اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960913270377505

مجوز بازارگاه الکترونیک حمل و نقل کالا برای استارتاپ آسان بار صادر شد

کد: 13960913270377505

https://goo.gl/JJx97n

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آسان بار که در ماه گذشته با رونمایی از نسخۀ صادراتی اپلیکیشن خود به نام «فریت گرام» در کانادا، به عنوان اولین استارتاپ صادراتی ایران، سر و صدای زیادی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال به پا کرد، هفته گذشته موفق به دریافت مجوز بازارگاه الکترونیک حمل و نقل کالا شد.

مجوز بازارگاه الکترونیک حمل و نقل کالا برای استارتاپ آسان بار صادر شد
مجوز بازارگاه الکترونیک حمل و نقل کالا برای آسان بار،استارتاپ پیشرو در صنعت حمل و نقل صادر شد

آسان بار از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از ده استارتاپ برتر ایرانی برای شرکت در بیست و سومین نمایشگاه باکوتل 2017 انتخاب شده است.

بازارگاه الکترونیک یا E-Marketplace بستری آنلاین برای تعامل، مذاکره و انجام معامله بین ارائه‌دهندگان و متقاضیان خدمات حمل و نقل جاده‌ای کالا است که ضوابط مربوط به فعالیت این بازارگاه‌های حمل‌و‌نقل کالا، از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور ابلاغ شده است.

محمد حسینی، مدیر عامل شرکت آسان بار، با بیان اینکه بازارگاه‌های الکترونیکی با هدف ضابطه‌مند شدن بخش خصوصی در حوزه فعالیت کسب و کارهای اینترنتی در حمل ‌و نقل کالا، افزایش کیفیت خدمات و برقراری ارتباط بهتر و سریع‌تر به چنین خدماتی راه‌اندازی شده‌اند، گفت: درایت مسئولین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کل کشور در این زمینه به یقین قابل تقدیر است که بسیار خوب و قانون مند در جهت حمایت از استارتاپ های حمل ونقل کالا قدم برداشته اند و خوشبختانه، با توجه به کیفیت بالای خدمات شرکت آسان بار، مجوز بازارگاه الکترونیک حمل کالا به آسانی و بدون هیچ مشکلی برای آسان بار صادر گردید و هم اکنون، شرکت آسان بار جزو اولین استارتاپ‌هایی است که موفق به دریافت چنین مجوزی از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور شده است.

وی در ادامه افزود: آسان بار هم اکنون، به عنوان فعال ترین و به روز ترین بازارگاه حمل و نقل الکترونیک بار در کشور شناخته شده و روزانه بیش از 1000 بار در این سیستم توسط شرکتهای حمل و نقل اعلام می شود و به یقین همین مسئله باعث تمایز آسان بار از دیگر رقبا شده است .

مدیر عامل شرکت آسان بار در ادامه با تاکید بر مزایای مجوز بازارگاه الکترونیک حمل و نقل کالا اضافه کرد که آسان بار با ایجاد یک پل ارتباطی قوی بین باربری ها و راننده ها توانسته است علاوه‌ بر آسان سازی روند حمل بار، میزان درآمد رانندگان را نیز به طرز چشم‌گیری افزایش دهد.

به گفته حسینی، با توجه به دریافت مجوز بازارگاه الکترونیک حمل و نقل کالا و آغاز فعالیت بین‌المللی این مجموعه، آسان بار از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان یکی از ده استارتاپ برتر ایرانی برای شرکت در نمایشگاه باکوتل 2017 در کشور آذربایجان انتخاب شده تا با حمایت کامل این وزارتخانه در این نمایشگاه شرکت کند.

نمایشگاه باکوتل، از مهم‌ترین رویدادهای مهم در صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات منطقه قفقاز است که امسال برای بیست و سومین سال در شهر باکوی آذربایجان برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان بار

آسان بار تخصصی ترین و محبوب ترین سامانه اینترنتی ارائه دهنده خدمات حمل و نقل کالا در سراسر ایران به رانندگان پایه یک و شرکت های حمل و نقل (باربری) می باشد، به عبارت دیگر آسان بار پل ارتباطی رانندگان و شرکت های حمل و نقل در بستر اینترنت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]