اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970423304746094

مهمترین دلایل انتخاب و خرید آنتی ویروس‌های قدرتمند Webroot

چرا آنتی ویروس وبروت را انتخاب و خریداری کنیم؟

کد: 13970423304746094

https://goo.gl/CkqYjG

، تهران , (اخبار رسمی): آنتی ویروس‌های وبروت علاوه بر استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های فناوری مانند هوش مصنوعی AI و یادگیری ماشینی ML برای حفاظت از کاربرانش، بسیار سبک و بسیار کم حجم هستند.

چرا آنتی ویروس وبروت را انتخاب و خریداری کنیم؟
آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار سبک و کم حجم وبروت

هزاران کاربر ایرانی از جمله مشترکان سرویسهای اینترنت پرسرعت ( ADSL , TD-LTE و Wireless ) نیز آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار سبک وبروت ( وب روت ) را برای حفاظت از خود انتخاب کرده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، در این یادداشت درباره مهمترین دلایل انتخاب، خرید و استفاده از آنتی ویروس‌های شرکت آمریکایی وبروت که با نام Webroot Secure Anywhere شناخته می‌شوند صحبت خواهد شد.

آنتی ویروس‌های وبروت در 2 کلاس خانگی (Home) و تحت شبکه (Endpoint Protection) ارائه می‌شوند که آنتی ویروس‌های خانگی شامل Webroot Antivirus ،Webroot Internet Security Plus ،Webroot Internet Security Complete و Webroot Mobile Security هستند.

 1- قدرت حفاظتی بی نظیر و شگفت انگیز

وبروت از شرکت‌های مطرح و صاحب نام امنیتی در زمینه استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های فناوری از جمله AI (هوش مصنوعی) و ML (یادگیری ماشینی) در نرم افزارهای آنتی‌ویروس است.

آنتی ویروس‌های وبروت در بحث تکنولوژی رفتارشناسی نیز عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان داده‌اند تا نشان دهد در حالت آفلاین (قطع از اینترنت) نیز می‌تواند به شکل مناسبی از کاربرانش محافظت کند.

2- بسیار کم حجم

حجم فایل نصب آنتی ویروس‌های وبروت به سختی به 4 مگابایت می‌رسد و برای نصب به فضایی در حدود 15 مگابایت نیاز دارد.

3- بسیار بسیار سبک

آنتی ویروس‌های وبروت بسیار کم از منابع سیستم مانند حافظه رم و پردازنده استفاده می‌کنند.

میزان استفاده از حافظه رم توسط آنتی ویروس‌های وبروت در حالت عادی حدود 10 مگابایت و در حالت اسکن حدود 30 مگابایت است و میزان استفاده از پردازنده در حالت اسکن به سختی به 1 درصد می‌رسد.

4- آپدیت فوق العاده سبک و آرام 

این بخشی است که تجربه آن بسیار لذت بخش است و باید خودتان آنتی ویروس‌های وبروت را نصب کنید تا آن را لمس کنید.

5- قابل تهیه در ایران از شرکت معتبر دورانتاش

نسخه‌ها و لایسنس‌های اصلی و اورجینال آنتی ویروس‌های وبروت از سال 1388 شمسی (2009 میلادی) توسط شرکت دورانتاش در ایران ارائه می‌شوند و هم اکنون تعداد زیادی از کاربران و شرکت‌های ایرانی تحت حفاظت آنتی ویروس‌های وبروت هستند که می‌توان به کاربران و مشترکان شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های اینترنت پرسرعت (ADSL) از جمله آسیاتک و شهراد شبکیه (صفرویک پرداز) اشاره کرد.

هزاران کاربر دیگر از جمله مشترکان سرویس‌های اینترنت پرسرعت (ADSL , TD-LTE و Wireless) نیز آنتی ویروس‌های قدرتمند و بسیار سبک وبروت (وب روت) را برای حفاظت از خود انتخاب کرده‌اند.

جالب است بدانید برخی رسانه‌ها، اشخاص و شرکت‌های فروشنده آنتی ویروس به دلیل اینکه نمی‌توانند با شرکت دورانتاش رقابت کنند، با ارائه اطلاعات نادرست به کاربران (شرکت‌های آنتی ویروسی با نام‌های ترندمیکرو و وبروت وجود خارجی ندارند و یا ترندمیکرو و وبروت، برندها و شرکت‌های کوچک و متفرقه هستند )، تلاش دارند کاربران و شرکت‌های ایرانی را از خرید آنتی ویروس‌های شرکت دورانتاش منصرف کنند.

این در حالی است که برای نمونه دهها غول فناوری از جمله Cisco ،Aruba Networks ،F5 Networks ،PaloAlto Networks، HP ،RSA ،Citrix ،F445 Networks ،Fujitsu و Hitachi از جمله مشتریان و شرکای استراتژیک شرکت مطرح وبروت (Webroot) هستند و هم اکنون هزاران کاربر و شرکت ایرانی از آنتی ویروس‌های قدرتمند عرضه شده توسط شرکت دورانتاش استفاده می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]