اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970826328366094

زایکسل هم وبروت را انتخاب کرد

استفاده زایکسل از تکنولوژی های شرکت آنتی ویروس وبروت

کد: 13970826328366094

https://goo.gl/RRcaZU

، تهران , (اخبار رسمی): طی قراردادی شرکت تایوانی زایکسل از تکنولوژی‌های شرکت آمریکایی وبروت که سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی ویروس دنیا است، در محصولاتش استفاده خواهد کرد.

استفاده زایکسل از تکنولوژی های شرکت آنتی ویروس وبروت
استفاده شرکت زایکسل ( Zyxel ) از تکنولوژی شرکت وبروت ( Webroot )

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، شرکت تایوانی زایکسل قراردادی را با کمپانی امنیتی وبروت منعقد کرد.

کمپانی آمریکایی وبروت یکی از شرکت‌های پیشرو و مطرح تولید‌کننده آنتی ویروس‌های خانگی و شبکه و ارائه‌دهنده سرویس‌های امنیتی مانند Web Security و DNS Protection است.

جالب است بدانید شرکت وبروت (Webroot) که محصولاتش از سال 1387 در ایران توسط شرکت معتبر دورانتاش توزیع می‌شود، سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی‌ویروس دنیاست و هم اکنون هزاران کاربر و شرکت ایرانی نیز از محصولات آنتی ویروس این شرکت مطرح و محبوب برای حفاظت از خود و اطلاعات ارزشمندشان استفاده می‌کنند.

شرکت زایکسل ( Zyxel ) قرار است از تکنولوژی امنیتی و حفاظتی Webroot BrightCloud در تجهیزات شبکه‌ای خانگی و کوچک و متوسط خود استفاده کند.

از جمله شرکای استراتژیک و مشتریان بزرگ Webroot میتوان به شرکت‌های سیسکو سیستمز (Cisco) ، اف-5 (F5) ، آروبا (Aruba) ، آر اس ای (RSA) ، پالوآلتو (PaloAlto) و اچ پی (HP) اشاره کرد.

همچنین 3 غول مالی و بانکی سیتی بانک (Citi Bank)، آچ اس بی سی بانک (HSBC Bank) و عالی (Ally Bank) از جمله موسساتی هستند که آنتی ویروس‌های قدرتمند وبروت را به مشتریان خود توصیه کرده‌اند.

شرکت دلسا از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت اینترنتی شاتل، نماینده انحصاری تجهیزات شبکه زایکسل در ایران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]