اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960808266086554

مزیت های سرور اختصاصی ایران

کد: 13960808266086554

https://goo.gl/PjEasg

، تهران , (اخبار رسمی): سرور اختصاصی ایران مزیت‌های فراوانی نسبت به سرور مجازی یا سرور اختصاصی خارج از ایران دارد که در این مقاله به توضیح مختصر برخی از این مزیت‌ها می‌پردازیم، با ما همراه باشید!

مزیت های سرور اختصاصی ایران
مزیت های سرور اختصاصی ایران

به گزارش نوین هاست؛ همانطور که می‌دانید  سرور اختصاصی در واقع کامپیوتری قدرتمند است که دائما روشن بوده و دارای اینترنت مناسبی است تا شما بتوانید از طریق این کامپیوتر سرویس مورد نظرتان را ارائه کنید و می‌توان به صورت مستقیم مورد استفاده قرار بگیرد یا از طریق مجازی سازی به سرور مجازی تقسیم شده و ارائه‌ی سرویس کنید.

یکی از مزیت‌های قابل توجه سرور اختصاصی سرعت بالا و منابع اختصاصی آن است که تفاوت آن با سرور اختصاصی ایران در این است :

سرور اختصاصی ایران در دیتاسنتر‌های ایرانی است، به همین دلیل دسترسی کاربران ایرانی به سرور مجازی یا سرور اختصاصی ایران تا 5 برابر سریع‌تر خواهد بود؛ یعنی سایت‌هایی که هاست آن‌ها بر روی سرور مجازی یا سرور اختصاصی ایران میزبانی می‌شوند از نظر دسترسی و سرویس‌دهی سریع‌تر از سایت‌های میزبانی شده بر روی ‌هاست خارج است .

بنابراین یکی از برتری‌های سرور اختصاصی ایران در ارائه‌ی ‌هاست ایران سرعت و دسترسی بهتر کاربران ایرانی به محتوای مورد نظر است.

از سرور اختصاصی ایران با‌هارد بالا می‌توان برای سایت‌ها‌ی دانلود یا‌ هاست دانلود استفاده کرد؛ زیرا علاوه بر دسترسی سریع کاربران ایرانی به سایت‌ها و محتوای مورد نظر، دسترسی فیزیکی به داده‌های موجود در سرور باعث شده که مدیران سایت‌های دانلود به راحتی بتوانند فایل‌های موردنظر را از اینترنت دانلود کرده و به‌هارد اکسترنال مورد نظر خود منتقل کنند یا بالعکس می‌توانند فایل‌های خود را از‌ هارد اکسترنال خود به سرور منتقل کرده و در اختیار کاربران قرار دهند.

با افزایش فناوری بازی‌های آنلاین و تحت وب دغدغه‌ی بسیاری از کاربران ایرانی و گیمر‌ها نداشتن پینگ مناسب برای ارتباط با سرور‌های بازی آنلاین و یا اپلیکیشن مورد نظراست، از همین رو سرور اختصاصی ایران با منابع و کانفیگ مناسب می‌تواند این مشکل را حل نموده و سرعت و دسترسی مناسبی به کاربران و گیمر‌های ایرانی فراهم کند.

سرور اختصاصی ایران در دیتاسنتر‌های مختلف ایرانی می‌تواند خدمات و امکانات مختلفی برای مدیران سایت‌ها و یا کاربران ایرانی ارائه کند؛ برای مثال سرور اختصاصی ایران در دیتاسنتر تبیان به علت داشتن روت و پینگ بسیار مناسب توانست به عنوان تونلی برای کاهش پینگ و افزایش سرعت دسترسی کاربران به سرور‌های خارج از ایران مورد استفاده قرار گیرد یا با راه اندازی‌ هاست ایران و کنترل پنل‌هاستینگ بر روی سرور اختصاصی ایران یا سرور مجازی ایران‌، هاست مطمئن و ایمن به کاربران ارائه داد. در ضمن مزیت سرور مجازی ایران یا سرور اختصاصی ایران در این مورد می‌تواند داشتن قایروال سخت‌افزاری مناسب برای مقابله با اتک‌های حجم بالا باشد. به این صورت که در صورت حمله‌ی شدید از سرور‌های خارج می‌توان دسترسی به سرور را محدود به آی پی‌های ایرانی کرد تا کاربران ایرانی همچنان بدون مشکل از سرویس شما استفاده کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاست

نوین هاست ارایه دهنده خدمات سرور مجازی ، هاست ، سرور اختصاصی ، دامنه و طراحی سایت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]