اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960729264976554

شبکه‌ی سرور اختصاصی فرانسه

کد: 13960729264976554

https://goo.gl/6UmBQA

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به کاربردهایی که سرور اختصاصی برای کاربران به ارمغان می آورد در این مقاله می خواهیم به شبکه‌ی دیتاسنتر سرور اختصاصی فرانسه بپردازیم.

سرور اختصاصی فرانسه، سخت افزار قدرتمندی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند با استفاده از مجازی سازی، سرور مجازی فرانسه بسازند و یا بر روی سرور اختصاصی فرانسه با نصب کنترل پنل‌ هاستینگ اقدام به راه اندازی و حتی فروش سرویس هاست یا ‌هاست فرانسه کند.

 

علاوه بر سخت افزار قدرتمند سرور اختصاصی فرانسه، از ویژگی‌های دیگر این سرویس می‌توان به شبکه‌ی بسیار قدرتمند سرور اختصاصی فرانسه اشاره نمود که در واقع هدیه‌ای از طرف دیتاسنتر OVH به کاربران و خریداران سرور اختصاصی فرانسه است.

 

سرور اختصاصی فرانسه با قرارگیری در شبکه‌ی قدرتمند دیتاسنتر OVH بستری امن و مطمئن برای تجارت الکترونیکی به همراه فایروال‌های سخت افزاری ارائه می‌دهد. یکی از مشکلاتی که همواره کاربران و یا مدیران آی‌تی با آن همراه هستند، حمله‌های DDOS است که می‌تواند آسیب زیادی به شبکه و سرور و حتی کسب و کار مدیران وارد کند؛ اما سرور اختصاصی فرانسه به دلیل مجهز بودن به فایروال‌های سخت افزاری و anti – DDOs تا حد زیادی جلوی این گونه حملات را می‌گیرد تا شما بتوانید به راحتی از سرور اختصاصی با سرور مجازی خود استفاده کنید و نگران این گونه حملات نباشید.

 

دیتاسنتر OVH با داشتن دو لوکیشن فیزیکی مختلف در فرانسه و کانادا سرور اختصاصی ارائه می‌کند که با تهیه‌ی سرور اختصاصی فرانسه می‌توانید بر روی این سرور اختصاصی آی پی‌های کشور‌هایی چون هلند و آلمان نیز داشته باشید.

 

اگر مدیر سایت هستید و سایت شما کاربران زیادی دارد و شما نیاز به یک سرور امن برای مدیریت‌ هاست خود دارید، سرور اختصاصی فرانسه بهترین انتخاب برای شما است؛ زیرا علاوه بر تامین سخت افزار مناسب، با فایروال‌های قدرتمند دیتاسنتر OVH دیگر نگرانی برای حمله بر روی سایت خود ندارید و می‌توانید بدون دغدغه به تجارت خود بپردازید.

سرور اختصاصی فرانسه علاوه بر  فایروال سخت افزاری که ارائه می‌دهد، برای کاربرانی که  نسبت به حمله‌ها حساس هستند و شبکه 100 % ایمن می‌خواهند، فایروالی تحت عنوان گیم فایروال ارائه می‌دهد که به صورت 100 % در کنترل کاربر است و به صورت پیش فرض خیلی از پورت‌های غیر ضروری سرور که مستعد حمله هستند را بسته است.

 

از دیگر ویژگی‌هایی که شبکه دیتاسنتر OVH را نسبت به سایر دیتاسنتر‌ها متمایز تر می‌کند و در ارائه سرور مجازی بر روی سرور اختصاصی فرانسه خودنمایی می‌کند، ست شدن آی پی‌ها بر روی مک‌های یکتا است که با این امکان کاربران نتوانند از سایر آی‌پی‌های رنج استفاده کنند و یا به اسنیف شبکه بپردازند. اگر برای کسب و کار خود و یا برای مدیریت سایت خود به سرور اختصاصی با منابع بالا و همچنین شبکه‌ای امن و مطمئن دارید توصیه نوین‌هاست، سرور اختصاصی فرانسه است. با شبکه‌ی سرور اختصاصی فرانسه تجارتی بی دغدغه داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاست

نوین هاست ارایه دهنده خدمات سرور مجازی ، هاست ، سرور اختصاصی ، دامنه و طراحی سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]