اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960725264665632

رهبر شماره‌ی یک

کد: 13960725264665632

https://goo.gl/g14B2p

، تهران , (اخبار رسمی): عطری که از رئیس ­جمهور روسیه الهام گرفته شده است.

رهبر شماره یک
رهبر شماره‌ی یک

به گزارش لوکس بایر :

عطر Leaders Number One؛ عطری که با الهام از ولادیمر پوتین ساخته شده است، در ماه‌های پایانی سال 2016 فروش خود در شهر مسکو را آغاز کرد؛ تا در آستانه جشن بزرگ سال نو میلادی، مردم روسیه، این عطر را برای خود انتخاب کنند.

یک شیشه 100 میلی لیتری از این عطر حدودا 6000 روبل قیمت دارد (57یورو). این عطر درشیشه‌ایی براق و مشکی رنگ عرضه می‌­شود و ویژگی‌­های این رئیس جمهور را به نمایش می‌گذارد و از عبارتِ "الهام گرفته شده از پوتین"، استفاده کرده­ است.

"ولادیسلاو رکانوف"، عطر ساز اهل بلاروس که خالق این عطر است؛ می‌گوید: "این عطر، گرم و مخملی است؛ در عین حال، هم ملایم و هم محکم و استوار است".

این عطر، روز چهارشنبه، در فروشگاه GUM در شهر مسکو فروشش را آغاز کرد و می‌توان آن را به صورت آنلاین نیز سفارش داد. فروشندگان این عطر می‌­گویند که هم­ اکنون از آلمان و چین هم سفارش دارند و امیدوار هستند تا یک شیشه از این عطر را، به ولادیمر پوتین نیز تقدیم کنند.

2000 شیشه از این عطر بصورت لیمیتد ادیشن (limited edition) ارائه شده و سازندگان آن، درصدد عرضه‌ی مدل زنانه آن، برای سال آینده هستند. بخشی از درآمد حاصل از فروش این عطر، برای کمک به کودکان ناتوان صرف می‌شود.

طبق گزارش روزنامه "کومسومولسکایا پراودا"، این عطر حاوی نوت‌های لیمو، نارنج و شاتوت است: "این عطر با نوت‌های مرکبانی آغاز می‌شود، و سپس به آرامی‌هسته جنگلی، کاجی و سبز آن، باز می‌شود، و سرانجام به مشک و لوبیای تونکا ختم می‌شود. یکی از مشاوران فروش این عطر به گزارشگر روزنامه گفته است که: "خانم‌ها بیش از آقایان این عطر را دوست دارند!"

این عطر، هدیه بسیار خوبی برای آن دسته از طرفداران پوتین است که تی شرت، ماگ، مگنت و کاور آیفون آن‌ها، ولادیمر پوتین است، و در تمام فروشگاه های مسکو عرضه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لوکس بایر

فروشگاه اینترنتی مازاری یک محیط لوکس، آرام و خلوت برای یک خرید خاص است. پرداخت هزینه سفارشات به صورت اینترنتی و از درگاه بانک پاسارگاد است. تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه سفارشات خود را به صورت آنلاین از درگاه پرداختی امن و مطمئن پارس پال پرداخت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]