنت فراهم شود.

مخاطبین کارگاه کلیه مدیران بخش خصوصی، صاحبان کسب و کار، دانشگاهیان،کارشناسان فروش، فعالان حوزه اینترنت و سایر علاقه‌مندان به کسب و کار های اینترنتی هستند.

قابل ذکر است، پکیج کاربردی  شامل فایل اختصاصی  آموزشی و کتاب های الکترونیکی مباحث کارگاه به همراه ضروری‌ترین افزونه‌ها و ابزارهای سئو در روز کارگاه  به صورت رایگان تقدیم شرکت کنندگان می‌شود. 

همچنین به تمامی شرکت‌کنندگان در کارگاه گواهی آموزشی از سازمان فنی و حرفه ای کشور اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه آموزشی می‌توانند به آدرس سایت رسمی کارگاه آموزشی به آدرس http://wpsites.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگاه آموزشی کسب و کار اینترنتی

سایت کارگاه های آموزشی کسب و کار اینترنتی با سالها تجربه در زمینه آموزش، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی، مشاوره، طراحی، راه اندازی به ارائه مطالب آموزشی، فناوری، کسب و کار، طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی و بازاریابی مجازی و آموزش می پردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]