اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308068984

لزوم داشتن بیمه مسافرتی برای تمام سفرهای خارجی

با «ازکی» مطمئن‌تر سفر خواهید کرد

کد: 13970508308068984

https://goo.gl/P11o7i

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه مسافرتی از شما در برابر حوادث سفر مثل بیماری، گم شدن بار، تأخیر پرواز و.... حمایت خواهد کرد و سفری امن و آسوده را برای شما فراهم می‌کند.

با «ازکیـ» مطمئن تر سفر خواهید کرد
بیمه مسافرتی

وب سایت ازکی (AZKI.COM) با بهره‌گیری از متخصصان حرفه‌ای بیمه امکان استعلام، مقایسه و خرید اینترنتی بیمه مسافرتی را به آسانی و برای همه کاربران فراهم کرده است

حوادث همیشه در کمین هستند، حتی در زمان سفر. اگر می‌خواهید در سفر آسوده خاطر باشید، قطعا به بیمه مسافرتی نیاز خواهید داشت.

بیمه مسافرتی، بیمه‌ای است که برای پوشش هزینه‌های پزشکی، لغو سفر، گم‌کردن اسباب سفر، سوانح هوایی و دیگر خسارت‌های وارد شده در زمان سفر، هم در سطح بین‌المللی و هم در سطح داخلی، به تمام مسافران ارائه می‌شود.

بروز مشکلاتی که ذکر شد، در کشوری خارجی که مسافر با زبان و شرایط آن آشنایی لازم را ندارد، می‌تواند بسیار دردسر ساز باشد.

برای مثال موقعیتی را تصور کنید که مسافر در طول سفر در صورت بیماری هزینه درمان را همراه نداشته باشد، یا از نظر حقوقی به مشکلی برخورد کند و... قطعا این حوادث غیر قابل پیش بینی ادامه سفر را برای افراد دشوار خواهد ساخت.

به همین دلیل از طریق بیمه مسافرتی شما می توانید با کمترین دغدغه، ازتمامی لحظات خود در سفر لذت ببرید.

مزایای بیمه نامه مسافرتی:

در این بیمه اشخاصی که قصد مسافرت به خارج از کشور دارند تحت پوشش قرار می گیرند. همچنین باید بدانید که اعتبار بیمه مسافرتی فقط در خارج از کشور است.

مزایای این بیمه نامه عبارتند از:

  • پرداخت هزینه‌های درمانی، جراحی، داروخانه و بیمارستان برای حوادث و بیماری‌هایی که در طول مسافرت اتفاق می‌افتد.
  • پیگیری‌ و پرداخت هزینه مسائل حقوقی
  • استرداد بار مسافر در صورت فقدان یا اشتباه مسیر بار
  • پیگیری بیمه در صورت گم‌کردن، به‌سرقت رفتن و یا آسیب دیدن اسباب سفر، اموال شخصی و یا مدارک سفر
  • پرداخت هزینه‌های ناشی از تأخیر در حرکت و ...
  • انتقال پیام‌های فوری و اضطراری بیمه شده.

بیمه مسافرتی را از کی بخریم؟

برای خرید بیمه مسافرتی تنها دو راه پیش رو دارید:

اولین و مرسوم‌ترین روش، خرید حضوری از نمایندگی‌های بیمه در سطح شهر است که روشی زمان بر و دشوار است. اما روش ساده‌تر و مطمئن‌تری پیشنهاد می‌شود: وب سایت «ازکی »

وب سایت ازکی(AZKI.COM) با بهره‌گیری از متخصصان حرفه‌ای بیمه امکان استعلام، مقایسه و خرید اینترنتی بیمه مسافرتی را به آسانی و برای همه کاربران فراهم کرده است. با استفاده از ازکی با پاسخ دادن به چند سؤال ساده و با مطالعه اطلاعات موثق و کامل می‌توان بیمه خود را خریداری کنید.

قیمت بیمه مسافرتی:

نرخ بیمه مسافرتی خارج از کشور به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله: سن بیمه گذار،  مدت زمان سفر، نوع طرح انتخابی، مناطق تحت پوشش در طرح و سطح تعهد خسارات.

در سایت ازکی قیمت این بیمه در شرکت های بیمه قابل مشاهده و مقایسه است.

بهتر است بدانید ازکی علاوه بر بیمه مسافرتی انواع دیگر بیمه‌ها مثل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه‌های عمر و مسئولیت، بیمه آتش سوزی و زلزله و ..به فروش می‌رساند و افراد را از اطلاعات کارشناسان متخصص خود بهره‌مند می سازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ازکی

«ازکی» سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه است. شما با استفاده از وب سایت ازکی به آدرس azki.com می توانید انواع بیمه را از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های بیمه و در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. نکته مهم اینجاست که قبل از خرید بیمه، امکان مقایسه قیمت ها و شرایط بیمه های مختلف به سادگی در ازکی امکان پذیر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه