اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960723264257782

اولین و جامع ترین خبرخوان رصد هواپیمایی؛

رونمایی از سایت «پروازخبر» با هدف رصد، اطلاع رسانی و پیگیری اخبار هواپیمایی

کد: 13960723264257782

https://goo.gl/4HnAmh

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف رصد، اطلاع رسانی و پیگیری اخبار هواپیمایی و مطالبات شهروندی در سفرهای هوایی، از سایت پرواز خبر به آدرس airlinepress.ir در 20 مهر 1396 رونمایی شد.

رونمایی از سایت پرواز خبر با هدف رصد، اطلاع رسانی و پیگیری اخبار  هواپیمایی
رونمایی از سایت «پروازخبر» با هدف رصد، اطلاع رسانی و پیگیری اخبار هواپیمایی

پایگاه خبری ایرلاین پرس با هدف رصد پروازها، آگاه و حساس سازی شهروندان و ارتقاء نظارت های مردمی بر این حوزه تخصصی آغاز به کار کرد

به گزارش پرواز خبر، سایت airlinepress.ir که یک سایت پژوهش محور است با ارائه‌ی سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد رصد، اطلاع رسانی و پیگیری اخبار هواپیمایی و مطالبات شهروندی و پرسنل در سفرهای هوایی را تسهیل کند.

حمیدرضا رحیمی کندلجی، سردبیر پرواز خبر در زمینه‌ی ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ایده راه اندازی پایگاه خبری ایرلاین پرس به رمضان ۱۳۹۶ برمی گردد. با تاخیر صورت گرفته توسط یکی از ایرلاین‌ها و اخلال ایجاد شده در وقت شرعی، ابطال روزه گروهی از مسافران رقم خورد. مسئله به بیت معظم یکی از آیات عظام منعکس گردیده و با جهت‌دهی‌های فکری معظم له، پایگاه خبری ایرلاین پرس با هدف رصد پروازها، آگاه و حساس‌سازی شهروندان و ارتقاء نظارت‌های مردمی بر این حوزه تخصصی آغاز به کار کرد»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «پایگاه خبری ایرلاین پرس در فاز نخست به شکل نیمه هوشمند (ترکیبی از هوش مصنوعی + انعکاس دستی اخبار) طراحی شده و در فاز دوم فعالیتی خود، به شکل کاملا هوشمند عمل خواهد نمود. اخبار منعکس شده در پایگاه ، از مراجع کاملا مستند اخذ شده و سعی تیم مدیریتی پایگاه بر این است که تا جای ممکن به شکل روزآمد، جامع و مانع، رصد کننده و کاربردی ارئه گردد. از آنجا که در روند انعکاس اخبار، احتمال وجود اختلالات یا اشتباهات غیرعمدی متصور می باشد، انتظار می رود موارد مشاهده شده توسط خوانندگان، ذی نفعان و ذی مدخلان محترم در اسرع وقت به پایگاه منعکس شود تا کادر اجرائی، اقدام به اصلاح کاستی های احتمالی کند.»

 

برخی امکانات و خدمات سایت پرواز خبر:

پرواز خبر، با هدف رصد، اطلاع رسانی و پیگیری اخبار هواپیمایی و مطالبات شهروندی در سفرهای هوایی، امکانات و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد که برخی از مهم‌ترین این امکانات موارد زیر هستند:

  • رصد روزانه اخبار هواپیمایی
  • دریافت اخبار فوری از شهروندان
  • پیگری مطالبات شهروندان و پرسنل
  • انعکاس اخبار خارجی
  • ایجاد خطوط خبری

 

گفتنی است پرواز خبر، به مناسبت این رونمایی، اقدام به استخدام جدید کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت پرواز خبر به آدرس airlinepress.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرلاین پرس

شرکت یکم رهیابان توسعه یک شرکت رسانه ای پژوهش محور میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | رسانه‌ها