اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960806265807213

چگونه با مناقصات و مزایده به موفقیت دست یابیم؟

بهترین راه کسب درآمد: مناقصات، مزایدات و استعلام

کد: 13960806265807213

https://goo.gl/TT6ZvF

، تهران , (اخبار رسمی): کسب درآمد یکی از مهمترین اهداف هر کسب‌وکاری است و راه‌های مختلفی دارد. هر شرکت و یا هر شخصی با توجه به سیاست‌های کاری خود روش مناسب کسب درآمد را انتخاب می‌کند. یکی از بهترین این راه‌ها شرکت در مناقصه و مزایده و استعلام‌ها است.

بهترین راه کسب درآمد : مناقصات ، مزایدات و استعلام
مناقصه مزایده مناقصات مزایدات استعلام سایت مناقصات

حتما در اولین فرصت به سایت شرکت پارس‌نما داده‌ها مراجعه کنید تا با دنیایی از مناقصات و مزایده‌ها و استعلام‌های سراسر کشور آشنا شوید. انتخاب این سایت بهترین روش برای برداشتن قدم اول است.

به گزارش شرکت پارس‌نما داده‌ها؛ امروزه تمامی پروژه‌های پر سود از طریق برگزاری مناقصه و مزایده و استعلام برگزار می‌شود. پس اگر می‌خواهید این پروژه‌ها را از دست ندهید حتما باید حواستان به مناقصات  و مزایدات و استعلام‌های درحال برگزاری باشد.

برای اینکه بتوانید از  این سه اتفاق مهم اقتصادی بی‌خبر نمانید؛ باید به موقع از برگزاری آن‌ها مطلع شوید.  این اولین و مهم‌ترین قدم برای شروع کار است؛ اما با روشی بسیار ساده می‌توانید به تمامی این اطلاعات به موقع دسترسی پیدا کنید و خیالتان از این بابت راحت باشد. پایگاه مناقصات کشور پارس نماد داده‌ها بهترین انتخاب برای دسترسی به این اطلاعات است. حتما در اولین فرصت به سایت این شرکت مراجعه کنید تا با دنیایی از مناقصات و مزایدات و استعلام‌های سراسر کشور آشنا شوید. مزایایی که این سایت را بسیار متمایز کرده است شامل دسته بندی صنفی و تخصصی مناقصات و مزایدات واستعلام‌ها، اطلاع رسانی مزایدات املاک، بازنشر کامل استعلام‌های سایت ستاد  (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت)، اطلاع رسانی لحظه ای، قابلیت جستجو بر اساس موضوع، استان، برگزار کننده، تاریخ و... امکان استفاده از اپلیکیشن اندروید و ios و ربات تلگرام است. انتخاب این سایت بهترین روش برای برداشتن قدم اول است.

 

قدم دوم این است که شما باید اطلاعات صحیح و کاملی در خصوص هر معامله کاری داشته باشید، اطلاعاتی نظیر محل برگزاری، مدت مقرر برای اعلام آمادگی و یا میزان مبلغ تضمین شرکت در این پروژه‌ها. این موارد به شما کمک خواهد کرد تا تصمیم درستی برای شرکت کردن در این پروژه‌ها بگیرید.

 

سومین قدم شناسایی شرایط شرکت در مناقصه، استعلام  و یا مزایده است. از آنجایی که اغلب مناقصات و مزایدات شرایط خاص خود را دارند لازم است پیش از هر اقدام دیگری یک چک لیست از شرایط احراز هر مناقصه یا مزایده تهیه شود. (شرایط شرکت در هر مناقصه یا مزایده پیشتر توسط مناقصه‌گزار یا مزایده‌گزار تعیین شده) مشخص کردن شرایطی که دارید در مقابل شرایطی که مورد نیاز است می‌تواند امکان شرکت در مناقصه یا مزایده را برای شما نمایان  کند.

 

قدم بعدی گردآوری سریع و با دقت مدارک مورد نیاز و تحویل به موقع آن به مناقصه‌گزار یا مزایده‌گزار است. خیلی از شرکت‌کنندگان در مناقصه و یا مزایده به دلیل اهمیت ندادن به همین مساله مهم و یا غافل شدن از اهمیت مدارک ارائه شده و زمان پایان فرصت آن، مناقصه و یا مزایده را از دست می‌دهند. حتما حواستان باشد که اغلب مناقصات و مزایدات تمدید نمی‌شوند و امکان تصحیح مدارک و یا ارائه مدارک به طور کامل وجود نخواهد داشت. خیلی از رقبای شما در همین جای کار از دور رقابت خارج می‌شوند.

 

تا اینجای کار شما مهمترین قسمت‌های پروژه‌تان را انجام داده‌اید و حالا باید گوش به زنگ نتایج بازگشایی پاکات مدارک باشید. معمولا برای هر پروژه سه برنده اعلام می‌شود که در ابتدا از برنده‌ی شماره‌ی اول برای انجام ادامه‌ی روند معامله دعوت می‌شود و در صورتی که برنده‌ی اول پاسخگویی مناسب نداشته باشد، به سراغ برنده‌ی دوم و بعد از آن برنده‌ی سوم می‌روند. پس مراقب باشید که اگر نفر اول شدید حتما اخبار مربوط به آن مناقصه یا مزایده را به دقت دنبال کنید تا بر اثر بی دقتی از دور خارج نشوید. اگر نفر اول هم نشدید همچنان احتمال به دست گرفتن آن مناقصه یا مزایده وجود دارد. بنابراین تا عقد و اجرای کامل قرار داد مساله را دنبال کنید.

 

مراحلی که گفته شد به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر به شرکت در مناقصه و مزایده و استعلام‌هایی که برگزار می‌شود بپردازید. شما برای موفقیت در کسب و کارتان و شرکت کردن در پروژه‌هایی که گفته شد کار سختی پیش رو ندارید فقط کافی است اولین گام را محکم بردارید. گاهی یک گام کوچک در مسیر درست می‌تواند به بزرگترین گام زندگی‌تان تبدیل شود.

 

مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده‌ها به عنوان جامع ترین پایگاه مناقصات به شما کمک خواهد کرد در مناقصات مزایدات واستعلام‌ها یک گام جلوتر باشید.

راه‌های ارتباط با مرکز فرآوری اطلاعات پارس نماد داده‌ها:

www. parsnamaddata. com

021-88349670-5

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس نماد داده ها

اطلاع رسانی مناقصات و مزیدات و استعلام های کشور تهیه و ارسال اسناد مناقصه و مزایده ارسال اخبار قوانین و لوایح اقتصادی و تجاری تقویم نمایشگاه های داخلی و خارجی و ....

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]