کد: 13970907330449951

فرصت مطالعاتی 6 تا 9 ماهه با مزایای ویژه

جذب دانشجویان دکترا در پژوهشگاه علوم ورزشی

کد: 13970907330449951

https://goo.gl/QWTVnd

، (اخبار رسمی): پژوهشگاه علوم ورزشی، دانشجویان دوره دکترای رشته تربیت‌بدنی و سایر رشته‌های مرتبط در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های دولتی کشور را برای فرصت مطالعاتی 6 تا 9 ماهه، جذب می‌کند.

جذب دانشجویان دکترا در پژوهشگاه علوم ورزشی
جذب دانشجویان دکترا در پژوهشگاه علوم ورزشی

به گزارش «ورزش و دانش» و به نقل از پایگاه رسمی «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، دانشجویان متقاضی شرکت در این دوره می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در پژوهشگاه استفاده کنند، همچنین پذیرفته‌شدگان از حقوق و مزایای دوره‌های فرصت مطالعاتی وزارت علوم برای دانشجویان بورسیه و غیربورسیه بهره‌مند خواهند شد.

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند پس از کسب اطلاع از شرایط پذیرش در دانشگاه خود، سوابق اعضای هیأت علمی پژوهشگاه علوم ورزشی و سایر اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها که به شکل تمام‌وقت یا پاره‌وقت با پژوهشگاه همکاری دارند را مطالعه و به مذاکره با این اعضا اقدام نمایند تا پس از کسب موافقت آنها، نامه پذیرش و دعوت‌نامه پژوهشگاه را دریافت کنند. ادامه روند پذیرش نیز در دانشگاه مبدأ و سازمان امور دانشجویان انجام می‌گیرد که بخشنامه‌های جاری در سایت این سازمان، قابل ‌مطالعه است.

شرایط دقیق استفاده از فرصت مطالعاتی در دانشگاه‌های مبدأ بر اساس سهمیه‌های مشخص انجام می‌شود، بنابراین دانشجویان می‌توانند ابتدا از شرایط دانشگاه خود اطلاعات کافی را کسب کنند و در صورتی که دارای شرایط لازم بودند با اعضای هیأت علمی پژوهشگاه، مکاتبه کنند.

شایان ذکر است از سال 1393 تاکنون 21 نفر از دانشجویان دوره دکترای دانشگاه‌های مختلف کشور این دوره را با موفقیت سپری کرده‌اند و از خدمات و امکانات پژوهشگاه، کمک هزینه‌های تحصیلی و مشاوره علمی اعضای هیأت علمی در موضوع مرتبط با رساله دکترای خود نیز بهره‌مند شده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مزایای دوره، شرایط متقاضیان و فرآیند پذیرش به سایت پژوهشگاه علوم ورزشی مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن‌های 88747884-021 و 88747632-021 داخلی 115 (معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه) تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورزش و دانش

پایگاه اطلاع رسانی «ورزش و دانش» به عنوان رسانه تخصصی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در زمینه سرفصل‌هایی مانند گرایش‌ها، دانشگاه‌ها و آزمون‌‌های کنکور رشته تربیت‌بدنی _ کتاب‌‌‌ ورزشی، کتابخانه‌ها و ناشران _ پایان‌نامه، پرسش‌نامه، مقاله، نشریه‌ها، همایش و کارگاه‌های علمی ورزشی _ نمایشگاه‌، جشنواره و مسابقات مرتبط _ سازمان‌های ورزشی، انجمن‌های تخصصی علمی ورزشی و غیره، اخبار و اطلاعاتی کاربردی منتشر می‌کند.

منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش