اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961206284368134

با حضور دکتر محمود معظمی

سمینار "ده‌نمک" و "سال‌نو، رخت‌نو، حال‌نو" در اهواز برگزار می‌شود

کد: 13961206284368134

https://goo.gl/6AXm84

، اهواز , (اخبار رسمی): سمینار "ده‌نمک" و سمینار "سال‌نو،رخت‌نو،حال‌نو" با سخنرانی دکتر محمود معظمی، دهم و یازدهم اسفند ماه در سالن مهر اهواز واقع در اتوبان لشکر برگزار می‌شود.

سمینار "ده‌نمک" و "سال‌نو،رخت‌نو،حال‌نو" در اهواز برگزار میشود
محمودمعظمی

مخاطبان در این سمینار خواهند آموخت که تنها هنگامی رشد واقعی خواهند داشت که بتوانند از دیوار ترس و استرس عبور کنند و آن‌ها را فرو بریزند و این تنها با شجاعت روبرو شدن با آن‌ها پیدا خواهد شد

سمینار "ده‌نمک" و سمینار "سال‌نو،رخت‌نو،حال‌نو" با سخنرانی دکتر محمود معظمی ، دهم و یازدهم اسفند ماه 96 در سالن مهر اهواز واقع در اتوبان لشکر برگزار می‌شوند.

این سمینارها از سوی گروه آموزشی اسطوره سازان از ساعت 16:30 تا 20:30 با تدریس دکتر محمود معظمی در سالن مهر برگزار می‌شود.

دکتر معظمی در سمینار "ده‌نمک" با راهکارهای دل‌نشین و آموزنده به شرکت‌کنندگان در این همایش می‌آموزد که چرا رهایی از زندان اندیشه، باور، رفتار و زندان عادات، برای اکثر انسان‌ها سخت و ناشدنی به نظر می‌رسد چون تنها محبوس جهان که هرگز نخواهد توانست از زندان بگریزد، شخصی است که در زندان خویش گرفتار شده باشد.

مخاطبان در این سمینار خواهند آموخت که تنها هنگامی رشد واقعی خواهند داشت که بتوانند از دیوار ترس و استرس عبور کنند و آنها را فرو بریزند و این ممکن نخواهد شد مگر این که نخست شجاعت روبرو شدن با آنها را پیدا کنند.

همچنین در سمینار "سال‌نو، رخت‌نو، حال‌نو" دکتر معظمی به این مسئله می‌پردازد که چرا با وجود‌یکه همه در لحظه سال تحویل از خدا می‌خواهیم که حال ما را به بهترین حال کند ولی باز هم از حالی که داریم راضی نیستیم؟ چه کار باید بکنیم تا در سال جدید درهای شادی، موففیت و ثروت به روی ما باز شود.

گفتنی است علاقه‌مندان به شرکت در این سمینار آموزشی می‌توانند جهت خرید بلیط به وب سایت www.A61.ir مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09903596770 و 06133339250  تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اسطوره سازان

گروه آموزشی اسطوره سازان با ارائه روش های نوین کسب و کار و بازاریابی مسیر تجارت شما را به سمت تعالی سوق خواهد داد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت