اطلاعات تماس
  • 021261*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971015338069536

چگونه تم تولد پسرانه خود را انتخاب کنیم؟

کد: 13971015338069536

https://goo.gl/ccXLoD

، تهران , (اخبار رسمی): مهمترین رکن یک جشن تولد فوق‌العاده داشتن یک تم تولد مناسب و مرتبط است. پسر بچه‌ها عاشق جشن تولد هستند. برای آنکه یک جشن تولد زیبا و فراموش نشدنی برای پسرتان برگزار کنید پیشنهاد اول این است که یک تم تولد پسرانه مناسب انتخاب کنید.

تم تولد پسرانه
تم تولد پسرانه جدید برای نوجوان و بزرگسال را از طریق جشنپ تهیه کنید

گذاشتن کمی زمان و دانستن علائق فرزند در مورد تم مورد علاقه تولدش ارزشش را دارد

پیشنهاد اول جشنپ (www.jashnapp.com) این است که یک تم تولد پسرانه مناسب انتخاب کنید. پس از انتخاب یک تم مناسب بسیاری از جزئیات جشن تولد پسرانه خود را می‌دانید. گذاشتن کمی زمان و دانستن علائق فرزند در مورد تم مورد علاقه تولدش ارزشش را دارد. پسر بچه‌ای که در روز تولدش و همراه دوستانش در خانه‌ای است که تمامی گوشه و کنار آن با عکس‌هائی از کاراکتر مورد علاقه‌اش تزئین شده است. تصورش حتی برای همه هیجان‌انگیز است! جشنپ در این مقاله قصد دارد کمی در انتخاب یک تم تولد پسرانه مناسب کمک کند.  

چگونه تم تولد پسرانه را انتخاب کنیم؟

این روزها دیگر مثل چندین سال قبل، جشن‌های تولد به یک‌سری تزئینات جشن تولد تکراری و خسته‌کننده محدود نمی‌شود. شما می‌توانید تم تولد فرزند را از میان ده‌ها تم تولد پسرانه جذاب انتخاب کنید. تم‌‌های تولدی که در انواع شخصیت‌های محبوب کارتونی و دنیای بازی‌های کامپیوتری متنوع هستند.

شاید تا چند سال قبل شما جهت ایجاد یک تنوع در جشن تولد، تنها گزینه‌ی «طراحی کیک تولد» را پیشرو داشتید، و اگر می‌خواستید سراغ تم خاصی بروید، خودتان باید دست به کار می‌شدید و آنها را تقریبا از ابتدا درست می‌کردید. این موضوع نیازمند هزینه و زمان زیادی بود. اما این روزها می‌توانید به راحتی کاراکتر مورد علاقه فرزند را در میان تم‌های تولد پسرانه گوناگون پیدا کرد. در این تم‌ها تمامی موارد تزئینی، از ریسه‌ها گرفته تا بادکنک و جاهای پای بامزه همگی در یک تم هستند. در تم‌های تولد پسرانه حتی میز بار و فینگر فودها هم پر از المان‌های تم انتخابی شما خواهد بود. در تمامی لیوان‌ها، کاردها و چنگال و حتی دستمال‌های کاغذی اثری از تم انتخابی شما وجود دارد.

حتی اگر فرصت انتخاب تم را هم ندارید موسسات معتبری هستند که در زمینه فروش اقلام تولد، برگزاری جشن و انتخاب تم تولد می‌توانند کمک کنند. در زمینه انتخاب تم تولد هم می‌توان با توجه به سلائق فرزند، از آنها راهنمائی و مشاوره گرفت. در انتها و به عنوان آخرین پیشنهاد می‌خواهیم پس از انتخاب تم کمی هم خلاق باشید. خودتان هم می‌توانید با کمی فکر کردن به تم مورد علاقه فرزندان به آن چیزهائی اضافه کنید. مثلا اینکه حتما میهمانان خود را هم در جریان تم تولد پسرانه فرزند خود قرار دهید؛ آنها هم می‌توانند در انتخاب هدیه و یا پوشیدن لباس‌‌هائی مشابه، جشن را زیباتر کنند. در ادامه به چند تم تولد پسرانه محبوب نگاهی انداخته شده است.

محبوب‌ترین تم‌های تولد پسرانه:

تم تولد پسرانه اسپایدرمن: پسر بچه‌ها عاشق اسپایدرمن هستند. می‌توانید با انتخاب تم تولد اسپایدارمن در بادکنک، ریسه، جای پا، چنگال و کارد و بشقاب و خلاصه همه چیز، اثری از او داشته باشید.

تم تولد پسرانه مینیون: تنها چیزی که راجب این تم می‌توان گفت این است که با انتخاب این تم نه تنها موجب خوشحالی پسربچه‌ها و دختر بچه‌ها می‌شوید، بلکه بزرگسالان را هم ذوق زده می‌کنید. همه تم تولد مینیون را دوست خواهند داشت.

تم تولد پسرانه ماشین: پسر بچه‌ها عاشق ماشین هستند.

تم تولد پسرانه بتمن: پسر بچه‌ها عاشق قهرمان‌ها و شخصیت‌های کارتونی هستند.

تم تولد پسرانه باب اسفنجی: پسر بچه‌ها عاشق باب اسفنجی و داستان‌های بامزه او هستند.

تم تولد پسرانه فوتبالی: تنها تم تولد پسرانه که نباید فراموش کنید. مثل تم تولد پسرانه بارسلونا
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنپ

آیا در اجرا و تزئینات جشن تولد کودک خود مشکل دارید و وقت کافی برای خرید و تدارک آن ندارید ؟ آیا در دورهمی ها و جشن های خود در خرید فینگر فود مشکل دارید و وقت کافی برای خرید و تدارک آن ندارید ؟ "جشنپ" برنامهء مناسبی برای صرفه جویی در هزینه و وقت شماست. در زمان کوتاه مطابق با سلیقه خود تم تولد ، کیک و فینگرفود با قیمت مناسب انتخاب کنید و درب منزل دریافت نمایید.

اطلاعات تماس
  • 021261*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح