اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710293415310814

قشم، شگفت‌انگیزترین جزیره ایران

کد: 139710293415310814

https://goo.gl/EYo7MV

، (اخبار رسمی): قشم با توجه به تنوع مناظر و جغرافیای جزیره، این روزها بیش از گذشته نظر گردشگران را به خود جلب می‌کند. برای یافتن پرواز قشم و رزرو هتل در قشم توریست بازار گزینه‌های مناسبی را با توجه به نیازهای مسافران ارائه می‌دهد تا مسافران با هزینه‌ای قابل قبول سفر به جزیره‌ را تجربه کنند.

لذت آرامش با  سفر به قشم
قشم، شگفت‌انگیزترین جزیره ایران
لذت آرامش با  سفر به قشم
قشم، شگفت‌انگیزترین جزیره ایران
لذت آرامش با  سفر به قشم
قشم، شگفت‌انگیزترین جزیره ایران

قشم به سان دلفینی عظیم الجثه که نیمی از بدنش از آب بیرون آمده، به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس شناخته می‌شود.

با وجود آن‌که تا سال‌ها کیش به عنوان تنها جزیره‌ی توریستی کشور، مقصد گردشگران بود، اما به واسطه‌ی تنوع طبیعی و مناطق بکر، جزیره قشم در دهه‎‌های اخیر میزبان توریست‌ها و تجار بسیاری از نقاط مختلف ایران و حتی کشورهای اطراف بوده است.

تاریخ قشم

زندگی در قشم تاریخ طولانی دارد و نقاط تاریخی قشم از جاذبه‌های گردشگری قشم به شمار می‌آید. نام قشم در گذشته‌های دور «ابرکاوان» بوده و ساکنان آن از دوران ساسانی در این جزیره می‌زیسته‌اند.

جزایر اطراف

از قشم می‎‎‌توان به آسانی به بسیاری از جزیره‌های دیگر خلیج فارس هم سفر کرد؛ جزیره هرمز، لارک، هنگام و جزایر ناز (در جنوب) از نقاط در دسترس برای مسافران قشم هستند. ضمن اینکه، با فاصله‌ای بیشتر درجنوب غربی و در میانه‌ خلیج فارس جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی آرمیده‌اند.

در کنار خاک قرمز هرمز و مناظر چشم نواز آن، نباید از ویژگی جزایر ناز غافل شد؛ خلیج فارس جزایر ناز را با جزر و مد خود ازقشم جدا و به آن وصل می‌کند. به شکلی که در ساعاتی از روز و شب می‌توان پای پیاده به این دو جزیره‌ی صخره‌ای کوچک رفت.

سفر به قشم

سفر به قشم با لنج از طریق بندرعباس و بندر هرمز و از طریق قایق‌های تندرو از مبادی مختلفی مثل بندر پل و بندر خمیر (مدت زمان سفر 20 دقیقه) هم امکان‌پذیر است اما فرودگاه بین‌المللی قشم همچنان مهمترین درگاه ورود مسافران به جزیره است.

پرواز قشم همه روزه از شهرهای مختلف ایران انجام می‌شود و تهران، شیراز، مشهد و دوبی از اصلی‌ترین فرودگاه‌ها هستند که در روز بیش از یک پرواز قشم را در برنامه‌ خود دارند.

وسعت جزیره

طول 135 کیلومتری جزیره قشم و عرض 40 کیلومتری آن پهنه‌ای وسیع را در برابر دیدگان قرار می‌دهد که در آن کوه و دره و آبگیر و جنگل آبی حرا و دشت مسطح و گونه‌های مختلف جانوری و گونه‌های نادر گیاهی در کنار هم قرار گرفته‌اند و از این رو سفر به قشم می‌تواند تجربه‌ای بی‌همتا برای هر مسافری باشد.

جاذبه‌های طبیعی قشم مجموعه‌ای از سواحل، غارها، تنگه‌ها، دره‌ها و جنگل‌ها و درخت‌ها است که تصویری متفاوت از تمام آنچه یک انسان در زندگی دیده را پیش چشمش می‌گذارد.

تفریح در قشم

تور قشم گاه به بلیت پرواز و رزرو هتل در قشم محدود می‌شود اما اگر مسافری بخواهد از امکانات تفریحی جزیره مثل جت اسکی سواری، پرواز با پاراسل، قایق سواری، غواصی و ... هم در جزیره استفاده کند، دسترسی به تورهای تفریحی چندان دشوار و پرهزینه نیست.

همچنین به واسطه‌ی فواصل طولانی در جزیره، خانواده‌ها می‌توانند با اجاره‌ی یک خودرو، فواصل نقاط جذاب توریستی قشم را با هزینه کمتری طی کنند. مثلا فاصله‌ی شهر قشم در شرق جزیره تا بندر درگهان (که بازارش به ارزانی شهرت دارد) در غرب جزیره چیزی حدود 140 کیلومتر است.

تجربه‌ی ساحل صخره‌ای زیتون، سواحل زیبا و گِلی لافت، ساحل شنی سیمین، ساحل لاک پشت‌ها و جنگل‌های حرا یا پارک کروکدیل‌ها می‌تواند سفر شما را به قشم جالب و خاطره انگیز کند.
برای کسب اطلاع بیشتر در مورد سفر به قشم می‌توان به توریست بازار به آدرس www.touristbazar.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توریست بازار

مرجع برنامه ریزی سفر

اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]