اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971019339180005

جشنواره خوش خبر اخبار رسمی برای تحول در فضای کسب‌و‌کار در رسانه‌ها

کد: 13971019339180005

https://goo.gl/5dJ23L

، تهران , (اخبار رسمی): سال 97 سالی خوش‌خبر برای کسب‌وکارهای ایرانی نبود. اخبار رسمی در فرصت تا پایان سال و با هدف مسئولیت اجتماعی، قصد دارد با جشنواره‌ای به نام «خوش خبر» خدمات خود را برای کسب‌وکارها تسهیل کرده تا بتوانند اخبار موفقیت‌های خود را در برترین رسانه‌های کشور منتشر کنند و الهام‌بخش کسب‌وکارهای دیگر باشند.

اجرای کمپین خوش خبر توسط اخبار رسمی برای تحول در فضای کسب‌وکار در رسانه‌ها
جشنواره خوش خبر اخبار رسمی برای تحول در فضای کسب‌و‌کار در رسانه‌ها
اجرای کمپین خوش خبر توسط اخبار رسمی برای تحول در فضای کسب‌وکار در رسانه‌ها
جشنواره خوش خبر اخبار رسمی برای تحول در فضای کسب‌و‌کار در رسانه‌ها

اطلاع از موفقیت‌‎ها و دستاوردهای هر مجموعه‌ای یک خبر خوش در فضای کسب و کار است و موجب دلگرمی همه فعالان اقتصادی خواهد بود.

ما می‌خواهیم کمی زاویه دید شما را تغییر بدهیم

آیا به این فکر کرده‌اید که اگر مردم شهر خبر خوش موفقیت شما را بشوند، چه انرژی خوشایندی در تمام شهر حاکم خواهد شد؟ روز چند نفر را بسازد و الهام بخش چند کسب و کار و تجارت جدید باشد؟

با توجه به این که سال جاری از لحاظ اقتصادی سالی توام با فراز و نشیب‌های فراوان برای کسب و کارها بود، اخبار رسمی جشنواره خوش خبر را برای انعکاس اخبار و محتوای الهام‌بخش از کسب‌وکارهای ایرانی راه‌اندازی کرده است.

ماه‌های پایانی سال فرصت مناسبی برای مروری بر دستاوردها و موفقیت‌ها کسب و کارها است و جشنواره «خوش خبر» با هدف ایجاد بستری مناسب برای دیده شدن خبرهای خوش شرکت‌ها و موسسات تجاری و خدماتی طراحی شده است. 

بی شک اطلاع از موفقیت‌‎ها و دستاوردهای هر مجموعه‌ای یک خبر خوش در فضای کسب و کار است و موجب دلگرمی همه فعالان اقتصادی خواهد بود.

اخبار رسمی در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود با حمایت رسانه‌های خبری که در واقع حامیان اصلی این جشنواره هستند این امر را میسر کرده و برای انتشار فراگیر خبر خوش کنار کسب‌وکارهای ایرانی خواهد بود.

اخبار رسمی در 9 ماهه نخست سال جاری بیش از 20 هزار خبر خوش و مثبت از فعالیت کسب و کارها منتشر کرده است و قصد دارد ماه‌های باقی مانده از سال 97 را نیز با اخبار خوب و الهام بخش برای جامعه به پایان ببرد.

برخی رسانه‌های برتر همکار در این طرح، رسانه‌هایی همچون خبرگزاری فارس، تسنیم، ایلنا و پایگاه‌های خبری همچون عصر ایران، اقتصاد آنلاین و آی آتی ایران هستند.

به همین منظور پکیج‌های خبری عمومی، فناوری و بین المللی متعددی برای مدتی محدود به صورت مجموعه‌ای از تسهیلات و تخفیف‌ها در نظر گرفته شده تا کسب و کارها با کمترین هزینه بتوانند خود را به همکاران و مشتریان معرفی کنند. معرفی‌ای که زمینه ساز تجارت جدید در روزهای منتهی به سال نو خواهد بود و به رونق اقتصادی شرکت‌ها کمک خواهد کرد.

شرکت‌های ایرانی، برای استفاده از این فرصت می‌توانند به سایت اخبار رسمی مراجعه کرده و بعد از ثبت نام خود، اخبار کسب‌وکارشان (خبر، مقاله، رپورتاژ آگهی، ویدئو، اینفوگرافیک، مصاحبه و... ) را در رسانه‌های برتر حامی این جشنواره منتشر کنند. برای این کار کافی است با مراجعه به صفحه این جشنواره در سایت اخبار رسمی، برای استفاده از مزایای آن اقدام کنند.

این جشنواره از  29 دی ماه تا  انتهای سال برگزار خواهد شد و کسب‌وکارهای ایرانی می‌توانند به محض ثبت نام و انتخاب بسته‌ی مدنظر خود از همکاران و مشاوران اخبار رسمی، مشاوره رایگان خبری دریافت کنند.

شایان ذکر است که اخبار رسمی از طریق ویترین‌‌های خبری و ارسال خبر به خبرنگاران رسانه‌ها به پر بازدید شدن اخبار کمک خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد پشتیبانی و مشاوره اخبار رسمی از طریق شماره‌ 22886635 تماس گرفته و یا به سایت اخبار رسمی به آدرس AkhbarRasmi.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]