اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308326066

فت و گو محمد باقرنیا مدیرعامل سایت ویادولوپرز دات کام

در الکامپ 97 با مجموعه ویادولوپرز، برنامه‌نویس شوید

کد: 13970508308326066

https://goo.gl/pJLbuU

، بیرجند , (اخبار رسمی): اگر می‌خواهید یادگیری برنامه نویسی اندروید را شروع کنید می‌توانید ار آموزش‌های رایگان مقدماتی ما شروع کنید، فقط لازم است ملزومات برنامه نویسی اندروید را بر روی سیستم خود نصب کنید و ویدئو های ما را تماشا کنید.

در الکامپ 97 با مجموعه ویادولوپرز، برنامه‌نویس شوید
در الکامپ 97 با مجموعه ویادولوپرز، برنامه‌نویس شوید

باقرنیا در توضیح وب سایت ویادولوپرز، گفت:این سایت در حوزه آموزش برنامه نویسی فعالیت می‌کند و در حال حاضر به صورت تخصصی در حوزه اسمارت فون و برنامه نویسی موبایل کار می‌کند، آموزش‌های ویادولوپرز شامل آموزش‌های اندروید، آی او اس و.. است. و درحوزه کلاس پلتفرم هم شامل آموزش‌های react native  و زامارین است و به همین صورت بازی سازی با unity که به صورت تخصصی در آن فعالیت می‌کنیم.

وی در رابطه با مزیت خودشان نسبت به سایر رقبا، افزود: مزیت اصلی ما این است که ما سعی کردیم به صورت تخصصی وارد حوزه اسمارت فون شویم و از این حوزه خارج نشویم و سعی کردیم برنامه‌نویسانی را تربیت کنیم که از صفر و ابتدای کار تا تحویل یک اپلیکیشن در رویارویی با چالش‌ها همراهشان باشیم.

باقرنیا با اشاره بر آموزش های اندرویدشان، گفت: آموزش‌های اندروید ما از سه دسته مقدماتی ، متوسط و پیشرفته تشکیل شده است، ما آموزش‌های مقدماتی را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهیم، به دو دلیل که هم کیفیت آموزش را ببیند و هم ببیند که آیا توانایی ادامه راه را دارد یا نه.

وی ادامه داد: بعد از یادگیری مقدماتی به صورت کامل، می‌تواند پروژه تولید یک کتاب را تولید کند و در کافه بازار به عرضه بگذارد. بعد از آن شامل یک سری آموزش متوسط است که باز هم ما 60درصد آن را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهیم و نزدیک به 40درصد پولی است و به این ترتیب وارد مرحله پیشرفته می‌شود که بحث‌های تخصصی‌تر در آن ارائه می‌شود، در این مرحله هم در ازای خرید کاربر از طریق ایمیل، پشتیبانی سایت و پشتیبانی تلگرامی کاربر با ما در تعامل خواهد بود و پرسش و پاسخ داریم که در یک دورهمی با حضور مدرسان به رفع سوالات پرداخته می‌شود.

باقرنیا هدف از حضور در الکامپ را اینگونه توضیح داد: هدف از شرکت، اولا به این دلیل که می‌خواستیم کاربران را از نزدیک ببینیم و در عین حال برای معرفی کارمان و همچنین برای تهاتر کاری با بعضی از کسب‌وکارهایی که مربوط به ما هستند، چون دسته دیگری که در سایت داریم برای سرویس‌های بومی ایرانی که مربوط می‌شوند به حوزه برنامه‌نویسی مثلا الان گوگل مپ که احتمالا تحریم می‌شود و آموزش گوگل مپ را به کاربرانی که علاقمند هستند برسانیم ودر ازای آن بتوانیم یک تهاتر کاری را با سرویس‌های مشابه داشته باشیم که مثلا در الکامپ قبلی با پی‌پینگ این تهاتر را داشتیم.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت wiadevelopers.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویادولوپرز

در ویادولوپرز سعی داریم در زمینه آموزش تخصصی برنامه نویسی اسمارت فون ها و حوزه های مرتبط به اونا (مثل گجت های پوشیدنی) کار کنیم. ما کارمون رو با آموزش برنامه نویسی اندروید شروع کردیم وآموزش های پلتفرم ios و ویندوزفون ( یونیورسال ) رو هم در سایت گنجوندیم. در حال حاضر علاوه بر آموزش های این سه زبان مطرح دنیای اسمارت فون ها ، آموزش های دیگری نظیر بازی سازی و کار با کراس پلتفرم ها ،در سایت موجود هستند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]