اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960730265197829

افزایش سرعت سایت

کد: 13960730265197829

https://goo.gl/uaDQag

، تهران , (اخبار رسمی): افزایش سرعت سایت به نوبه‌ی خود یکی از موارد تاثیر گذار در سئو سایت است. مواردی که باید در سئو رعایت شود در واقع نکاتی هستد که رعایت کردن آن سبب رضایت بازدید کننده و در نتیجه افزایش بازدید کننده می‌شود.

کاهش حجم تصاویر به کار رفته در سایت اشاره کرد، در واقع میزان حجم تصاویر موجود در سایت باید به میزان بسیار زیادی کاهش یافته باشد

افزایش سرعت سایت

 

در صورت حفظ رضایت بازدیدکننده، می‌توان رتبه‌ی مطلوبی را در سئو سایت به دست آورد. در واقع هدف اصلی در بحث سئو در گوگل و یا هر موتور جست‌وجوی دیگری، دارا بودن سایتی مفید و کارا برای بازدید کنندگان و مشتریان است.

 

 

راهکارهای افزایش سرعت سایت :

 

- میزان Source Code فایل های HTML و CSS را کاهش دهید.

- حجم تصاویر به کار رفته در سایت را کاهش دهید. در واقع میزان حجم تصاویر موجود در سایت باید به میزان بسیار زیادی کاهش یافته باشد.

- در صورت استفاده از CMS-ها باید تمام افزونه‌ها و یا ماژول‌هایی که از آنها استفاده چندانی نمی‌شود به طور کامل حذف شود. نکته‌ی بسیار مهمی که در این قسمت مطرح شود این است که  فعال نبودن ماژول و یا افزونه در CMS به معنای عدم حضور آن افزونه در هاست نیست و باز هم فضای لازم را اشغال می‌کند؛ بنابراین در صورت عدم نیاز به افزونه مورد نظر آن را به طور کامل حذف کنید.

- برخی افزونه‌ها در برخی CMS-ها وجود دارند که می‌توانند اطلاعات هاست را Catch کنند تا در صورت بارگزاری مجدد سایت اطلاعات در از فضای Catch شده واکِشی شود. این امر سبب افزایش سرعت بارگزاری سایت می‌شود. یکی از افزونه‌هایی که می‌توان در CMS وردپرس نام برد افزونه WP Super Catch است که در افزایش سرعت سایت نقش بسزایی دارد.

- برخی افزونه‌ها نیز هستند که سبب فشرده سازی حجم کلیه‌ی اطلاعات موجود در سایت می‌شود، در اصطلاح این گونه افزونه‌ها اطلاعات را Zip و یا فشرده سازی می‌کنند. این افزونه‌ها به راحتی می‌توانند حجم سایت را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. در صورتی که از CRM وردپرس استفاده می‌شود می‌توان از افزونه‌ی GZIP Ninja استفاده کرد.

به غیر از استفاده از افزونه‌هایی که در CMS-های مختلف متفاوت است، جهت ZIP کردن اطلاعات می‌توان از کد فشرده سازی موجود در فایل HTaccess استفاده کرد. به عنوان مثال تکه کد زیر در این فایل می‌توان حجم قابل توجهی از اطلاعات سایت را فشرده کنید:

 

# BEGIN Compress text files

<ifModule mod_deflate.c>

 <filesMatch “\.(css|js|x?html?|php|woff|ttf|png|jpg|gif)$”>

 SetOutputFilter DEFLATE

 </filesMatch>

</ifModule>

# END Compress text files

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئویاب

بهینه سازی سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]